Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation

Olen kyllä samoilla linjoilla
- blue retardo wheel
- S1/S2 anto ne standardit, mihin verrataan, se tunnelma
- hitaat, ärsyttävät valikot
- juokseminen jää monesti pohjaan
- quicknäppäimen toimimattomuus
- ukot eivät osaa enää hypätessä "Climb upata"
- naatit ovat huonoja, hitaita ja vaikeata heittää (joo joo, tajuan, että ennen oli liikaakin naatteja, mutta silloin sentää ne oli hyviä, vois vaikka vähentää max kranuja tähän nykyiseen neljään)
- ei kuule enää äijiä, jotka tulee takaapäin
- first person puuttuu
- night vision on huono ja huonosta kuvakulmasta.....
- juokseminen on hidasta ja sille on turha oma näppäin
- headshotit ei enää tunnu yhtään missää, ei mitää erikoisfiilareita...

Kaikkine huonoine puolineen, kuten hänkin sanoi, tää on silti se tämänhetkinen ykköspeli, kun ei ole muuta (Killzonea en ole tosin pelannut).
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ehdin jo tovin nauttimaan tästä pelistä sen ilmestyttyä liitosvaltoissa. Mutta nyt on kyllä peli jäänyt hyl... ööö... kovalevylle jumittumaan. Oli kyllä todella siistiä taktista fps-meininkiä joka vioista huolimatta oli hauskaa ja viihdyttävää. Nyt kuitenkin odottelen, että pelin ilmestyminen euroopassa olisi jonkinlainen merkkipaalu sille, että pelissä olevat viimeiset viat korjattaisiin. Mahdan varmaan olla ihan hakoteillä, mutta per**les niin en kyllä pelaa jos ei noihin button configgeihin tule logiikkaa. Olkoon sitten vaikka minun ongelmani, mutta kun tilanne on oikeasti se, että lähes itku tulee, kun yritän sorvata nappeja ruotuun ja tarjolla on vaan sonta vaihtoehtoja. Ja kun minulla oli se hyvä configuraatio, niin päivityksen jälkeen se ei enää toimi, ekä uutta samanlaista voi enää tehdä. Peli on kuitenkin muuten hyvä, joten jopa toivoisin etten olisi näin kranttu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

SOCOMin Euroopan julkaisun kunniaksi ensi maanantaina saadaan päivitys versioksi 1.41.
Patch 1.41 will be deployed 2am on Monday, March 9th in preparation of the upcoming release of SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation in Europe. In addition to synchronizing all players with the European release, the 1.41 patch includes the following changes:

XMB presence - Medley Game information has been abbreviated, displaying all information required to identify the location of the player.

Late Join 'Hitch' improvements - addresses the pause experienced by players when someone late joins a game.

Navigating Screens With Large Clans slow down issue fixed

Increased speed of fade at the beginning of the round.

Quick Match -

Increased countdown timer in Quick Match Pre Game lobby from 20 to 60 seconds.

Enabled Quick Match team switching.

Ranked, Unranked and Unranked Respawn games, each contains 6 different playlists: 3 8vs8 and 3 16vs16 players.


Claymores can now be detonated when player is in the prone position

Note: So where did 1.40 patch go! The 1.40 was intended to support the European release, we combined the 1.40 and the 1.41 together to speed the deployment of the above fixes.
Lähde: SOCOM.com
 
Vastaus: Socom: Confrontation

On kyllä ihan uskomatonta miten noi onnistuu JOKAISESSA patchissa kusemaan jotain muuta. 1.41 tarjoaa: Mihin kuolet viime rundilla, spawnaat ensi rundilla. Toistaseks tapahtunu n. 1krt/mappi... Matseista tulee taas hauskoja.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Late Join 'Hitch' improvements - addresses the pause experienced by players when someone late joins a game.
Tarkoittaako tuo sitä, kun peli pysähtyy hetkeksi jonkun joinatessa/ lähtiessä? Jos, niin hyvä!!
 
Vastaus: Socom: Confrontation

On kyllä ihan uskomatonta miten noi onnistuu JOKAISESSA patchissa kusemaan jotain muuta. 1.41 tarjoaa: Mihin kuolet viime rundilla, spawnaat ensi rundilla. Toistaseks tapahtunu n. 1krt/mappi... Matseista tulee taas hauskoja.

Noniin, eli eikun odottelemaan sen jenkkijäbän uusinta videoo utubeen. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation

On kyllä ihan uskomatonta miten noi onnistuu JOKAISESSA patchissa kusemaan jotain muuta. 1.41 tarjoaa: Mihin kuolet viime rundilla, spawnaat ensi rundilla. Toistaseks tapahtunu n. 1krt/mappi... Matseista tulee taas hauskoja.

Äkkiseltään kuulostaa hauskalta bugilta, muttei sitten pidemmän päälle kyllä naurata.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

[FF]Myytti;849313 sanoi:
Edelleen samalta jannulta ja vähän vanhakin jo, mutta minun mielestä tässä yhdet ärsyttävimmistä jutuista, mitä S2 tarjosi ja Confrontation ei.

http://www.youtube.com/watch?v=9TlkGrjMhSQ&feature=related

joo sai /6 tehtyy pelistä kyl ainaki hienon näkösen next gen pelin mut sisältä se onki pelkkä tuhnu:D luulis et sais noinki pienet asiat korjattua nopeemmi... ja kuinka kauan meni 1.3 päivityksen saamisee ja mitä sen mukana ees tuli..?!!? ei juuri mitään.. (sukellus ja muutama bugi lisää):rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ne parantaa uusilla bugeilla sitä old school Socom tunnelmaa. Mitä enemmän bugeja sitä enemmän socomi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ne parantaa uusilla bugeilla sitä old school Socom tunnelmaa. Mitä enemmän bugeja sitä enemmän socomi.

no täähä menee jo silti iha naurettavaks.. enne päivityste tulemisee meni kauemmi aikaa mut ne sentää korjas peliä, eikä toisinpäin. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mikä siinä Socomissa nyt mättää niin paljon, että oikein kuorossa tarvii itkeä sitä?
Minusta peli on hyvä. Tosin paljon helpompi kuin S2 aikoihin, mutta silti kaikille sama. Lagiakaan en ole tavannut, vaikka japanissa asti pelaillaan. Onhan siinä muutama korjattava asia vielä, mutta hyvinhän nuo sitä päivittelee.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mikä siinä Socomissa nyt mättää niin paljon, että oikein kuorossa tarvii itkeä sitä?
Minusta peli on hyvä. Tosin paljon helpompi kuin S2 aikoihin, mutta silti kaikille sama. Lagiakaan en ole tavannut, vaikka japanissa asti pelaillaan. Onhan siinä muutama korjattava asia vielä, mutta hyvinhän nuo sitä päivittelee.
Itse ainakin pelaan kokonaisajasta n.95% matseissa ja sen 5% openeilla hyvällä porukalla. Eipä noi viat openeilla niin pahoja mutta matseista menee maku kun kaveri spawnaa ratkasevalla rundilla oman selän taakse. Puhumattakaan passuhuoneiden puutteesta, on meinaan vähän turhan monta kertaa matsi menny piloille kun joku sankari tullu teamkillaamaan.

Ja kyllä minusta on ihan aiheellista antaa kovaakin kritiikkiä kun jokaisessa päivityksessä on saatu jotain rikottua ja vieläkään ei ole peruasiat kunnossa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mikä siinä Socomissa nyt mättää niin paljon, että oikein kuorossa tarvii itkeä sitä?
Minusta peli on hyvä. Tosin paljon helpompi kuin S2 aikoihin, mutta silti kaikille sama. Lagiakaan en ole tavannut, vaikka japanissa asti pelaillaan. Onhan siinä muutama korjattava asia vielä, mutta hyvinhän nuo sitä päivittelee.

Olen samaa mieltä että peli on helpompi. Itse 1,2,3 ja CA pelanneena voin todeta että on se mukavaa kun pappakin ossuu ja jopa sellaisetkin hemmot jotka eivät kuolleet lippaaseen muissa sarjan peleissä niin tippuu kohtuudella . Ehkä täällä on niitä jotka ei tykkää taktisesta socomista vaan enemmänkin tyyliin " Rush And Die " tyylistä mutta minun mielestäni se ei ole koskaan ollut Socomien luojien tavoIte ja nyt kritisoidaan sitä että tyyli on muuttunut taktisempaan suuntaan ! Kaikkihan tietävät tai ovat telkuista kattoneet jotta, Sealsit eivät todellakaan naatita alkuun vihuja ja siten rynni tappamaan loppuja vihuja , vai onko niitä jotka tosiaan uskoo että näin on ? Isommat kentän ja taktisemmat tehtävät ovat pelin suola sekä lagittomuus :) !

Vaikka joskus on kiva kämppiä niin, taktisuuteen voisi lisätä sellaisen ominaisuuden että molemmat puolet joutuvat tekemään tietytyjä ratkaisuja jotka vaikuttavat pelin lopputulokseen siten että tasapelejä ei ole mahdollista pelata !
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Taktisuus =/= kämppi
Socom =/= realismi
Oikea seal =/= socom seal
Kämppi"taktiikan" ainut vaihtoehto ei myöskään ole yksinkertainen Rush & Die.

Muutenkin peli on todellakin täynnä pieniä ja isompia huonoja seikkoja sekä pelattavuuden, että teknisen puolen kannalta. Jos lähtisi liikkeelle vaikka kankeudesta ja lopettaisi siihen, että salasanaservereitä ei voi tehdä. Jo näillä puutteilla, saati muilla mitä pelistä löytyy, on vaikea päästä todellisen meganettipelin tasolle. Nuff said?
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Oikeat siilit suorittaa tehtävänsä kilometrin kokosissa laatikoissa, joista ei pääse ulos millään ja planttaa pommeja terroristien supervaarallisille teltoille. Ja jos näyttää, että terroristeja on enemmän niin oikeat Sealit odottaa kulman takana 6 minuuttia kunnes lisää siilejä syntyy lähettyville.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Oikeat siilit suorittaa tehtävänsä kilometrin kokosissa laatikoissa, joista ei pääse ulos millään ja planttaa pommeja terroristien supervaarallisille teltoille. Ja jos näyttää, että terroristeja on enemmän niin oikeat Sealit odottaa kulman takana 6 minuuttia kunnes lisää siilejä syntyy lähettyville.

Mulla on myös ollu monta vuotta tällänen kuva?!?!?:confused: Realismi on kyl iha unohtunu tän pelin pelattavuudessa.

Kz2 pelatessa huomasin myös et en enää lähe juoksee tai hypi ku lataan koska pelkään et lataaminen katkeaa.. Jotenki uus socom pilaa tuntuman räiskintäpeleihin tai jotenki vaa tuli nii mummo olo.. :D
 
Ylös Bottom