Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

[zD] Axu;641964 sanoi:
Peli on jo pilalla!!!

Mietin vakavasti onko peli ostamisen arvoinen.

Aivan! Slant Sixillä ei ole aavistustakaan pelintekemisestä ja Seth Luisikin on pihalla kuin lumiukko. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Noin mäkin olisin sanonu epäilijöille, jotka olisi Socom kolmosen pre-alphasta valittanu (jos siitä olis sellasta näytetty siis). "Kyllä ne korjaa ne, ei ne nyt niin hölmöjä ole, että jättää tollasia juttuja". Lopputulos oli kuitenkin jotain sellasta, että enää ei pysty luottamaan mitenkään siihen, että kehittäjät ymmärtäisi mistään mitään. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ilmottautoiko kukaan suomalainen suljettuun betaan?

Open betaa odotellessa :cool:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Noin mäkin olisin sanonu epäilijöille, jotka olisi Socom kolmosen pre-alphasta valittanu (jos siitä olis sellasta näytetty siis). "Kyllä ne korjaa ne, ei ne nyt niin hölmöjä ole, että jättää tollasia juttuja". Lopputulos oli kuitenkin jotain sellasta, että enää ei pysty luottamaan mitenkään siihen, että kehittäjät ymmärtäisi mistään mitään. :p
Hahhah, täysin meikän päästä varastettua tekstiä :D Tosin meikän luottamus pelintekijöiden ymmärrykseen omista peleistä laski jo uskomattoman surkeiden Pes jatko-osien ja Tekken 6:n myötä.

Scope paska oli kyllä ihan älytöntä, mutta toi sixaxis suojan takaa nouseminen kautta leanaus on toivottavasti toimiva ratkaisu. Mietin vaan miten elimination pelimuoto voi toimia 32:lla pelaajalla 6:n minuutin runeilla :eek:

Loppujen lopuksi toi video nosti mun odotuksia, koska odotukset oli aika pohjamudissa tätä ennen. Ehkä tosta tulee jopa hyvä peli, tuskin huippu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

(nurinaa, aina nurinaa). Hitto sentään ei tässä mitään pelailtais jos ei uudistuksia ja edistystä tapahtuisi. Jos se sarja scopetus on pahasta niin tehdään sitten siihen älytön rekyyli vai mikä tuossa nyt oikein kiikastaa? Tähän mennessä olen vain nähnyt positiivisia juttuja mutta älkää hyvät herrat jämähtkö pikkujuttuihin. Kokonaisuus ratkaisee.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

(nurinaa, aina nurinaa). Hitto sentään ei tässä mitään pelailtais jos ei uudistuksia ja edistystä tapahtuisi. Jos se sarja scopetus on pahasta niin tehdään sitten siihen älytön rekyyli vai mikä tuossa nyt oikein kiikastaa?
Pikkujutut voi hyvin nopeasti pilata muuten hyvän pelin. Kuten M16 sniper scopella S3:ssa.

Ja mites me sille sarja scopetukselle mitään tehdään?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sarjatuliscopetus taitaa pilata tämän pelin:mad:
Eikä varmaan tuo ristikko, joka muuttuu punaiseksi, kun vihu on sopivati kohdalla ole mitenkään nopo juttu?? :mad:
Vihut istuu pimeessä, niin ettei niitä näe mutta tuo vitun ristikko paljastaa sijainnin....kyllä se on mielestäni 1000x nopompaa kuin scopetus. Varsinkin jos ne osaa tehä tosta scopesta vähän epävakaamman ja laittavat siihen rekyyliä kunnolla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

[zD] Axu;641964 sanoi:
Peli on jo pilalla!!!

Mietin vakavasti onko peli ostamisen arvoinen.

Jätkä on niinku mä Socom 3 odotellessa :D Aion vetää kyllä saman linjan nyttenkin, eli olla sivustakatsojana. Seurailen täällä ja parissa muussa mestassa, mitä mieltä porukka on ja pyrin itse olemaan heittämättä sen suurempia mielipiteitä/odotuksia/oletuksia (esimerkki: pelottaa liikaa jos homma x tapahtuu/ei tapahdu).
En kuitenkaan malta olla kokonaan postaamatta :) Tottakai jaan ilon(tai surun), jos eteen tulee uutta, kiintoisaa materiaalia ja tietoa, varmasta lähteestä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pikkujutut voi hyvin nopeasti pilata muuten hyvän pelin. Kuten M16 sniper scopella S3:ssa.

Ja mites me sille sarja scopetukselle mitään tehdään?

Varmaan sitä että me painostetaan tekijät korjaamaan asia ja annetaan rajua feedbackia. Mites muuten? Tosin miten tuo voisi pelata koko pelin. Enemmän heiluntaa scopeen kiitos.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eikä varmaan tuo ristikko, joka muuttuu punaiseksi, kun vihu on sopivati kohdalla ole mitenkään nopo juttu?? :mad:
Vihut istuu pimeessä, niin ettei niitä näe mutta tuo vitun ristikko paljastaa sijainnin....kyllä se on mielestäni 1000x nopompaa kuin scopetus. Varsinkin jos ne osaa tehä tosta scopesta vähän epävakaamman ja laittavat siihen rekyyliä kunnolla.

Kyseinen juttu on mielestäni ollut jo jokaisessa SOCOMissa. Ja enpä ole koskaan huomannut siitä olevan etua. Pikemminkin se oli pahempi kun äijä nosti aseen ylös kun vihollinen lähestyi vaikka et sitä nähnytkään. Antoi pientä ennakko varoitusta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No eipä nyt mitään uutta, mutta tässä videoprevikka.

Kyllähän tuo näyttää ihan Socomilta. Vielä haluaisi kuitenkin nähdä sen lobby-osaston, sössästy or no. Aivan, kuin tuolla videon loppuosassa solttu olisi aloittanut victory dancen, tärkeä osa kokemusta :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyseinen juttu on mielestäni ollut jo jokaisessa SOCOMissa. Ja enpä ole koskaan huomannut siitä olevan etua. Pikemminkin se oli pahempi kun äijä nosti aseen ylös kun vihollinen lähestyi vaikka et sitä nähnytkään. Antoi pientä ennakko varoitusta.
Edelliselle kommentoijalle (muistaakseni blackdawn) sen verran, että ei se punainen tähtäin melkein ikinä paljasta ketään. Vain todella harvoin hirveällä pullalla.

Traddashille taas sen verran, että sen takia juostaan naatti kädessä ettei vihun piippu nouse ylös. Iso osa pelimekaniikkaa. Tähtäyksen ja turvallisen etenemisen kannalta tärkeä pitää naattia kädessä, mutta jos joku tulee yllättäen eteen, siitä oli monasti haittaakin. Kaikki tällaiset pienet pelimekaaniset asiat tekee socomista socomin :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Edelliselle kommentoijalle (muistaakseni blackdawn) sen verran, että ei se punainen tähtäin melkein ikinä paljasta ketään. Vain todella harvoin hirveällä pullalla.

Traddashille taas sen verran, että sen takia juostaan naatti kädessä ettei vihun piippu nouse ylös. Iso osa pelimekaniikkaa. Tähtäyksen ja turvallisen etenemisen kannalta tärkeä pitää naattia kädessä, mutta jos joku tulee yllättäen eteen, siitä oli monasti haittaakin. Kaikki tällaiset pienet pelimekaaniset asiat tekee socomista socomin :)
Niin se syy miksi punainen tähtäin harvemmin paljastaa mitään on se, että punainen tähtäin tulee vain n.20 metrin sisällä (sekin varmaan liiottelua). Jos on tähtäin kohdalla kauempana, niin ei tuu mitään.

Ja naatti kädessä systeemi tuo kieltämättä syvyyttä pelimekaniikkaan. Riskeeratakko 0,5 sekuntia reaktioampumisesta siihen, että pystyy liikkumaan sniikimmin, vai pitääkö ase valmiina jos joku pomppaa yhtäkkiä kulman takaa tai puskasta kimppuun. Toivottavasti eivät muuta tätä mihinkään :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Storelle tuli jakoon "PSN Showcase April Final"-niminen video, jossa on SOCOMista pieni pätkä (00:20 ->).

ja mitä ihmettä, sehän näyttää oikeastikin ihan hyvältä (ainakin 720p). :p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom