Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itseltäni lähti yksi pojo pois Socom-hypestä... :(
No joo, sama homma. Pisti silmään myös seuraavat:
-Kaveri ampui pari mopoa jotka possahtivat vaatimattoman näköisesti, mutta silti muutaman metrin päässä ollut auto räjähti välittömästi ja lujaa.
-Toisessa kohtaa kaveri ampui autoa tuulilasiin, muutama laukaus konepeltiin ja vielä sivulaisehin jolloin auto räjähti aivan ilman ennakko varoituksia....käsittömätöntä....toivottavasti viilaavat nuokin epäkohdat kuntoon.
CoDissa autot räjähtävät niin kuin kuuluu - ensin sytytään palamaan ja sitten vasta räjähdetään, mutta ei ikkunan ampumisesta :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No joo, sama homma. Pisti silmään myös seuraavat:
-Kaveri ampui pari mopoa jotka possahtivat vaatimattoman näköisesti, mutta silti muutaman metrin päässä ollut auto räjähti välittömästi ja lujaa.
-Toisessa kohtaa kaveri ampui autoa tuulilasiin, muutama laukaus konepeltiin ja vielä sivulaisehin jolloin auto räjähti aivan ilman ennakko varoituksia....käsittömätöntä....toivottavasti viilaavat nuokin epäkohdat kuntoon.

CoDissa autot räjähtävät niin kuin kuuluu - ensin sytytään palamaan ja sitten vasta räjähdetään, mutta ei ikkunan ampumisesta :D

Niin jatka vaan, putki päällä. *köh* 40% alpha *köh*.
Kunhan vaan saadaan valmiiksi. Pitää näemmä kattoo noita teidän haukkumia videoita.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Köhköh, autot eivät räjähdä vaikka niitä ampuisi bensatankkiin :rolleyes:
EIKÖööö....jossainhan joku sanoi ettei SOCOMit ole realistisia eikä niiden pidäkään olla, joten autot räjähtää ja silloin se pitää tapahtua kunnolla :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Köhköh, autot eivät räjähdä vaikka niitä ampuisi bensatankkiin :rolleyes:

Jep, ne ei ammuksista räjähdä vaikka kuinka kauan ampuisi, se on pelkkää elokuvista tullutta legendaa, että kun ammut tankkiin tai muualle, että auto räjähtää...
Kannattaa joskus katsoa nääs Myytinmurtajia :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

EIKÖööö....jossainhan joku sanoi ettei SOCOMit ole realistisia eikä niiden pidäkään olla, joten autot räjähtää ja silloin se pitää tapahtua kunnolla :D
Totta :D Toivottavasti ne räjähdykset on vielä aivan ylivedettyjä, nii ne sopii Socom tunnelmaan. Ei mitään pieniä tussahduksia vaan MEGA räjähdyksiä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

pelikuvaa

http://www.jeuxvideo.fr/assaut-images-socom-confrontation-actu-140344.html

Autoscope :confused:

Singot näyttävät liian nopeilta ja ylitarkoilta. Bannia vaan ;)

Is the Optimatch/custom game system as designed so far set in stone? In other words many have expressed concern about not having ranked games in custom rooms. If this is the case, is this something that the Devs/Sony can, or would, consider changing before release if lets say most in the Beta tester showed strong opposition to it?


Seth: Using the matchmaking system for ranked games is the only way to prevent rank up rooms and the only way to make the ranks and leader boards fair and accurate. We are always open to the feedback of our community, but there are also a lot of people who are upset with the rank up rooms.
We will still have the classic SOCOM Briefing Rooms and custom games. Those are not going anywhere.

Matchmaking on saatanan keksintö.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

[zD] Axu;654621 sanoi:
pelikuvaa

http://www.jeuxvideo.fr/assaut-images-socom-confrontation-actu-140344.html

Autoscope :confused:

Singot näyttävät liian nopeilta ja ylitarkoilta. Bannia vaan ;)

Jes! Siitä se Socomskene taas lähtee! Bannitaan kaikki aseet jo ennen kuin peli on edes koneessa!
Juuri tällaiset kiellot olivat ehkä ärsyttävimpiä koko Socomissa. En ikinä ymmärtänyt sitä buumia, mikä oli S2:ssa pahimmillaan. Joka toinen ase bannittu. Ja minkä takia? No, kun tietty porukka ei osannut pelata niitä vastaan...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo aika naurettavaa ku pelikään ei ole täällä, ni ruvetaan bännimään niitä aseita videoiden perusteella..peace..
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo siis toi sinko on ihan ylivoimanen, oon axun kanssa samaa mieltä. Ja sprint pitää kans bannia. Aatelkaa nyt, ensin sprinttaa täysillä ja kun näkee jonku niin "pum" sinkolla naamaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo siis toi sinko on ihan ylivoimanen, oon axun kanssa samaa mieltä. Ja sprint pitää kans bannia. Aatelkaa nyt, ensin sprinttaa täysillä ja kun näkee jonku niin "pum" sinkolla naamaan.
Niin ja sitten autoscopella makuulta tiputetaan loput, kun näytti aika vakaalle.
Autoscope ja makaaminenkin bannitaan.....niin ja hiipiminen, eihän hiljaa saa kulkea täytyy pitää älämölöä ja selkään ampujille pitää antaa IP bannia...vittu, naamatusten pitää sotia :D
Käytetään pelkkiä pistooleja naamatusten 5 metrin etäisyydeltä :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Meleetä vaan ja sillä sipuli.
muttako melee loukkaa aseen aseoikeuksia... ;)

onneksi aikaa on vielä balanssia korjailla ennen julkaisua ihan riittävästi,
päivityspatcheja varmaan alkaa satamaan kunhan vanha kaarti palaa taistelukentille.

uusia kuvia katsoessa nuo yömapit näyttää hyvältä.
mutta miten ihmeessä hahmomalleissa on otettu noin pahasti takapakkia?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Näkyihän videossa sekin kun kurkkasi kulman takaa, niin tähtäin ilmoitti ettei voi ampua(01:44) Kun kurkkasi enemmän, olisi voinut.. Odotellaas nyt rauhassa mikä tää on, mun hypet ei ainakaan o mihinkään hävinneet. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Näkyihän videossa sekin kun kurkkasi kulman takaa, niin tähtäin ilmoitti ettei voi ampua(01:44) Kun kurkkasi enemmän, olisi voinut.. Odotellaas nyt rauhassa mikä tää on, mun hypet ei ainakaan o mihinkään hävinneet. :)

Psyke sanoi:
Socom 2:n jälkeen kadonnut keltainen piste on palannut! Eli jos ampumalinja ei ole vapaa, keltainen kuvio ilmestyy ruutuun. Kun pelaaja kurkisti nurkan takaa (osa 1, lean&peek-esittely), hän ei olisi pystynyt ampumaan siitä (keltainen kuvio ilmoittaa sen). Kuvio poistui vasta kun pelaaja oli kunnolla näkyvissä nurkana takaa. Saa nähdä muutetaanko sitä, vai eikö jatkossa voi ampua kulman takaa kurkistamalla...
:D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

En tarkoittanut keltaista pistettä, vaan sellasta "pysäköintikielto merkkiä", joka tulee, kun katsot esteen takaa johonkin, johon et esteen takia voi ampua. Videossa, kun äijä kääntää kuvaa enemmän oikealle, merkki häviää.
EDIT: Vai onko se merkki keltainen, taitaa olla..?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joka toinen ase bannittu. Ja minkä takia? No, kun tietty porukka ei osannut pelata niitä vastaan...

Ei, vaan sen takia että pelintekijät oli niin typeriä että tekivät kahdesta aseesta (IW, M14) niin ylivoimaisia ettei muita ole edes järkeä käyttää. Sama kuin S3:ssa oli M16. Loput asebannit taas johtuikin siitä että HK5K ja 9mm SUB teki S2:sta kelvottoman pelata pätkimisen takia. Haulikkobannia mä en silti ymmärtänyt pakosti.

Ja tuo sinkobannista puhuva oli axu, muistakaa se. Ja hymiö perässä.

Ja todellakin, mathcmaking on saatanan (Bungie) keksintö! :mad:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo, sen taas tietää mitä porukka pelaa. Customeita, joissa ei ole rankia, vai matchmakingia, jossa on ranking? :(
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei, vaan sen takia että pelintekijät oli niin typeriä että tekivät kahdesta aseesta (IW, M14) niin ylivoimaisia ettei muita ole edes järkeä käyttää. Sama kuin S3:ssa oli M16. Loput asebannit taas johtuikin siitä että HK5K ja 9mm SUB teki S2:sta kelvottoman pelata pätkimisen takia. Haulikkobannia mä en silti ymmärtänyt pakosti.

Ja tuo sinkobannista puhuva oli axu, muistakaa se. Ja hymiö perässä.

Ja todellakin, mathcmaking on saatanan (Bungie) keksintö! :mad:

Juu, mihinkäs voi laittaa valitusvirtensä, jos joku ase tuntuu ylivoimaiselta?

Idiotismia sanon minä. Tuo kieltäminen ärsyttää itseäni yli kaiken.
Laittakaa sitten pannaan pelaajat, jotka lagaavat ja imevät itsensä täyteen lyijyä kuolematta. Socom3:n alkuvaiheessa verkkopelaaminen oli tällaista: ei lagia eikä asebanneja, kivaa.

HK5K ja SUB eivät tehneet Socom2:sta kelvotonta pelata, sitä lagia siellä oli vaikka nuo oli kielletty. Säälittävät inisijät, jotka halusivat bannata puolet aseista, sen sijaan onnistuivat loppuaikoina Socom2:n peli-iloa latistamaan.:mad:

Tulee varmaan hiton kivaa tuolla pelimentaliteetilla pelata taas "vanhassa kunnon" Suomi-servussa.
Ei kai tässä auta muu, kuin toivoa, että Confrontation on onnistunut ja hyvin "tasapainoitettu", että saa pelata rauhassa ja millä lystää.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No esim. Halo kakkosessa pystyi antamaan valitusvirtensä kehittäjille ja kehittäjät päivittivät netin kautta asetasapainoa muuttamalla esim. naattien tehoa ja aloitusaseiden kokoonpanoa. Socomissakin sentään M60 päivitettiin, mutta esim. IW jäi vielä täysin ylivoimaseksi. Mielestäni alkuperänen M60 on paras mahdollinen esimerkki siitä kuinka kehittäjät eivät todellakaan aina ole ihan ajan tasalla kaikesta.

Se nyt vaan on niin, että todella usein nettiräiskinnöissä on paljon epätasapainoisia juttuja, koska niitä ei millään pystytä etukäteistesteissä huomaamaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom