Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

....But it still kills with one headshot (like every other gun) which makes it a noob gun.
....All these darn silenced guns. They make the game so unfair. You can never tell where people are!! In fact, everyone should have a big arrow over their heads just so that we can avoid all of these cheap stealth kills!
....OH THE INHUMANITY!

HAH....uskomatonta mitä itku pillitystä :D
-Jos ase tappaa yhdellä headshotilla niin se luokitellaan tämän mukaan NooBie aseeksi :rolleyes: ...eikös yleensä luoti päähän tarkoita "kanttuvei".
-Eikös äänenvaimentimen tarkoitus olekin pitää ampuja piillossa???
-Voi ei...snipu tappaa yhdellä luodilla ja SR-SD vielä äänettömästi.

95% aseista näytti olevan NooBie aseita, tämän kirjoittaja pelasi varmaan pelkällä pistoolilla inhimillisyyden vuoksi :D

Toivottavasti Confrontationia EI osta ketään, joka toivoo tulevansa tapetuksi jollain tietyllä "Pro" aseella naamat vastakkain 5m etäisyydeltä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Laeppaehan tuo koko juttu on, liittyen Socom-communityyn.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

HAH....uskomatonta mitä itku pillitystä :D
-Jos ase tappaa yhdellä headshotilla niin se luokitellaan tämän mukaan NooBie aseeksi :rolleyes: ...eikös yleensä luoti päähän tarkoita "kanttuvei".
-Eikös äänenvaimentimen tarkoitus olekin pitää ampuja piillossa???
-Voi ei...snipu tappaa yhdellä luodilla ja SR-SD vielä äänettömästi.

95% aseista näytti olevan NooBie aseita, tämän kirjoittaja pelasi varmaan pelkällä pistoolilla inhimillisyyden vuoksi :D

Toivottavasti Confrontationia EI osta ketään, joka toivoo tulevansa tapetuksi jollain tietyllä "Pro" aseella naamat vastakkain 5m etäisyydeltä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sarkasmi

Eli ihan läpällä tehty lista, ei tarvitse ottaa liian tosissaan :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eiköhän S: Confrontationissa ole kuitenkin opittu nykimis- ja tasapainotusvirheistä. Tai näin ainakin toivon.

Eiköhän tasapaino ole parempi kuin kakkosessa, mutta koskaan ei tule olemaan nettiräiskintää, jossa ei joitain aseita jouduttaisi muokkaamaan kehittäjien toimesta kun pelaajat antaa palautetta tai bannimaan, jotta pelistä tulee oikeasti tasapainonen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nämä bannit on kyllä aika typeriä, bannitaan nyt kaikki aseet jotta kukaan ei saa etulyöntiasemaa :D. Ase on semmonen mimmonen se on, käyttäjästä se sitten riippuu että osaako käyttää sitten sitä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nämä bannit on kyllä aika typeriä, bannitaan nyt kaikki aseet jotta kukaan ei saa etulyöntiasemaa :D. Ase on semmonen mimmonen se on, käyttäjästä se sitten riippuu että osaako käyttää sitten sitä.

Näinhän se menee, esim. M14 oli kyllä muiden käytössä sellainen tuomionjakaja, mutta itse en sitä osannut käyttää yhtään..
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei se ole ihan niin yksioikosta, että käyttäjästä vaan kiinni.

Esim. M14 kohalla veikkaanki kehittäjien luulleen, että se on tasapainotettu hyvin, kun rekyyli oli niin paljo isompi + lipas tosi pieni ja niin luuli pelaajatkin. Alkuunhan M14 käytti tosi harva pelaaja, mutta pikku hiljaa, kun pelaajien taso nousi, alko M14 erottumaan liian selvänä valintana. Siihenhän tais mennä jopa vuosi vai ylikin ennenku M14 bannittiin tai sen ylivertasuudesta alettii edes puhumaa.. Klaanimatsit (ja oikeestaa open-servutki) meni sitte loppujen lopuks 8 x M14 vs 8 x M14 pelaamiseks ennen bannia.

Bannimisen jälkeen openit ja klaanimatsit muuttu taas paljo mukavammiks ja etenki klaanimatsit oli ihan mahtavia sen jälkeen, kun taktiikkoja piti muuttaa ihan täysin monessa mapissa ja matseista tuli huomattavan paljon vaihtelevampia.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kyllä mää ainaskii käytin sen jälkeen myös 552sd, 552 ja välillä jopa AKS sekä snipukin oli hyödyllisempi. Niin kuulemma moni muukin teki :)
Ja kenttätasapainoon tuo m14 banni vaikutti ihan sairaasti. Paljon tasaisempaa ja taktisempaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Teroillahan näki ihan laidasta laitaan sen jälkee. 552/sd, M16, AKS, AK, STG + tietty sniput oli kaikki käytössä. Siileilläki meni monipuolisemmaks, koska vaihtoehdot oli m4/m4sd/ak105//m16/snipu, kun ennen bannia se oli M14, sd (yleensä ekan rundin, kunnes turhautu ylijyräävii tero-M14 hyyppiin ja otti iteki M14 :D) tai snipu. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nämä bannit on kyllä aika typeriä, bannitaan nyt kaikki aseet jotta kukaan ei saa etulyöntiasemaa :D. Ase on semmonen mimmonen se on, käyttäjästä se sitten riippuu että osaako käyttää sitten sitä.
Mutta jos yksi ase tappaa kahdesta osumasta, on nopeampi, tarkempi ja siinä on iso suuliekki joka jumittaa muiden aseet (tätä tapahtui ihan oikeasti S2:ssa), niin kyllä siinä on aseella joka tappaa viidestä osumasta, ampuu hitaammin, on epätarkempi ja ei aina edes ammu panoksia vähintäänkin haastavaa pärjätä avoimessa tulitaistelussa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

heh meikäläinen on aina ollu semmonen persoona että jos joku ase meni ihmisten suosioon niin mä en ainakaan sitä käyttäs muuten kun klaanimatseissa:) yritin aina löytää huonnoimmista aseista hyviä puolia ja löysinkin:) GAUGE RULES:D:cool:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3167554&p=37

Pähkinänkuoressa:

  • Perjantaina uusi video tulossa
  • Bluetooth headset bundle vahvistettu
  • Ilmestymispäivän jälkeistä lisämateriaalia on jo pidemmälti suunnitteilla
  • Painopistettä siirretty enemmän takaisin lähitaisteluun, mutta myös snaippereille on käyttöä
  • Socom.comiin tulee kaikenlaisia klaaninhallintajippoja sun muuta kivaa
  • Slant Six suunnittelee kuukausittaisia päivityshommia, ja suurempia sisältöpäivityksiä muutaman kuukauden välein
  • Suojat hajoavat ja luodit uppoavat esteiden läpi
  • Party-hässäkkä on aikalailla samanlainen kuin Resistancessa ja CoD4:ssä
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eikös siitä ole ollut jo ajat sitten juttua että mukana on sekä partyt että lobbyt? Siis ainakin epävirallisena mainintana.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Juu minäkin muistan lukeneeni, että kummatkin sisältyy; Normi sukkalobby ja party.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

On ne normilobbyt mukana, kehittäjät varmistanu nekin moneen kertaan, kun porukka käyny niistä aina kyselemässä.

Ja nyt niitä ei sitten tietysti ole mukana, kun näin sanon. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

[zD] Axu;636815 sanoi:
''Suojat hajoavat ja luodit uppoavat esteiden läpi''

Loistavaa!

Samaa minäkin. Tuo sopivaa vastapuukkoa tälle kolmannessa persoonassa kykkimiselle. Miettikääs, Socomeita pelanneet (varsinkin S2), miten tämä ominaisuus voi muuttaa taktikointia tietynlaisissa kämppitilanteissa. Aloittakaa Desert Glorysta :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Samaa minäkin. Tuo sopivaa vastapuukkoa tälle kolmannessa persoonassa kykkimiselle. Miettikääs, Socomeita pelanneet (varsinkin S2), miten tämä ominaisuus voi muuttaa taktikointia tietynlaisissa kämppitilanteissa. Aloittakaa Desert Glorysta :)
Riippuu tietysti minkälaisten esteiden läpi. Veikkaanpa puisia esteitä ja tynnyreitä. Olisi kyllä aika kova juttu jos voisi seinän läpi jossain ampua, mutta sitä kyllä epäilen. Seth Luisi jossain haastiksessa sanoi, että ympäristön tuhoutuminen on rajoittunutta, jotta karttojen tarkkaan suunnitellut voimasuhteet eivät muuttuisi pelin aikana.

Mutta alkaa kyllä näyttää vahvasti siltä, että Slant Six oikeasti aikoo tosissaan tehdä kaikkensa jotta pelistä tulee todella hyvä, ja jotta sillä voisi olla potetiaalia panna COD4:lle kampoihin. Toivotaan että onnistuvat tavoitteessa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom