Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Noissa pimeissä yö-versioissa varmasti tunnelmallisia hetkiä tiedossa. Tosin, saas nähdä miten nämä taulutöllöt toimii noiden kanssa.
Tunnelmaa on varmasti!
Mitäs se vaikuttaa onko taulutöllö SOCOMissa. Samalla tavallahan se toimii siinä missä muissakin...:rolleyes:...tietenkin jos on huono TV joka piirtää mustan harmaana, niin sitten ei toimi oikein :cool:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Samalla tavallahan se toimii siinä missä muissakin...:rolleyes:...tietenkin jos on huono TV joka piirtää mustan harmaana, niin sitten ei toimi oikein :cool:

GTA:sta onneksi pelistä itsestään löytyy hyvät säädöt, mutta muuten kyllä saisi olla tuon mustan osalta säätämässä televisiosta käsin sen minkä pystyy. Tosin, olihan näitä "variaatioita" jo wanhastaan socomissa, kuten eräällä napinpainalluksella vihermonitoriksi (lue valonvahvistajaksi) muuttanut amiga-näyttö tai yön päiväksi tehneet säädöt toisen kuvaputkessa :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tai "We are the Elite".... Uskottavaa?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

IGN päässyt haastattelemaan tekijää: http://ps3.ign.com/articles/874/874021p1.html

Ihan mielenkiintoisia tietoja jakelee hän, tuttavallisesti :) Kuten maininta kolmesta uudelleen tehdystä klassikkomapista, joista yksi on jo ennakolta tiedetty Crossroads. Jos sijaitsevat nekin "Pohjois-Afrikassa", voi siitä jotain jo päätellä. Muuten uusien kenttien koossa pyritty hakemaan sitä samaa joukot koossa pitävää tunnelmaa, kuin oli kahdessa ensimmäisessä osassa; "Confrontationin suurin mäppi on pienempi kuin S3:n pienin mäppi". Itselle juuri tämä oli osa sitä SOCOM-hengen luontia, tekijä puhuu "intiimistä pelikokemuksesta". Tiesi suurinpiirtein missä omat häärää.

Kannattaa käydä lukaisemassa, itsellä ainakin fiilarit taas nousi tämän kohdalla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

IGN päässyt haastattelemaan tekijää: http://ps3.ign.com/articles/874/874021p1.html

Ihan mielenkiintoisia tietoja jakelee hän, tuttavallisesti :) Kuten maininta kolmesta uudelleen tehdystä klassikkomapista, joista yksi on jo ennakolta tiedetty Crossroads. Jos sijaitsevat nekin "Pohjois-Afrikassa", voi siitä jotain jo päätellä. Muuten uusien kenttien koossa pyritty hakemaan sitä samaa joukot koossa pitävää tunnelmaa, kuin oli kahdessa ensimmäisessä osassa; "Confrontationin suurin mäppi on pienempi kuin S3:n pienin mäppi". Itselle juuri tämä oli osa sitä SOCOM-hengen luontia, tekijä puhuu "intiimistä pelikokemuksesta". Tiesi suurinpiirtein missä omat häärää.

Kannattaa käydä lukaisemassa, itsellä ainakin fiilarit taas nousi tämän kohdalla.

Uuh ja aah. Perhana, alkaa tuntua hypeä suonissa. Socom.comin äänestyksessä ainakin Fish Hook on saanut paljon pisteitä Crossin lisäksi. Toivotaan toivotaan.

David Seymour: SOCOM: Confrontation uses a brand new game engine which was specifically created to provide a next generation experience on the PlayStation 3.

Seymour ei sano, että he ITSE olisivat tehneet uuden pelimoottorin, eli voimme(ko) vetää johtopäätöksen Socom 4:n pelimoottorista... :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No niimpä tietty, mites se pääsikään unohtumaan :rolleyes: ...kamala mappi oli se!
Eihän. Singolla siiliä niskaan jo spawnissa saa kunnon naurut koska tahansa, varsinkin siililtä. :p

XMB-viestintä ja Homen hyödyntäminen tässä pelissä ovat aika cool. Saa nähdä miten ne toteutetaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itsellänikin pisti silmään juuri XMB- ja Home viesintä...
"the upcoming integrated communication features of XMB and Home"

Mitä tämä lupaa? :o
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Question: Is there armor? If so, is it purely cosmetic or will it affect your health?

Seth Luisi: Yes, there is armor in the game. It is not purely cosmetic. It will affect both how much damage you take and how quickly you move. However, it is not going to make you invincible or take 10 hits to bring down. Even with heavy armor, you still take less hits before you die compared to SOCOM 3! Also, one shot to the head and your round is over.
Jiihaa! :D

Lähde: Socom.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Toivottavasti jengi ei vaan silti kuole yhtä helposti kuin S1:ssä, vaan hittimäärät olisi siellä S1-S2 välissä (siis silloin kun osumarekisteröinti toimii niin kuin pitää noissa kahdessa tekeleessä :p)

Kuitenkin, jos hitinotto on S1-tasolla, jengi ei uskalla liikkua mihkään koska kaikki on 10x parempia ampumaan kuin silloin vuosia ja taas vuosia sitten. S1-tason hitinotto: juokse esille ---> kuole.
Muutenkin S1 hitinotolla myös huonommat pelaajat saa helposti vahinkotappoja, eikä päähän tähtäämisessä olisi enää edes mitään järkeä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyllä minulle ainakin sopii paremmin se, että kun ammun vihua selkään, se myös kuolee sen sijaan että kääntyy ympäri ja ampuu minut. :) Paljon osumaa + lag = huono yhtälö.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom