Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation

Vastaus: Socom: Confrontation

Mitenkä tässä saa tuota "rankkia" nostettua? Jonkin verran olen pelannut peliä, lähinnä jotain matseja missä on loppumattomat elämät, mutta nuo statsit ei tunnu millään nousevan. Ja saako tästä tuon puheen kielen Suomesta Englanniksi, kun korvat melkein vuotaa verta kun on niin typerän kuuloista... "Me häviämme miehet,lisää virtaa!" :D Meinaa vähän latistaa tunnelmaa..
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mitenkä tässä saa tuota "rankkia" nostettua? Jonkin verran olen pelannut peliä, lähinnä jotain matseja missä on loppumattomat elämät, mutta nuo statsit ei tunnu millään nousevan.

Noi pelit missä on loppumattomat elämät on rankkaamattomia pelejä eli niissä ei "rankki nouse". Ne servereillä "valmiina" olevat pelit on rankattuja pelejä. En nyt muista pitäiskö sun vielä liittyä klaaniin tai tehdä oma klaani, jotta sun pelaamat pelit laskettaisiin rankatuiksi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Noi pelit missä on loppumattomat elämät on rankkaamattomia pelejä eli niissä ei "rankki nouse". Ne servereillä "valmiina" olevat pelit on rankattuja pelejä. En nyt muista pitäiskö sun vielä liittyä klaaniin tai tehdä oma klaani, jotta sun pelaamat pelit laskettaisiin rankatuiksi.

Selvä, jotain tämmöistä minä ajattelinkin :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation

En nyt muista pitäiskö sun vielä liittyä klaaniin tai tehdä oma klaani, jotta sun pelaamat pelit laskettaisiin rankatuiksi.
Ei tarvitse. Riittää kun pelaa jossakin rankkihuoneessa. Respawn-pelit eivät ole rankattuja.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mutta versiohallinnan kanssa pojilla pientä ongelmaa kun mun mielestä useampi wanha_jo kertaalleen korjattu bugi on tullut bäkkiin.

Eli esim:
- Alueen joutuu vaihtaan joka kerta Euroopaksi jenkkiversiossa
Niin, eli jos mulla on USA-versio Confrontationista niin pitääkö mun vaihtaa jostain EU-region? Vai voiko? Ku tuol oli vaa jotain US EAST ku pelailin äske.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation

[FF]Myytti;1047391 sanoi:
Niin, eli jos mulla on USA-versio Confrontationista niin pitääkö mun vaihtaa jostain EU-region? Vai voiko? Ku tuol oli vaa jotain US EAST ku pelailin äske.

Eli siin lobbyssä pystyy optionsseista vaihtaa sen Euroopan puolelle.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

[FF]Myytti;1048203 sanoi:
Aivan, kiitoksia. En muista oliko tämmöistä silloin, kun peliä pelailin viime vuonna.

Taisi muutos tulla silloin päivityksen jälkeen.
Aiemmin pääsi USA -versiolla pelaamaan automaattisesti Eurooppa puolelle, mutta nyt pitää joka kerta käydä klikkaamassa itsensä Eurooppa serveille sieltä asetuksista, kun pelin käynnistää.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Taisi muutos tulla silloin päivityksen jälkeen.
Aiemmin pääsi USA -versiolla pelaamaan automaattisesti Eurooppa puolelle, mutta nyt pitää joka kerta käydä klikkaamassa itsensä Eurooppa serveille sieltä asetuksista, kun pelin käynnistää.

OK. Aika hölmöä muutenkin PS3-puolella toi regionien kanssa pelleily. Uusista mapeista Entrapment ja Uprising molemmat toimivat hyvin meikälle. Nightstalker ei ole enää veroisensä ja Vigilance on vain ok, kun ukot on niin kömpelöitä ja hitaita. Ei tuu enää semmoisia tunnelikahinoita. Mut Blizzard oli hieno ja lumisade sopivasti haittaa piirtoetäisyyttä sen verran, ettei ihan täysin pysty aina pelkillä snipuilla ownailee. Blizzard oli kyl kultaa, jopa tuntui S2:sta paremmalta, vaikka peli ei olekaan niin hyvä kuin S1 S2.

Uusia aseita en ole käyttänyt, kun ne näyttävät järkeään olevan vanhoja aseita parempia. Thermal scopea tosin "joudun" käyttämään night mapeissa ku full-hd töllöistä ei erota muuten pimeässä mitään.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Tuo alueen valinta_JOKA_KERTA_ on yksi lukuisista bugeista joka tuli Cold Frontin mukana bäkkiin. Kysein bugi oli muistaakseni jo peräti Betassa jonka aikana se myöskin jo kerran korjattiin...amatöörivirhe Slant Sixiltä sekottaa versionhallinta järjestelmät. :mad: Peli on käytännössä pilalla, mua ainakiin haittaa se toinen jo kerran korjatu esteiden yli ampumis-ongelma niin paljon ettei tule Socomia enää pelattua. Sääli..
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Mitä tossa Arms Runissa pitää tehdä? En oo pelannut kertaakaan sitä, kun ihmiset aina openeilla lähtee noista medley servuista kun arms run tulee.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Ihme kun edes suomalaisia pelaa enään socomia, jos joku kaipaa seuraa niin lisäilkää iTzNolife
 
Vastaus: Socom: Confrontation

[FF]Myytti;1050355 sanoi:
Mitä tossa Arms Runissa pitää tehdä? En oo pelannut kertaakaan sitä, kun ihmiset aina openeilla lähtee noista medley servuista kun arms run tulee.

Yksi osapuoli käynnistää rakettien lähtölaskennan ja toinen yrittää tuhota ne ennenkuin raketit lähtevät liikkeelle.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Yksi osapuoli käynnistää rakettien lähtölaskennan ja toinen yrittää tuhota ne ennenkuin raketit lähtevät liikkeelle.

Pitääkö tossa ne kaikki kolme saada lähtemään, että voittaa (jos ei tietenkin tapa kaikkia). Vai riittääkö kaksi kpl? Vai yksi?
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Kaverin kaa ollaan kaksin samassa klaanissa oltu jo vähän aikaa ja rankit vähän noussut, niin mitä jos vaihdettaisiin klaania? Nollaantuisiko se socom rating ja klaani ranking?
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Toi oikeanpuoleinen numero nollaantuu, eli se clan ranking tjsp. socom rating ei nollaannu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

Tuo alueen valinta_JOKA_KERTA_ on yksi lukuisista bugeista joka tuli Cold Frontin mukana bäkkiin. Kysein bugi oli muistaakseni jo peräti Betassa jonka aikana se myöskin jo kerran korjattiin...amatöörivirhe Slant Sixiltä sekottaa versionhallinta järjestelmät. :mad: Peli on käytännössä pilalla, mua ainakiin haittaa se toinen jo kerran korjatu esteiden yli ampumis-ongelma niin paljon ettei tule Socomia enää pelattua. Sääli..

Katoskatos, mennyt itseltä ja tästä ketjusta päätellen koko KFIN yhteisöltä ohi, Socom on salaa "korjattu" kuukausisitten. Täällä juttua 1.61 pätsistä. Laitoin hipsuihin, koska sekuntiakaan en ole vielä pelannut.Jotku muut vissiin on? Laittakaa nyt hyvät ihmiset jotain kokemuksia? Sen kyllä huomasin, että ainakin jenkkiversiolla joutuu sen "Alue" vaihtaan joka kerta...mutta tuon kansa sentään pystyy vielä elämään.

Mutta pelityyliin scope kuuluu paljolti ja se line of sight scopella söi kylä niin paljon miestä ja tunnelmaa, että Cold Frontista en kunnolla ehtinyt nauttiin lainkaan ja se harmittaa vieläkin. Pitääkö tälle antaa nyt uusi mahdollisuus, Bäfä kakkonen on ollut kyllä tosi viihdyttävä viime aikoina ja MAGikin, mutta välillä tulee hetkiä jolloin tulee todella iso ikävä vähän varovaisempaan ja "jännittävämpään" toimintaan_eli siis Socomiin :cool:
 
Vastaus: Socom: Confrontation

mutta välillä tulee hetkiä jolloin tulee todella iso ikävä vähän varovaisempaan ja "jännittävämpään" toimintaan_eli siis Socomiin :cool:

Jotenki Confrontation ei tuo SOCOM-fiilistä yhtää. Se on vain liian hidas ja kankea. Jos vertaillaan vaikka SOCOM 3CA ja SOCOM 2 niin niissä oli sentään vauhtia. SOCOM 3CA:ssa tosin vain autojen seurauksena, SOCOM 2:ssa gameplay oli niin paljon nopeampi ja ne nopeat maahan-ylös oli kans loistavaa.

Sitten en ymmärrä, miksi scopessa sensitivity on niin hidas. Itse pelailen tätä peliä 100-100-0 -asetuksilla ja aivan liian hitaat (esim. SOCOM 2:ssa pelasin 30-60-30).
 
Vastaus: Socom: Confrontation

[FF]Myytti;1065446 sanoi:
Sitten en ymmärrä, miksi scopessa sensitivity on niin hidas. Itse pelailen tätä peliä 100-100-0 -asetuksilla ja aivan liian hitaat (esim. SOCOM 2:ssa pelasin 30-60-30).

Toi tähtäysasetusten saaminen kohdilleen on kyllä todella hölmöä oikeastaan joka pelissä. Kaikissa on liian hitaat senssit, liian suuret deadzonet, liian jyrkät tai loivat accelerationit jne. Socom kakkosessa oli tämäkin täydellisesti kohdillaan, kaikkea sai säätää erikseen (nopeus, kiihtyvyys, deadzone) ja kaikille oli paljon säätövaraa. Tai no X:Y-suhdetta ei päässyt muuttamaan, mutta se oli oikeastaan täydellisesti hoidettu kehittäjien puolelta. S2:n jälkeen kaikissa Socomeissa ollu liian hidas kääntyvyys sadalla ja liian iso deadzone nollallakin. Socom kakkosessa sai deadzonen niin pienelle, että hahmo liikkui itsekseen, jos ei tattiin koskenut. Tällaseksi se pitäisi saada jokaisessa pelissä, mutta eipä noi kehittäjät ymmärrä mitään tässäkään asiassa.

Sitten, kun vielä sotketaan mukaan aim-assistit sun muut jotka hidastaa tähtäintä ja tekee tähtäimen liikuttamisen/hienosäädön mahdottomaksi ja scopessa tai reflex sighteissa vaihtuvat nopeudet ja herkkyydet (yleensä muuttuvat scopettaessa aivan liian hitaiksi ja tietenkään näitä ei voi erikseen itse säätää), niin soppa on valmis; suurin osa räiskinnöistä on joko epäpelattavia tai korkeintaan sellaisia, että tähtäimen saa melkein sellaiseksi kuin haluaa, muttei kuitenkaan aivan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation

scopessa tai reflex sighteissa vaihtuvat nopeudet ja herkkyydet (yleensä muuttuvat scopettaessa aivan liian hitaiksi ja tietenkään näitä ei voi erikseen itse säätää)

Tämäpä se vasta ärsyttääkin ja tuota tarkoitin just. Kun laittaa scopeen, niin se sensitivity on nii pirun hidas. Mikä järki? On siinäki taas "helpotettu" niitä pelaajia, jotka muuten tarvitsevat nopeat senssit pelaamiseen. Ne vissiin kuvittelee, että tällaiset pelaajat eivät voisi scopetella, joten pakkoha se on laittaa hitaammalle scopeen senssit. :mad:
 
Ylös Bottom