Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

HK5K ja SUB eivät tehneet Socom2:sta kelvotonta pelata, sitä lagia siellä oli vaikka nuo oli kielletty.

Eli mieluummin otat 5-10FPS HK5K:n ja SUBin kanssa kuin 20-30FPS ilman? Periaatteessahan sanot näin.
"Se oli valmiiksi laginen, niin mitä väliä vaikka lagi tuplaantui"

EDIT: Niin ja kiirus tasapainotettiinhan mm. Resistanceakin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eli mieluummin otat 5-10FPS HK5K:n ja SUBin kanssa kuin 20-30FPS ilman? Periaatteessahan sanot näin.
"Se oli valmiiksi laginen, niin mitä väliä vaikka lagi tuplaantui"

äläpäs ala vääntelemään sanomisiani! Olet liian fiksu siihen.

On kaksi aivan eri asiaa, jos peliin tulee aseita korjaava päivitys, kuin se, että joudun kuuntelemään ininää ja kitinää headsetissani, jos käytän asetta X.

Olen täysin sujut sen kanssa, jos aseita tasapainotetaan myöhemmin päivityksellä ja on suorastaan hienoa, kun pelintekijät kuuntelevat käyttäjiä ja faneja. Mutta sitä en niele, että joku saamarin kotivaloSocom24h-pelaaja tulee minulle kertomaan kuinka minun pitää pelata! Joo sori loppuu huumori, on se kuvanpäivitys sitten kuinka nopeaa tai alhaista tahansa.


[zD] Axu;655217 sanoi:
Turhaa itkette, bannia vaan papoille ja singoille.
Varos vaan sanojasi Aku. Tuolla digisotatantereella kun papat tulee vastaan, niin voi olla että löydät sen singon itseltäsi jostain erittäin arasta paikasta...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

8xM14 vs 8xM14 mapissa kun mapissa oli hulvatonta menoa lagista puhumattakaan. Ihme, että ~90% aktiivipelaajista halus bannia ne :rolleyes:

Confrontationi näyttää ihan hyvältä noitten vidien perusteella mitä nyt on näytetty.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hienoa, täytyy käydä ruksittamassa sinne oma mielipide.

Ja pziuz, en nyt meinaa aggressiivisesti mitään kannanottoa vuosia pelin jälkeen. Meinaan vaan sitä että omasta mielestä tuon pelin kohdalla bannit oli aika hyvin perusteltuja, koska Zipper ei ilmaissut halua päivittää peliä ja meininki meni aika pelikelvottomaksi siinä välissä, ennen banneja. Ymmärrän silti sunkin mielipiteen, sillä kyllähän tuotakin kantaa todella moni puoltaa. Ei sitä turhaan tapeltu vuosikausia Socom 2:ssa näistä asioista, sen verran rajusti mielipiteet jakautuu.

Confrontationin kohdalla tilanne on siinä mielessä toinen, että pelien päivittäminen on 20x helpompaa kuin ennen, joten nyt saadaan varmasti parannusta pelintekijöiden puolelta jos tasapaino näyttää skeidalta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Socom.comissa voi käydä antamassa äänensä puolesta tai vastaan.

Juu, aika selkeet oli prosentit matchmakingiä vastaan. Typerä keksintö, josta voisi hyvin luopua ja jättää se todella sinne halomaisiin maisemiin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Toivottavasti tähän tulee MUTE heti, eikä niinku CODissa, että piti odotella. Ei tarvii kuunnella kenenkään ininöitä, jos ei huvita! :D

Tällaiselle casual gamerille = alle 10 h/viikko ei ole niin nugaata, mikä ase on aivan ylivoimainen ja mikä taas ihan syvältä... Välillä lähtee henki helpommin ja välillä ei helposti. Mun mielestä se Sniggen viestin #499 lista oli hyvä eli lähes kaikki aseet pitää bannata. Oikeastaan, koko SOCOM pitäis bannata! ;) Pelataanko ensin ja katotaan sitten? Tässä välissä tulee vielä aika monta peliä, joiden kanssa voi kiristellä hampaitaan...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Juu, mihinkäs voi laittaa valitusvirtensä, jos joku ase tuntuu ylivoimaiselta?

Idiotismia sanon minä. Tuo kieltäminen ärsyttää itseäni yli kaiken.
Laittakaa sitten pannaan pelaajat, jotka lagaavat ja imevät itsensä täyteen lyijyä kuolematta. Socom3:n alkuvaiheessa verkkopelaaminen oli tällaista: ei lagia eikä asebanneja, kivaa.

HK5K ja SUB eivät tehneet Socom2:sta kelvotonta pelata, sitä lagia siellä oli vaikka nuo oli kielletty. Säälittävät inisijät, jotka halusivat bannata puolet aseista, sen sijaan onnistuivat loppuaikoina Socom2:n peli-iloa latistamaan.:mad:

Tulee varmaan hiton kivaa tuolla pelimentaliteetilla pelata taas "vanhassa kunnon" Suomi-servussa.
Ei kai tässä auta muu, kuin toivoa, että Confrontation on onnistunut ja hyvin "tasapainoitettu", että saa pelata rauhassa ja millä lystää.

Ei sua varmaan koskaan vituttanut kun taitamaton paska vähän ampuu sinne tänne m14 kanssa ja kuolit?. Joidenkin aseiden banninen oli aivan täysin järkevää. Myös logiikkasi mukaan naatinheittimiä ei olisi saannut bannia?. Mielummin pelaan rajoitetuilla aseilla taitoporukassa,kuin heilun useimpien aseiden kanssa ja jokainen tappo on täysi munkki.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei sua varmaan koskaan vituttanut kun taitamaton paska vähän ampuu sinne tänne m14 kanssa ja kuolit?.

No itse olen taitamaton, mutta ei M14 räiskiminen taito pelaajia vastaan auttanut yhtään. Ne tappo vaikka haulikolla kun yhteydet oli kunnossa.

Mutta, eiköhän tämän asian voi jättää tähän, kun peliäkään kukaan ei ole päässyt pelaamaan. Ei edes mitään esiversiota, turha videoiden perusteella repiä pelihousuja.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jep, ne ei ammuksista räjähdä vaikka kuinka kauan ampuisi, se on pelkkää elokuvista tullutta legendaa, että kun ammut tankkiin tai muualle, että auto räjähtää...
Kannattaa joskus katsoa nääs Myytinmurtajia :p

OT: Sisseille oikein neuvottiin kesäkelillä ampumaan autot täyteen reikiä ja lopuksi tähtäämään valojuovilla hieman auton yläpuolelle jotta höyrystyvä bensiini syttyisi helpommin... Mitä nyytinpurkajat sanoivat tästä?

Joku tuolla moitti Matchmakingia. Mie pelasin mm-pelejä vuosia ja olen vakaasti sitä mieltä, että pohjimmiltaanhan mm:ssä on vain ajatuksena löytää nopeasti peliseuraa jotka tasoltaan vastaavat yleistä tasoasi. Eli taitavat taitavia vastaan ja aloittelijat aloittelijoita vastaan. Cheattaaminen ja rankinghuoraaminen ovat mm-pelaamisen lieveilmiöitä mutta puhtaimmillaan ajatus kilpailullisesta pelistä on minusta hyvä. Toteutus vain on ollut monesti puutteellinen. Miksi emme sallisi customia ja mm:ää rinnakkain?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyllähän MM ja customit tulee olemaan rinnakkain sukassakin. Nyt vaan halutaan, että peliin tulee rankingit myös customeihin, koska jos niitä ei ole, 95% pelaajista haluaa pelata vain mm:ää ja yhteisöllisyys häviää. Jos customeissakin on rankingit niin jokainen niistä välittävä tulee helpommin sitten pelaamaan custom-servuille.

Mitä MM-toteutukseen yleensä tulee, tähän asti vain Halo on ollut minusta hyvin toteutettu sillä saralla. Resistance oli teknisesti todella hyvin toimiva, mutta siinäkään rank-systeemi ei ole samanlainen kuin Halossa, jossa rank toimii jopa uskomattoman hyvin ja aina saa samantasoisia vastustajia. CoDin MM on paras esimerkki 100% paskasta MM-toteutuksesta. Itse olen vahvasti customien kannalla, mutta moni haluaa pelata partyssä ja siksi MM on käytännössä pakollinen monissa tulevissa peleissä. Tästä yhtenä esimerkkinä juuri Socom, johon siihenkin on kehittäjien mielestä pakko lisätä kyseinen ominaisuus.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nimenomaan viittasin Halojen/Bungien ehkä ainutlaatuiseen kilpailullista pelaamista edistävään matchmakingiin jossa levelisi on avain vastustajapartyn etsimiseen. Codissa minusta taas ei ole "matchmakingia" vaan pelkkä yksinkertainen pelinhaku koska käsittääkseni rankkia, prestigeä tai partyn kokoa ei käytetä vastustajien etsimiseen ollenkaan. Täten järjestelmä voi arpoa 10:nen prestigen vastustajaksi ketä tahansa, jopa vasta-alkajia. Ja siitä on esim. Mlg:n rummuttama tasavertaisuus ja kilpailullisuus kaukana. Ihan perimmiltään mielestäni matchmaking ja Mlg ovat jollain tavalla kuitenkin ajamassa samaa asiaa: tasaväkistä kamppailua. Tietystikin Mlg on ase- ja mappien tasapainoitus-sääntöineen pisimmällä kilpailullisuudessa. Eli te olette aiemmissa Socomeissa ase-bänneillänne olleet luomassa "Mlg" sääntöjä koska muuten pelaamisessa ei olisi ollut kaipaamaanne kilpailullisuutta? Tätä kilpailullisuutta olisi mielestäni hyvässä mm-toteutuksessakin mahdollisuus harrastaa. Ainakin periaatetasolla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin ja vaikka CoD käyttäisikin prestige-tasoja hakemiseen, ei se paljoa vaikuttaisi, koska jokainenhan tietää, että Prestige on käytännössä läppä. Sama juttu oli Resistancen pelinhaussa. Siinäkin level perustui käytännössä vain pelattuun määrään ja siksi, vaikka peli käsittääkseni otti mm. pelaajien levelit mukaan hakuun, tuli jatkuvasti täysin epätasaisia jakoja. Halossa levelien kehitys on tehty kevyesti parhaiten mitä olen missään pelissä nähnyt (vaikka toki siinäkin sitä pystyy jotenkin huoraamaan) ja sen avulla onkin sitten todella hyvä matchata pelaajia.

Kuitenkin vaikka tuo Halon sinällään loistava systeemi kopioitaisiin vaikka ihan suoraan Socomiin, niin mieluummin otan silti sen vanhan systeemin. Lobbyt ja niissä servulistat vaan toimii niin loistavasti yhteisön rakentajana ja lisäksi on helpompi hakeutua juuri sellaiseen peliin kuin itse haluaa ja tehdä vaikka juuri sellaiset jaot kuin itse haluaa. Toisaalta lobbysysteemi on ollut kyllä Socomissa omalla tasollaan samalla tavalla kuin Halon MM on omalla tasollaan MM-toteutuksessa ja yleensä pelien viritelmät ovat todella heikkoja. Jotenkin luulisi ettei hyvää systeemiä olisi niin vaikea kehittää nyt kun niin kauan on jo netissä pelattu, mutta ilmeisesti se sitten vaan on.

Jospa Socomin MM olisi nyt jotenkin edes lähellä Halon tasoa, niin molempien tapojen kannattajat saisivat hyvän paketin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei sua varmaan koskaan vituttanut kun taitamaton paska vähän ampuu sinne tänne m14 kanssa ja kuolit?. Joidenkin aseiden banninen oli aivan täysin järkevää. Myös logiikkasi mukaan naatinheittimiä ei olisi saannut bannia?. Mielummin pelaan rajoitetuilla aseilla taitoporukassa,kuin heilun useimpien aseiden kanssa ja jokainen tappo on täysi munkki.

Juu ei ottanut pattiin. Enemmän tungin palkokasvia nenään, kun joku hyypiö tuli eteen huonolla yhteydellä (lue: imen minkä tahansa aseen luotia enemmän kuin halpa ***** ****** Reeperbahnilla) ja alkoi neuvomaan, että "sitä M14 ei muuten saa käyttää".

Olikos jotain muuta?

Onhan se hienoa rampauttaa peliä omien tyyliensä mukaan. V-mäistä siinä on, että muilta menee ilo. "Pro:t" on toki innoissaan.
Jos kieltolakiin mennään, niin aika montaa muutakin osa-aluetta vois pistää karanteeniin. Ja tiedoksi, luultavasti se ei enää niille Socom-poliiseillekkaan olisi niin antoisaa, kun alettaisiin kaikkea muutakin, kuin pelkkiä aseita pelin "tasapainoisuuden puutteesta" syyttämään.

P.S. M14 oli S2:ssa hemmetin tarkka ase.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Juu ei ottanut pattiin. Enemmän tungin palkokasvia nenään, kun joku hyypiö tuli eteen huonolla yhteydellä (lue: imen minkä tahansa aseen luotia enemmän kuin halpa ***** ****** Reeperbahnilla) ja alkoi neuvomaan, että "sitä M14 ei muuten saa käyttää".
Totta turiset. Nämä "imurit" eivät tietenkään tätä itse voi ymmärtää, sillä he tietysti vain ajattelevat olevansa parempia kuin muut, jotka eivät saa heitä hengiltä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Huoh, socomeita alusta asti oon pelannu ja sanonkin että pelit parani kivasti sen IW ja M14 bannin jälkeen. :/ Paljo mukavampi pelata kun muitakin aseita käytettiin. Ja olihan nuo aseet myös helposti pelin parhaat ei muilla olisi edes tehnyt mitään.

Eli kannatan bännäämistä tarvittaessa.

Ois kiva pelata CoDia jos GL ois matseissakin sallittu ? Sure...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom