Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Fireteam Bravo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

DesoX sanoi:
Vieläkö pelaatte tätä peliä netissä, ja / tai onko siel paljon pelaajia? Kun ois ihan kiva pelata siel porukalla, jos hankkisin vaikkapa nyt heti työpaikan ruokatauolla itelleni sekä PSP että Socom FTB.

Olisin kiinnostunut myös samasta asiasta, eli riittääkö tällä pelillä vielä pelaajia vai mennyt jo menojaan historian verhoihin? Ja onko peli lähellekkään edes Playstation 2:n socomeiden tasoa.? Hyvä / huono?
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

DesoX sanoi:
Vieläkö pelaatte tätä peliä netissä, ja / tai onko siel paljon pelaajia? Kun ois ihan kiva pelata siel porukalla, jos hankkisin vaikkapa nyt heti työpaikan ruokatauolla itelleni sekä PSP että Socom FTB.
Kyllä siellä iltasin on joku 200-500 pelaajaa verkossa. Suomalaisiin en oo hirveesti törmänny...
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Thunder Fin sanoi:
Tuli vaihdettua US versio EU versioon ja toimi kaikki aivan loistavasti, mutta nykyään jos pelaan jotakin mättöä niin peli katkeaa (nykyään melkein aina) , tulee ilmoitus, että WLAN olisi off tilassa vaikka näin ei ole ja joudun päävalikkoon, jotenka onko nyt kyseessä koneessa vika vai pelissä? Onko kellään muulla käynyt näin?

Sopiiko tämä tänne tai jonnekkin muualle, niin on vaikea sanoa.
Mulla tuota esiintyy silloin kun olen kaukana modeemista eli ei ole 100% signaali. Silloin kun olen modeemin lähettyvillä niin ei ole ikinä tapahtunut.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Justiinsa, no taitaapi jäädä Socom FTB ostamatta, jos kerran on vain tuon verran porukkaa, mutta Socom 2 vieläkin koukuttaa ja Socom 3 on ihan ok, jos ei niitä ärsyttävimpiä aseita käytetä koko aikaa. Suomessa onneksi on niin hyvä yhteisö, että juurikaan täällä niihin ei törmää. Kiitos tiedosta Girder.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

DesoX sanoi:
Justiinsa, no taitaapi jäädä Socom FTB ostamatta, jos kerran on vain tuon verran porukkaa, mutta Socom 2 vieläkin koukuttaa ja Socom 3 on ihan ok, jos ei niitä ärsyttävimpiä aseita käytetä koko aikaa. Suomessa onneksi on niin hyvä yhteisö, että juurikaan täällä niihin ei törmää. Kiitos tiedosta Girder.
Ei tuo vähäinen pelaaja määrä ole haitannut koska aina on ollu hyvät sodat käynnissä. Eihän siihen tarvita kuin 16 pelaajaa... Huoneet täyttyvät yleensä nopeasti. Itse ainakin pelaan tuota FTB:tä mieluummin kuin Socom III:sta.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Girder sanoi:
Ei tuo vähäinen pelaaja määrä ole haitannut koska aina on ollu hyvät sodat käynnissä. Eihän siihen tarvita kuin 16 pelaajaa... Huoneet täyttyvät yleensä nopeasti. Itse ainakin pelaan tuota FTB:tä mieluummin kuin Socom III:sta.
Suomalaisten kanssa on hauskinta pelata, pitää kattoa, jos joku myisi käytettynä tuon PSP:n ni voisi ostaakin. Tietenkin SOCOM Fireteam Bravoa haluaisin pelata, ei siinä mitään. Mutta Girder, perustele, miksi ennemmin FTB kuin Socom 3?
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

DesoX sanoi:
Suomalaisten kanssa on hauskinta pelata Mutta Girder, perustele, miksi ennemmin FTB kuin Socom 3?
Joo se on kyllä totta!
Hmmm... Jaa-a. Ehkä siksi että FTB on nopea tempoisempi kuin Socom 3:n?!.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

FTB:ssä ei ole aseita bannattu ja siellä on muutenkin vähemmän "huijareita" vaikka kyllä niitäkin aina silloin tällöin tulee vastaan.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Joojoo, justiinsa. Sepäs kiva. En voisi mitenkään uskoa, että ainakaan Suomalaisten Socom 3:n servuilta löytyisi kheettei. Ulkomailla niitä on, en tiedä, mikä siinä on, että niiden pitää niitä huijauskoodeja hakea..........

Vois tuon tietenkin hankkia jossain välissä.... katellaan katellaan. Mut nyt Nintendo DS & New Super Mario BROS. & Pokemon Fire Red (GBA).
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Pelasin kaksi ensimmäistä tehtävää läpi ja melko mukava peli on. Melko paljon tosin pelinautintoa verottaa huono ruudunpäivitys ja PSP:n tönkkö ohjausmekanismi, mutta pelissä on todella jännä sotatunnelma mikä taas nostaa sen arvoa. Jos vaikka ostaisi sen WiFi Maxin (?), että pääsis verkkopeliä koittamaan joskus, kun ei langatonta tukiasemaa löydy. Katsotaan nyt mitä peli tuo tullessaan.;)
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Girder sanoi:
Mulla tuota esiintyy silloin kun olen kaukana modeemista eli ei ole 100% signaali. Silloin kun olen modeemin lähettyvillä niin ei ole ikinä tapahtunut.
Woot, modeemi? Siis tarviiko tohon jonku langattaman modeemin vai mitä tuo meinaa`?
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Peli tuli ostettua, ja onlinenä roikun. Aika heikosti menee kun suoraa porhalsin tänne verkkoon :p

Mjoo, no ei siitä enempää. Pelailen nimellä nallet. Pistäkää viestii/puhutelkaa kun näätte, turisen kyllä mielelläni.

Hemmetin hauska peli vaikka on vähä tönköhkö ohjaus ja ruudunpäivitys, eivät ole nakertaneet omaa nautintoa ainakaan erikoisemmin. Luin jo niin paljon ja tässä vaiheessa vasta hommasin pelin käytettynä niin tiesin mitä on edessä ja asioista kun tiesin niin en ole pettynyt mihinkään, päin vastoin :) ei kait siinä, painumpa tästä takas taistelemaan.

Sovittasko jossain vaiheessa joku yhteinen pelihuone + salasana ja tiettyy klo aikaan sielä nähtäs joku päivä? Sais vähä pelata "tutulla" porukalla...
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

nallet sanoi:
Peli tuli ostettua, ja onlinenä roikun. Aika heikosti menee kun suoraa porhalsin tänne verkkoon :p

Mjoo, no ei siitä enempää. Pelailen nimellä nallet. Pistäkää viestii/puhutelkaa kun näätte, turisen kyllä mielelläni.

Hemmetin hauska peli vaikka on vähä tönköhkö ohjaus ja ruudunpäivitys, eivät ole nakertaneet omaa nautintoa ainakaan erikoisemmin. Luin jo niin paljon ja tässä vaiheessa vasta hommasin pelin käytettynä niin tiesin mitä on edessä ja asioista kun tiesin niin en ole pettynyt mihinkään, päin vastoin :) ei kait siinä, painumpa tästä takas taistelemaan.

Sovittasko jossain vaiheessa joku yhteinen pelihuone + salasana ja tiettyy klo aikaan sielä nähtäs joku päivä? Sais vähä pelata "tutulla" porukalla...

Itse pääsisin lauantaina, joskus klo 23-24 aikoihin, mutta joku toinen saa tehdä pelin :cool:
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Kävisikö kenellekkää huomenna ja kello 23:00?
Minä en siis tee peliä, joten sellainenkin pitäisi löytyä joka viitsisi.
Eli etsitään porukasta serverin tekijää ja pitäjää.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Thunder Fin sanoi:
Kävisikö kenellekkää huomenna ja kello 23:00?
Minä en siis tee peliä, joten sellainenkin pitäisi löytyä joka viitsisi.
Eli etsitään porukasta serverin tekijää ja pitäjää.
Mulla on aamulla aikainen herätys, joten tuo 23 on vähän liian myöhään.:(

Jos ysin pintaan aloteltaisiin, niin voisin hetkeksi tullakkin.
 
Vastaus: SOCOM: Fireteam Bravo

Kojo sanoi:
Mulla on aamulla aikainen herätys, joten tuo 23 on vähän liian myöhään.:(

Jos ysin pintaan aloteltaisiin, niin voisin hetkeksi tullakkin.

Mä olisin valmis tekemään servun siinä 9 pintaan. Pistän nimeksi vaikka konsolifin ja password: bravo

Mitä pelimuotoja haluutte, käykö esim. captive thin ice. Ja kertokaa mitkä kentät käyvät..
 
Ylös Bottom