Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Fireteam Bravo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Verkkosovittimia myydään jo melko halvalla (esim. Konsolinet.fi 19 euroa), mutta voit varmaan kysellä vaikka maahantuojan ihqusta asiakaspalvelusta ( fi-hotline@nordiskfilm.com ) oisko mitään muuta tehtävissä.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Juu peli tuli hankittua verkkokaupasta sen tankin takia,mutta on silti loistava peli etenkin netissä.
Vielä kun löytyisi suomalaisia pelaajia :rolleyes:
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Ittelleni tuli pari päivää sitten postissa ja ihan hyvältä on vaikuttanut. Nyt odotetaan vaan sitä tukiasemaa.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Kysyisin vain sellaista asiaa, kun minulla on siis tuo Jenkki- versio tästä pelistä, niin enkö pysty pelaamaan eurooppalaisia vastaan... pitäisikö siis hankkia vielä euro- socomi itselleni jotta voin pelata niitä vastaan?
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Thunder Fin sanoi:
pitäisikö siis hankkia vielä euro- socomi itselleni jotta voin pelata niitä vastaan?
Juuri näin.

Jenkki-pelillä voi pelata vain jenkki-servuilla, ja jos haluat suomi-seuraa, joudut sijoittamaan vielä PAL-Fire Team Bravoon. :)
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Jenkki-versiolla ei tosiaan pääse pelaamaan Euro-version omistajia vastaan.
Sonyn pelinä SOCOM: Fireteam Bravon Euro-versio käyttää nettipelissä Central Stationia ja jenkeillä on taas omat systeeminsä.
Järjestelmä vähän syö tuon aluevapauden hyödyllisyyttä varsinkin verkkopeleistä.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

No, pisti kyllä hieman nyppimään...
Paitsi peli on ostettu 19.4. Puolenkuun Peleistä, Lahdesta eli ei tässä varmaan ilmainen vaihto EU versioonkaan onnistu.
Joskus sitten alehyllystä tämäkin eu versio pitäisi ostaa.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Olisi vielä pari kysymystä...
Elikkäs, kun olen pelaillut tuolla netissä, niin miksi noi tappojen määrät, kuolemat jne. eivät tule tonne minun profiiliin näkyväksi? Näyttävät vain 0?
Ja sitte myös sellainen kysymys, että kummalla (EU ja US) serverillä on enemmän pelaajia ja kuinka moni teistä omistaa US version ja pelaa sillä netissä?
Tässähän näitä olikin.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Thunder Fin sanoi:
Olisi vielä pari kysymystä...
Elikkäs, kun olen pelaillut tuolla netissä, niin miksi noi tappojen määrät, kuolemat jne. eivät tule tonne minun profiiliin näkyväksi? Näyttävät vain 0?
Ja sitte myös sellainen kysymys, että kummalla (EU ja US) serverillä on enemmän pelaajia ja kuinka moni teistä omistaa US version ja pelaa sillä netissä?
Tässähän näitä olikin.
Huoneen pitää olla Scoring Ranked jotta statsit tallentuu.
Open-huoneessa ei tallennu.

Onhan jenkeissä enemmän pelaajiakin kun EU:ssa. Viimeeksi kun jenkkiservulla käväisin, niin siellä oli 4000-5000 pelaajaa.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Kojo sanoi:
Huoneen pitää olla Scoring Ranked jotta statsit tallentuu.
Open-huoneessa ei tallennu.

Onhan jenkeissä enemmän pelaajiakin kun EU:ssa. Viimeeksi kun jenkkiservulla käväisin, niin siellä oli 4000-5000 pelaajaa.

Oorrait. Ensi kerralla pitää mennä tuollaiseen Scoring Ranked- huoneeseen.
Onko muuten tuo oma FTB:si EU vai US?
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Mikäli pelin omistatte, eikä tänään ole kello 19.00 pintaan tekemistä. Niin tulkaahan verkkoon.

Teen pelin EU -aulaan kello 19.00 pintaan. Pelin nimi on Pollo on?? ja salasana siis lintu
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

XShava sanoi:
Mikäli pelin omistatte, eikä tänään ole kello 19.00 pintaan tekemistä. Niin tulkaahan verkkoon.

Teen pelin EU -aulaan kello 19.00 pintaan. Pelin nimi on Pollo on?? ja salasana siis lintu
Heh, aika hankalan linnun tuohon valkkasit.:D

Meni hetkeksi pasmat sekaisin, sillä pollo on italiaksi kana.:p :p

Koitan päästä paikalle. :)
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Tuli vaihdettua US versio EU versioon ja toimi kaikki aivan loistavasti, mutta nykyään jos pelaan jotakin mättöä niin peli katkeaa (nykyään melkein aina) , tulee ilmoitus, että WLAN olisi off tilassa vaikka näin ei ole ja joudun päävalikkoon, jotenka onko nyt kyseessä koneessa vika vai pelissä? Onko kellään muulla käynyt näin?

Sopiiko tämä tänne tai jonnekkin muualle, niin on vaikea sanoa.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Thunder Fin sanoi:
Tuli vaihdettua US versio EU versioon ja toimi kaikki aivan loistavasti, mutta nykyään jos pelaan jotakin mättöä niin peli katkeaa (nykyään melkein aina) , tulee ilmoitus, että WLAN olisi off tilassa vaikka näin ei ole ja joudun päävalikkoon, jotenka onko nyt kyseessä koneessa vika vai pelissä? Onko kellään muulla käynyt näin?
Juu, mulla käynyt samoin.

En tosin ole vähään aikaan käynyt pelaamassa, mutta ei mulla nyt joka kerta tullut tuota.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Oorrait. Ei tarvitse siis alkaa kuskaa PSP:tä korjauttavaksi sillä takuuta olisi vielä n.2kk jäljellä :cool:
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Vieläkö pelaatte tätä peliä netissä, ja / tai onko siel paljon pelaajia? Kun ois ihan kiva pelata siel porukalla, jos hankkisin vaikkapa nyt heti työpaikan ruokatauolla itelleni sekä PSP että Socom FTB.
 
Ylös Bottom