Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Taas näitä kuuluisia näkymättömiä pikseleitä, joista kranu ottaa oudon lentoradan. Saattavatpa pudota aivan nenän eteen, kuten tänään.
Tätä olen itekki ihmetelly, kun välillä lähtee naatti ihan omille teilleen ja lopulta palaa bumerangina nenän eteen... Jos olette katsoneet Harry Potter leffoja niin se naatti liikkuu siepin tavoin minne huvittaa.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Itse kun en ole koskaan Socom - pelisarjaa pelannut, niin mietiskelin tässä, että onko Socomin online-puolen tarjoama toiminta verrattavissa viimeisempiin Ghost Recon - sarjan peleihin? Itse pelailin aikoinaan melko aktiivisesti Ghosteja Xbox:n puolella, ja olenkin ruvennut taas kaipailemaan samanlaista online-viihdettä....joten löytyisikö tästä minulle sellainen peli?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Osaako joku muuten sanoa miten nuo vihujen sijainnit paljastuvat aina joskus? Esim. Bad Company 2:ssa selectiä painamalla pystyi havaitsemaan vihuja ja ne ilmestyivät muutamaksi sekunniksi kartalle.
Respamuodoissa on noi "e-tagit" käytössä. Vissiin menee vähän MAG tyylisesti, ts. jos vihollinen ampuu niin näät sen minimapilla ja joulukuusi syttyy pään päälle. Voin olla myös väärässä mutta tämmönen käsitys mulla on. Classicissa tuota ei tapahdu.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Mä en saanu kutsua :( Vai yrititkö kutsua, kun olin vielä siinä randomissa suomalaisessa klaanissa?

Kyllä tuolloin kaikki kävin läpi ja osa tosiaan oli myös jo jossakin klaanissa. Tsekkaan tänään taas kertaalleen.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Voisin kans liittyä klaaniin. PSN: FindingNemoo
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

N. 10h pelaamisen jälkeen pakko myöntää että olen positiivisesti yllättynyt- jo beta on pelattavalla mallilla ja enteilee myös hyvää kokoversiota. Varsinkin klaanimatsitasolla näen pelin hyvin toimivana ja viihdyttävänä. Olettaen että kentät ovat vähintään yhtä hyvin suunniteltuja kuin betakentät. Intti tosin vie aktiivisuuden aika nollille.

Thumbs up.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Liittyisin klaaniin. PSN: petska
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Ompas loistava pakkaus! :D

Mutta onko jollakulla hyvät Sharshooter settingit tiedossa? Haluaisin niiiiiin pelata muovirynsesterillä tätä. Se on paljon miehekkäämpää. Tai siis... :D
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Huh, onpas paketti! Jos vain pääset tutustumaan verkkopuoleen, olisi mukava saada jotain kommenttia niistä muista kentistä, joita emme vielä nähneet beta-testin aikana.
Embargo on 12. huhtikuuta asti eli siihen asti pitäisi pitää suut supussa.
Uskoisin kuitenkin, että heikkoluontoisemmat uppaavat videoita nettiin jo tätä kirjoittaessa.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Nyt eilen vihdoinkin innostuin kunnolla kokeilemaan ja vaikkei se nyt niinkään SOCOM ollutkaan, niin innostuin pelistä kuitenkin ja lähti samantien tilaukseen. Toivottavasti ehdin vielä saamaan verkkokaupasta sen ennakkotilauskoodin, jonka nopeimmat saavat.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kokoajan tullut vakuuttuneemmaksi siitä, että pistoolit takaisin, double-primaryt hemmettiin.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kokoajan tullut vakuuttuneemmaksi siitä, että pistoolit takaisin, double-primaryt hemmettiin.
Täysin totta. Kyllä yhdellä aseella pärjää, varsinkin kun niitä pateja saa kuolleilta (ja välillä taitaa tulla ihan itestäänkin?). Pisloilla on aina miehekästä saada tappoja..
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kranaatin heitot ja omien joukkuelaisten nimien näkyvyys on kyllä kustu täysin. Kranaatteja en osaa vieläkään heittää kunnolla. Luulen tähtääväni tarpeeksi alas, mutta kranaatti lentääkin kymmenen metriä kohteen yli. Ja sitten nuo omien nimet. Niitä ei kyllä välillä nää millään ja sitten on tullut vahingossa oma tapettua siinä hätäsesti. Vähänkin oma seisoo siinä reunassa niin se "salmiakki" siitä sen pään päältä siirtyy sinne keskemmälle niin, ettei sitä huomioi. Toisaalta en ole kyllä vielä paljoa ehtinyt pelatakkaan, mutta näin Killzonen jälkeen tuntuu oudolta.

Eilen pelatessa tuli muuten myös ihme bugi. Olin menossa valtaamaan sektoria ja minua ammuttiin takaa. Näyttö meni veriseksi ja alhaalla luki, kuka minut "tappoi" mutten kuitenkaan ollut kuollut. Verinen kuva ei lähtenyt pois, enkä myöskään voinut kuolla ja vähän ajan päästä tajusin myös, etteivät viholliset eikä omat edes näe minua. Siinä sitten tuli muutama helppo tappo ja yritin hyppiä korkealtakin tappaakseni itseni, muttei onnistunut. Sitten kuin se pelin tavoite muuttui alueen valtauksesta sinne tukikohdan tuhoamiseen, niin siinä vaiheessa ukkoni kuoli.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Kranaatin heitot ja omien joukkuelaisten nimien näkyvyys on kyllä kustu täysin. Kranaatteja en osaa vieläkään heittää kunnolla. Luulen tähtääväni tarpeeksi alas, mutta kranaatti lentääkin kymmenen metriä kohteen yli.
Tuon naatin heiton oppii kyllä nopeasti naatteja viskomalla, miten alas pitää tähdätä, jotta menee sinne minne haluaa. Ja myös R2 napin painalluksen lujuus vaikuttaa kuinka kovaa heittää, pikku hipaisu ja nade on omissa jaloissa :D
Omien nimen näkyvyys taas on mielestäni just hyvä tuollaisenaan, että nimi näkyy vähän viiveellä. Pitäähän sitä omat tunnistaa vihuista ilman salmiakkiakin vai oliko tässä joulukuusi.....aivan sama....ei niitä tule niin paljon seurattua.
Mutta äänimaailma vähän kusee betassa. Kun kuulee askeleita oikealta ja käännyt oikealle tulee ääni edelleen oikealta. Vaikka kääntyisi koko ympyrän se ääni tulee kokoajan oikealta :eek: ....se on oikeasti perseestä.
Toivottavasti koko pelissä toimii vähintään yhtä hyvin kuin Confossa, jossa tiesi aina mistä joku tulee, kun vähän kuunteli ääniä.
Kuvakulmaan on jo ehtinyt hyvin tottua ja ei haittaa pelaamista mitenkään, välillä vähän harmittaa, kun ei OTS kulmaa voi vaihtaa vasemmalle olkapäälle, mutta eipä voi muutkaan :D
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Koukuttava peli. Tähän asti pelkällä movella ja navilla pelaillut, eikä ole minkäänlaista kiinnostusta vaihtaa pädiin. Alussa pelaaminen oli vähän haastavaa mutta harjoittelun jälkeen täytyy myöntää että omasta mielestä parhaimpia move tuella varustettuja pelejä tähänasti. Vihollisiin osuu hyvin, näppäinasetukset on kohdillaan eikä herkkyyksiä ole tarvinut kovinkaan paljoa säätää.

Voisihan nuo nimet olla vähän suuremmalla tai hieman paremmin erottuvia, pari kertaa on tullut tuon takia tapettua omia tiimikavereita. Kranaatit ovat mielestäni ihan sopivia ja niihin tottuu helposti. Eniten häiritsee tuo kick ruutu kun on siinä niin ärsyttävällä paikalla. Toissailtana pelissä saman tyypin kick ruutu heilui siinä ruudussa melkein koko pelin ajan eikä pelistä meinannut tulla oikein mitään. Laittaisivat mielummin sen johonkin sivuun tai alanurkkaan ja pienentäisivät sitä.

Toimiiko tuo movettaminen vielä paremmin tuolla sharpshootterilla, kokemuksia?



Ps: Tuli vähän kämmäiltyä ton klaani kutsun kaa. Voisiko joku lähettää uuden kutsun
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Ps: Tuli vähän kämmäiltyä ton klaani kutsun kaa. Voisiko joku lähettää uuden kutsun

Kutsu lähetetty. Illalla Socomiin pelaajia? Ehkä saataisiin klaanimatsejakin aikaan.

Movea olisi kyllä mielenkiintoista testata Socomin kanssa, vaikka padillakin pärjää. Tosin kuulin kaverilta, että move ei oikein sovellu lähitilanteisiin, tästä kuulisin mielelläni kokemuksia.
 
Ylös Bottom