Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]
No, olen sitten vielä kartalla!
Kiitos kuitenkin!
Ei muuta kuin kesällä (Viesti 245)
No, olen sitten vielä kartalla!

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei muuta kuin kesällä (Viesti 245)
pärjääkö(hän?) tässä pelissä täysi socom neitsyt?CoD4 luonnistuu suht hyvin,ja muutkin sotapelit. mutta jääköhän tässä pahasti jalkoihin jos ennen ei ole pelaillut socomeita?
Minulla taitavat jäädä kaikki muut konsolipelit historiaan epämääräiseksi ajaksi tämän pelin julkaisun jälkeen (kun ei sitä peliaikaa yllin kyllin perheellisellä ole).Jääkö sitten teillä Cod4 historiaan?![]()
[zD] Axu;602602 sanoi:Ajatelkaa Socom, UT3 modi mahdollisuuksilla
Socomnistien taivas
Ennemminkin FAIL![zD] Axu;603546 sanoi:
Jospa siten haxit keskittyisivät enemmän Socomin uusien kenttien luomiseen kuin chiitteihin... aina voi unelmoida. Olisihan tuo kivaa, mutta taitaisi ainakin lego-kenttä jäädä kokeilemattaKäyttäjien (kunnon haxaajaukkojen) tekemiä pelimuotoja, karttoja (Aba a'la S1 anyone?), aseita, mutatoreita, ym. Legendaa settiä olisi kyllä
UT:ssa on jo nyt Halo-kenttiä, legokenttiä, ym.
Tuosta minäkin innostuisinrocket launchereita sun muuta millä saa ammuttua legotaloja sirpaleiksi
Eipä lego-kenttä paljon socomissa kieltämättä iskisi
UT:ssa se on ihan hauska varmaan, koska on rocket launchereita sun muuta millä saa ammuttua legotaloja sirpaleiksi ja kaikella on fysiikkaa.
Ei sillain, että paljoa haittais mutta kuvat näyttää kyllä hyvin Socommaisen rumalta. Parempi näin, toivottavasti keskittyvät olennaiseenUusia kuvia täällä ja lupaus hands-on kokemuksista toukokuussa. Kuva 1 näyttäisi olevan Crossroads - siilien syntypaikasta. Kuva 2 jostain aivan uudesta kartasta![]()
Ei sillain, että paljoa haittais mutta kuvat näyttää kyllä hyvin Socommaisen rumalta. Parempi näin, toivottavasti keskittyvät olennaiseen![]()
Niin se pitää ollakin socomissa. Jokaisen puun ja laatikon täytyy tarkoittaa jotain pelimekaniikan kannalta![]()