Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM [Hype]

Vastaus: SOCOM [Hype]

Snigge sanoi:
Ilmeisesti kukaan ei ole vilkaissut " PS3:lle tulevia pelejä "-ketjuun, mutta:

http://ps3.qj.net/PS3-SOCOM-to-be-Completely-Different/pg/49/aid/14354

Eiköhän kaikki jo tienneet että se ennen pitkää tulee, mutta hieno homma kuulla että sitä työstetään jo :)

Ruvetkaas hypettämään ! :cool:

E: Olisi hauska kuulla, mitä uudistuksia haluaisitte, mitkä elementit pitäisi säilyttää jne.. :)

Mielenkiintoista miten tuosta puhutaan että se tulee olemaan ratkaisevasti erillainen Ps2:lla nähtyihin. Ikävää kun tästä ei ole vielä lisää kerrottu mutta Socomin tekijöillä on ehdottomasti kova homma napata takaisin parhaimman Playstation nettipelin tittelin.

Itse omistan vain ykkösen, ja netin Ps2:lla puuteen takia en jatko osiin sijoittanut mutta nyt asiat on aivan eri lailla Ps3:n kanssa. Saa nähdä minkälainen lopputulos tulloo.
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Myyntien lasku SOCOM II:sta SOCOM 3:een oli niin roima, että varmasti lähtivätkin puhtaalta pöydältä suunnittelemaan peliä. Usko Zipperiin on kova, koska kolmosen huonot puolet johtuivat lähinnä liiallisesta keskittymisestä yksinpeliin. Jopa moninpelikartat oli otettu yksinpelistä :D

Mutta mutta... Kyllä sieltä varmasti jotain mahtavaa on tulossa. Kahta ensimmäistä SOCOMia on tullut hakattua enemmän kuin laki sallii ja toivottavasti samanlainen laatu jatkuu PS3:lla :)

Nettipelien ehdotonta aatelia nämä SOCOMit! Oli verrattava alusta ihan mikä hyvänsä.
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Socom on paras verkkosotien pelisarja mita pelannut koskaan, vaikka tama kolmas osa poikkesikin liikaa kahdesta aiemmasta. Toiveina olisi palata takaisin sinne mista lahdettiin liikkeelle, silla niilla laakkeilla luotiin se massiivinen fanipohja ja upea Suomi-scene, jolle toivoisi todella arvoisensa debyytin uudelle koneelle.

Jos saisi pyytaa kolme asiaa, joita toivoisi tulevaan Socomiin:

1. Pienemmat kartat
2. Ajoneuvot pois
3. Aktiivinen paivitysrumba ja -faniohjelma

Muuten Resistance ja MotorStorm ovat jo nayttaneet, etta toimivaakin nettikoodia saadaan aikaiseksi, vaikka peli olisi paikoin nopeatempoista ja taustalla Playstation Network :)
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Itse omistan vain I ja II Socomit, joten en osaa sanoa tuosta mappien suuruudesta mitään, mutta tässä pari hommaa mitä itse haluaisin seuraavaan osaan:

- Vaikka useat ovat eri mieltä, niin kyllä ainakin pari isompaa mappia olisi mukava saada, vaikka ihan sellainen taistelu tanner :D
Eli ei sisätiloja, pieniä korkeuseroja jne. Ja sniput tietenkin kiellettäisiin tälläisessä taistossa :rolleyes:

- Kunnon taktiikka ruutu, taisi kyllä olla aiemmissakin, mutta enpä muistaakseni sitä paljoa käyttänyt kun harvemmin siitä hyötyä oli.. Tällä siis tarkoitan valikkoa josta voi valita esim. " Cover me " käskyjä ja sellaisia.

- BF2:sta varastettu ominaisuus mennä tiimiin. Mutta se pitäisi sumplia jotenkin, että porukka ei mene tiimiin vain saadakseen ns. tiimi-pisteitä..
* Jostain tuollaisesta turhasta tiimiin menemiseen jutusta muistelisin lukeneeni BF2:sta, muisti voi kyllä pettää.

- Kustomoitava pelihahmo :cool:

- 20 vs. 20 matsit.
Tämä olisi käytettävissä vain isommissa mapeissa ( joita ei ole montaa ), ihan vain oikeata sota-fiilistä luomaan :D

- Interaktiivinen ympäristö. Kakkosessa jossain mapissa sai kutsuttua helikopterin pommittamaan tiettyä aluetta, idea oli hyvä, mutta kun se joka kerta pommittaa samaa aluetta, niin kukakohan sille alueelle ikinä menisi ?
Eli tälläisissä " kohtauksissa ", tapahtumat voisivat olla vähän satunnaisempia..
Ja samaan hommaan kuuluisi hieman tuhoutuva ympäristö. Esim. sillat, ovet, tikkaat (!) jne..


Tuossahan nyt omien mieltymysten mukainen ehdotus..
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Hmm... No vastailen myöhemmin kun on aikaa, mutta kommenteistasi huomaakin ettet ole paljon socomia pelannut :D
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Snigge sanoi:
Itse omistan vain I ja II Socomit, joten en osaa sanoa tuosta mappien suuruudesta mitään, mutta tässä pari hommaa mitä itse haluaisin seuraavaan osaan:

- Vaikka useat ovat eri mieltä, niin kyllä ainakin pari isompaa mappia olisi mukava saada, vaikka ihan sellainen taistelu tanner :D
Eli ei sisätiloja, pieniä korkeuseroja jne. Ja sniput tietenkin kiellettäisiin tälläisessä taistossa :rolleyes:

- Kunnon taktiikka ruutu, taisi kyllä olla aiemmissakin, mutta enpä muistaakseni sitä paljoa käyttänyt kun harvemmin siitä hyötyä oli.. Tällä siis tarkoitan valikkoa josta voi valita esim. " Cover me " käskyjä ja sellaisia.

- BF2:sta varastettu ominaisuus mennä tiimiin. Mutta se pitäisi sumplia jotenkin, että porukka ei mene tiimiin vain saadakseen ns. tiimi-pisteitä..
* Jostain tuollaisesta turhasta tiimiin menemiseen jutusta muistelisin lukeneeni BF2:sta, muisti voi kyllä pettää.

- Kustomoitava pelihahmo :cool:

- 20 vs. 20 matsit.
Tämä olisi käytettävissä vain isommissa mapeissa ( joita ei ole montaa ), ihan vain oikeata sota-fiilistä luomaan :D

- Interaktiivinen ympäristö. Kakkosessa jossain mapissa sai kutsuttua helikopterin pommittamaan tiettyä aluetta, idea oli hyvä, mutta kun se joka kerta pommittaa samaa aluetta, niin kukakohan sille alueelle ikinä menisi ?
Eli tälläisissä " kohtauksissa ", tapahtumat voisivat olla vähän satunnaisempia..
Ja samaan hommaan kuuluisi hieman tuhoutuva ympäristö. Esim. sillat, ovet, tikkaat (!) jne..


Tuossahan nyt omien mieltymysten mukainen ehdotus..

Jättäisin varmaan suoraan hyllyyn, jos tulisi tälläisiä uudistuksia:D

Toivottavasti sama perusta kuin s2 uusilla mapeilla, aseilla, kunnon nettikoodilla. ja pienillä uudistuksilla/parannuksilla, mutta zipperin tuntien sieltä tulee jotain MASSIIVISTA....
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Pakko vähän puuttua näihin, huomaa selvästi kyllä ettet omista s3, koska siinä löytyy näitä ominaisuuksia ja juuri ne tekivät pelistä huonon.

Snigge sanoi:
- Vaikka useat ovat eri mieltä, niin kyllä ainakin pari isompaa mappia olisi mukava saada, vaikka ihan sellainen taistelu tanner :D
Eli ei sisätiloja, pieniä korkeuseroja jne. Ja sniput tietenkin kiellettäisiin tälläisessä taistossa :rolleyes:
Joo no s3 on isoja mappeja. Siinä on sitte klaanimatsissa kiva ettii sitä viimistä jamppaa sukeltamasta jostakin peräkylästä. Onneksi tekijät sentään laittoivat suppression moodiin niin että se jolla on enemmän miehiä jäljellä ajan loppuessa voittaa. ko. ominaisuudesta löytyy myös negatiivisia puolia; entäs kun tulee disconnectia niin on pakotettu hyökkimään.
Välimatkat kasvavat myös järkyttävän suuriksi, jolloin tarvittaisiin ajoneuvoja. Niistä taas en sano juuta enkä jaata, mutta imo eivät socomiin kuulu.
Sanoitkin, että ilman snipuja isoissa mapeissa, en sitten tiedä oliko sarkastiseen sävyyn rolleysin saattelemana mutta ajan mittaan s3 sniput yleistyivät ihan järkyttävästi kun snipaamisesta tehtiin liian helppoja. Taitavaa snipua vastaan on/oli turha lähteä haastamaan 50m pidempää matkaa rynkyllä. Mutta siis noin homma saattaisi toimia, mutta miksi riskeerata kun osataan tehdä loistavia pienempiä mappeja


Snigge sanoi:
- Kunnon taktiikka ruutu, taisi kyllä olla aiemmissakin, mutta enpä muistaakseni sitä paljoa käyttänyt kun harvemmin siitä hyötyä oli.. Tällä siis tarkoitan valikkoa josta voi valita esim. " Cover me " käskyjä ja sellaisia.
Onko puhe nyt online vai offlinesta? Offlinen takia socomia on imo turha ostaa, joten oletan kysessä olevan onlinen. Kommunikointia varten on headsetit. Ja noita teammessageita löytyy aikaisemmistakin osista. Melko hyödyttömiä tosin ovat, kukaan niitä kuuntele/noteeraa.


Snigge sanoi:
- Kustomoitava pelihahmo :cool:
Ei ei ja ei. Tai riippuu tietysti miten paljon on kustomoinnin varaa, mutta mitään pelleksi pukeutunutta mafiosoa en halua socomissa nähdä. Imo yksinpelistä unlockattavat hahmot riittävät hyvin 'erikoishahmoiksi'


Snigge sanoi:
- 20 vs. 20 matsit.
Tämä olisi käytettävissä vain isommissa mapeissa ( joita ei ole montaa ), ihan vain oikeata sota-fiilistä luomaan :D
Ei ei ja ei. s3 huomattiin että 16vs16 on liikaa. Kohtaan 1 viitaten, on helvetin puuduttavaa etsiä niitä viimeisiä jamppoja klaanimatsissa.

Snigge sanoi:
- Interaktiivinen ympäristö. Kakkosessa jossain mapissa sai kutsuttua helikopterin pommittamaan tiettyä aluetta, idea oli hyvä, mutta kun se joka kerta pommittaa samaa aluetta, niin kukakohan sille alueelle ikinä menisi ?
Eli tälläisissä " kohtauksissa ", tapahtumat voisivat olla vähän satunnaisempia..
Ja samaan hommaan kuuluisi hieman tuhoutuva ympäristö. Esim. sillat, ovet, tikkaat (!) jne..
Airstriken sai laitettua 3 mapissa, Sandstormissa (terot) ja Guidancessa (siilit) ja Enowapissa (siilit). Sandstormissa ilmaiskut sai lähetettyä joko dyyneille, tai vuorille. Ja kuka sinne sitten menisi? No siilit kun siitä on lähes pakko jossakin vaiheessa juosta. Ja jos terot saisi pommittaa mihin vain, niin siinä olis kyllä kusi sukassa siileillä aika nopeesti. Guidancessa ideanahan ei ollut edes välttämättä listiä vihollisia iskulla vaan avata C4 portti extraction paikalta. Tässäkin jos airstriken saisi mihin vain, olisi teroilla kuumat paikat. Enowapissa Airstrikella sai tuhottua terojen vartiotorneja(?) ja palan basea ympäröivää aitaa josta pääsi sisään. Tässäkin jos saisi mihin vain airstriken niin ei kai siinä muuta siileillä kun koko terojen base paskaksi. Ja tosiaan, seinää on jo tuhottu airstraikeilla, ehkä ps3:lla saadaan jotain sälääkin tuhoutumaan mutta ps2 tehoilla riitti hyvin 'oleellisten' asioiden rikkoutuminen.

Tärkeimpinä pidän itse seuraavia:
- Pienemmät ja paremmin suunitellut mapit kuin s3. Mitä enemmän s3 pelasi, niin sitä vähemmän reittejä löytyi. Joissain mapeissa kun näitä hyökkäysreittejä oli tasan 2 tai 3 niin siinä kun se mainostetut 16 jamppaa istuu kyykkimässä niin klaanimatsit tuppas venymään yli 3tuntisiksi kun kummallakaan ei ollut mitään järkeä syöksyä suden suuhun.
- Aseisiin runsaasti lisää tarkkutta verrattuna s3, eli toisinsanoen s2 tähtäyssysteemi takaisin.
Toissijaisia:
- Painolasti ja aseiden kustomointi olivat kivoja lisiä s3:meen. Ne voitaisiin säilyttää
- Ajoneuvot pois, jos välttämättä jotain isoa mappia pitää änkeä niin sitten, mutta muuten pois
- Aseet tasapainossa terojen ja siilien välillä. Tämä varmaan ainut asia jossa s3 on s2 parempi.
- Control-pelimuoto voitaisiin säilyttää. Mun mielestä hauska pelimuoto vaikka moni siitä ei tykännytkään.

Joo eiköhän tästä vielä lisääkin keksi. Hyvä pelistä tulee jokatapauksessa. Vaikka s3 onkin haukuttu, on se PlayStation onlinen 3.paras nettipeli edeltäjiensä takana ;)
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Ahaa, enpäs vastaakkan pidemmin kun Rausku yllätti ensin. Luenpas millaisia mielipiteitä sieltä tuli oikein :D
EDIT: Täysin samaa mieltä mainituista rane, eikä jaksa enempää käydä lisäilemäänkään ;)
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Eikö muka porukka pitänyt controlista? Minusta se oli lähes ainoa hyvä uudistus kolmosessa, loistava pelimuoto.
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Mun mielestä siitä piti valtaosa kylläkin. Aina kun tuli control openillakin, kaikki kehui että "jes, tuli control".
Ja helvetin hyvä pelimuotohan se onkin. Siinä on aivan 100% pakko kommunikoida ja taktikoida hyvin jos haluaa pärjätä.
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Juu Control oli paras uudistus :eek: Kaikki asemodaukset jne aivan perseestä, aiheutti vaan turhaa kinaa.. S1/S2 sekoitus + Control olis ihan jees S4.. :D
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Gimme a break ! Yli vuoteen pelannut mitään Socomia, ja heti kuitataan että kaikki ehdotukseni ovat perseestä, kiitoksia vaan :D

Luovutus voitto, ideani ovat huonoja, life goes on :)
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Haha :D
No siinä on vaan semmonen homma, että moni idea kuulostaa hienolta etukäteen, mutta niiden toteutuminen ei pakosti olekaan niin positiivista.
Kokemuksen kautta oppii ja Zipperiä lyötiin niin kovaa munille, että varmasti oppivat :D
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

benew sanoi:
Pakko vähän puuttua näihin, huomaa selvästi kyllä ettet omista s3, koska siinä löytyy näitä ominaisuuksia ja juuri ne tekivät pelistä huonon.


Joo no s3 on isoja mappeja. Siinä on sitte klaanimatsissa kiva ettii sitä viimistä jamppaa sukeltamasta jostakin peräkylästä. Onneksi tekijät sentään laittoivat suppression moodiin niin että se jolla on enemmän miehiä jäljellä ajan loppuessa voittaa. ko. ominaisuudesta löytyy myös negatiivisia puolia; entäs kun tulee disconnectia niin on pakotettu hyökkimään.
Välimatkat kasvavat myös järkyttävän suuriksi, jolloin tarvittaisiin ajoneuvoja. Niistä taas en sano juuta enkä jaata, mutta imo eivät socomiin kuulu.
Sanoitkin, että ilman snipuja isoissa mapeissa, en sitten tiedä oliko sarkastiseen sävyyn rolleysin saattelemana mutta ajan mittaan s3 sniput yleistyivät ihan järkyttävästi kun snipaamisesta tehtiin liian helppoja. Taitavaa snipua vastaan on/oli turha lähteä haastamaan 50m pidempää matkaa rynkyllä. Mutta siis noin homma saattaisi toimia, mutta miksi riskeerata kun osataan tehdä loistavia pienempiä mappeja



Onko puhe nyt online vai offlinesta? Offlinen takia socomia on imo turha ostaa, joten oletan kysessä olevan onlinen. Kommunikointia varten on headsetit. Ja noita teammessageita löytyy aikaisemmistakin osista. Melko hyödyttömiä tosin ovat, kukaan niitä kuuntele/noteeraa.



Ei ei ja ei. Tai riippuu tietysti miten paljon on kustomoinnin varaa, mutta mitään pelleksi pukeutunutta mafiosoa en halua socomissa nähdä. Imo yksinpelistä unlockattavat hahmot riittävät hyvin 'erikoishahmoiksi'



Ei ei ja ei. s3 huomattiin että 16vs16 on liikaa. Kohtaan 1 viitaten, on helvetin puuduttavaa etsiä niitä viimeisiä jamppoja klaanimatsissa.


Airstriken sai laitettua 3 mapissa, Sandstormissa (terot) ja Guidancessa (siilit) ja Enowapissa (siilit). Sandstormissa ilmaiskut sai lähetettyä joko dyyneille, tai vuorille. Ja kuka sinne sitten menisi? No siilit kun siitä on lähes pakko jossakin vaiheessa juosta. Ja jos terot saisi pommittaa mihin vain, niin siinä olis kyllä kusi sukassa siileillä aika nopeesti. Guidancessa ideanahan ei ollut edes välttämättä listiä vihollisia iskulla vaan avata C4 portti extraction paikalta. Tässäkin jos airstriken saisi mihin vain, olisi teroilla kuumat paikat. Enowapissa Airstrikella sai tuhottua terojen vartiotorneja(?) ja palan basea ympäröivää aitaa josta pääsi sisään. Tässäkin jos saisi mihin vain airstriken niin ei kai siinä muuta siileillä kun koko terojen base paskaksi. Ja tosiaan, seinää on jo tuhottu airstraikeilla, ehkä ps3:lla saadaan jotain sälääkin tuhoutumaan mutta ps2 tehoilla riitti hyvin 'oleellisten' asioiden rikkoutuminen.

Tärkeimpinä pidän itse seuraavia:
- Pienemmät ja paremmin suunitellut mapit kuin s3. Mitä enemmän s3 pelasi, niin sitä vähemmän reittejä löytyi. Joissain mapeissa kun näitä hyökkäysreittejä oli tasan 2 tai 3 niin siinä kun se mainostetut 16 jamppaa istuu kyykkimässä niin klaanimatsit tuppas venymään yli 3tuntisiksi kun kummallakaan ei ollut mitään järkeä syöksyä suden suuhun.
- Aseisiin runsaasti lisää tarkkutta verrattuna s3, eli toisinsanoen s2 tähtäyssysteemi takaisin.
Toissijaisia:
- Painolasti ja aseiden kustomointi olivat kivoja lisiä s3:meen. Ne voitaisiin säilyttää
- Ajoneuvot pois, jos välttämättä jotain isoa mappia pitää änkeä niin sitten, mutta muuten pois
- Aseet tasapainossa terojen ja siilien välillä. Tämä varmaan ainut asia jossa s3 on s2 parempi.
- Control-pelimuoto voitaisiin säilyttää. Mun mielestä hauska pelimuoto vaikka moni siitä ei tykännytkään.

Joo eiköhän tästä vielä lisääkin keksi. Hyvä pelistä tulee jokatapauksessa. Vaikka s3 onkin haukuttu, on se PlayStation onlinen 3.paras nettipeli edeltäjiensä takana ;)

Juurikin näin!
Nyt ei sitten muuta kuin ootellaan kielipitkällä mitä tuleman pitää:p
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

1. Rekyyli pois aseista. On turhauttavaa pelata tyyliin "nappi pohjaan jumala ohjaa".

2. Mapeista hyvin suunniteltuja. (Vertaa Socom1 Abandoned ja Socom2 Xroads)

3. (Ainakin näkyvimmät ja haittaavimmat) bugit pois. (Socom3:ssa yöaikaan porukat hohtivat vihreinä nightvisionin kanssa katsottuna. Mitä järkeä siinäkin oikeasti on?

4. Yksi kunnon respawn mappi mikä olisi jättimäinen sotatanner ja mihin mahtuisi 64 pelaajaa (monta eri tiimiä). (Ok ehkä liikaa pyydetty tuo 64 ;) )

5. Toimiva nettikoodi! Tämä on ehkä se tärkein uudistus mikä saisi tulla. Ja FPS saisi pysyä korkeammalla kuin tavallisesti Socomeissa.
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

japaka sanoi:
1. Rekyyli pois aseista. On turhauttavaa pelata tyyliin "nappi pohjaan jumala ohjaa".

2. Mapeista hyvin suunniteltuja. (Vertaa Socom1 Abandoned ja Socom2 Xroads)

3. (Ainakin näkyvimmät ja haittaavimmat) bugit pois. (Socom3:ssa yöaikaan porukat hohtivat vihreinä nightvisionin kanssa katsottuna. Mitä järkeä siinäkin oikeasti on?

4. Yksi kunnon respawn mappi mikä olisi jättimäinen sotatanner ja mihin mahtuisi 64 pelaajaa (monta eri tiimiä). (Ok ehkä liikaa pyydetty tuo 64 ;) )

5. Toimiva nettikoodi! Tämä on ehkä se tärkein uudistus mikä saisi tulla. Ja FPS saisi pysyä korkeammalla kuin tavallisesti Socomeissa.

1) Siis mitä ihmettä?Tietenkin rekyyli pitää löytyä aseista, ettei voi riehua miten haluaa?Tuli aikoinaan kokeiltua intissä ammunnoissa muutamaan kertaan, että montako kutia sitä osuu, jos liipasin pohjassa vetää 10 kutia menemään-->1reikä 9:ssä, toinen taisi olla 4 , kolmas taulun ylälaidassa ja loput hiekkavallissa.Ja tämä siis seisaaltaan 50 m matkalta. Millainen rekyyli socomeissa edes oli?en nyt enää muista monen vuoden tauon jälkeen. Vaihteliko se paljon aseen mukaan ja Ak-47 oli esim aika löysällä rekyylillä tai ns."ylösvedolla" varustettu?

3)Mitäs väliä sillä värillä on? Ja vihreänhohtoisena muistelisin Wild bigin tai vv2000:n asiat näyttäneen. Jos jolla kulla on intin yövehkeet tuoreessa muistissa, niin kertokoon asian oikean laidan:p

Itse haluaisin ehkä enemmän(verrattuna ainakin 1:een, jota kunnolla pelasin) painotusta ampuma-asentoihin. On se kuitenkin SEN verran eri asia rätkytellä mahaltaan, kuin juoksusta...
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Mä en toivo mitään niin paljon pelistä kuin se, että se ei lagaa nii paljon kuin kolme muuta. Kakkosen lagitaso oli jotain todella järkyttävää... no löyty kolmosestakin pari järkyttävää lagi/bugi kenttää. Sanotaan et tähtäysmallin haluaisin olevan S2&S3 välimaastossa. Ei sillein et jokaikinen kuti menee tähtäimen keskipisteeseen, mut ei kuitenkaa S3 spreijailuksi. Mut oma mielipiteeni on toi lagin määrä kun saataisiin ainakin melkein pois kokonaann ni hyvä tulis. Luotan siihen et muilla pelialueilla Zipper onnistuu, PAKKO :) ... Sit kuitenkin tämä iki-ihana Zipperin panostaminen Eurooppaan toivoisi olevan helvetin paljon parempaa kuin mihin ollaan totuttu. No, peukut pystyy.
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Omasta mielestä Socom3 paras ja monipuolisin. Toivottavasti vievät ideaa pidemmälle eikä tule mitään saakelin Socom 2,5 ja hd-graffat päivitystä.
Socom2 saattoi olla hyvä peli, mutta täältä ei hattua nosteta yhdellekään pelisarjalle, jossa ei edes yritetä mennä eteen päin.
Antakaa sen Socom2:n jo kuolla rauhassa. Uusin Socom voisi olla jo jotain paljon hienompaa ja monipuolisempaa. Parempi nettikoodi, hyvin tasapainoitetut mapit (myös isompia ja sitten pirun pieniä tyyliin: 2 vs2, pelattavia, niitä ei ole ollut), tasapainoiset aseet ja kulkuneuvotkin saavat olla mukana, kunhan ovat järkevästi ympätty mukaan.
 
Vastaus: SOCOM [Hype]

Mäkin oon kyl tos aiassa samaa mieltä, et nyt vois jättää se Socom 2:sen unholaan. Nyt UUTTA kehiin.
 
Ylös Bottom