Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]
Yllättävää, että kuvakulma sai negatiivista kommenttia uuden käyttäjäaallon myötä. Tuon eteen ollaan tekemässä muutosta erään toisen foorumin (luotettavan) lähteen perusteella. 15 pelituntia takana, tässä lisää fiiliksiä:
Pelimuotoja on ainakin neljä:
Uplink - varasta tiedot vihujen palvelimesta, kuljeta omaan baseen ja lataa. Ei tasapelejä, respawnina tai ilman.
Suppression - Perinteinen tappomatsi, joko respawnilla tai ilman. Respawnissa tappojen määrä ratkaisee kokonaisajan kuluessa, perinteisessä pelataan paras 11 kierroksesta. Tasapelit mahdollisia vain perinteisessä muodossa, jos kierroksen loputtua jää yhtä monta pelaajaa.
Bomb Squad - Kolme kohdetta tuhottavana, vain yhdellä on kyky purkaa pommit. Purkajalla moninkertainen kestävyys, kranaatinheitin, nopea ja tehokas haulikko lähitaisteluun ja 4x savukranaatti + 4x sokaisukranaatti. Hyökkäys- ja puolustusvuorot vaihtuvat joka erään.
Last Defense - Ota haltuun kolme (A, B, C) pistettä kartalla, saat vihujen päämajan esiin. Pisteet vallattuasi aikaa on vain 2 minuuttia. Peli jatkuu, jos vastapuoli saa puolustettua baseaan kyseiset 2 minuuttia. Kumpikin joukkue hyökkää vuorollaan, pelataan kaksi erää. Joko perinteisenä tai respawnin kanssa.
Vinkki tulinopeuden vaihtamiseen: L2 pohjaan ja ristiohjain (olikohan vasemmalle?), voit valita joko yksittäiset laukaukset, burstit (jos aseessa on) tai sarjatulen.
Konsolifinin betaklaanissa tällä hetkellä 57 jäsentä. Kutsukaa kaverit mukaan.
Tulipa muuten pelattua muutama klaanimatsikin tuossa, parhaimmillaan meitä oli kahdeksan paikalla. Kivaa, taktista pelaamista. Muutama tappomatsi, pari Last Defenceä ja Bomb Squadia.
EDIT: Klaaniin voi kutsua myös pelaajahaun kautta, frendilistaa ei siis tarvita. Kaikki klaanissa olleet ylennetty, kutsukaa lisää mukaan.
EDIT2: Ilmeisesti kaikkia pelimuotoja voi pelata joko perinteisellä Socomin tyylillä (kun kuolet, niin heräät vasta seuraavalle kierrokselle) tai sitten respawnina.
Yllättävää, että kuvakulma sai negatiivista kommenttia uuden käyttäjäaallon myötä. Tuon eteen ollaan tekemässä muutosta erään toisen foorumin (luotettavan) lähteen perusteella. 15 pelituntia takana, tässä lisää fiiliksiä:
Pelimuotoja on ainakin neljä:
Uplink - varasta tiedot vihujen palvelimesta, kuljeta omaan baseen ja lataa. Ei tasapelejä, respawnina tai ilman.
Suppression - Perinteinen tappomatsi, joko respawnilla tai ilman. Respawnissa tappojen määrä ratkaisee kokonaisajan kuluessa, perinteisessä pelataan paras 11 kierroksesta. Tasapelit mahdollisia vain perinteisessä muodossa, jos kierroksen loputtua jää yhtä monta pelaajaa.
Bomb Squad - Kolme kohdetta tuhottavana, vain yhdellä on kyky purkaa pommit. Purkajalla moninkertainen kestävyys, kranaatinheitin, nopea ja tehokas haulikko lähitaisteluun ja 4x savukranaatti + 4x sokaisukranaatti. Hyökkäys- ja puolustusvuorot vaihtuvat joka erään.
Last Defense - Ota haltuun kolme (A, B, C) pistettä kartalla, saat vihujen päämajan esiin. Pisteet vallattuasi aikaa on vain 2 minuuttia. Peli jatkuu, jos vastapuoli saa puolustettua baseaan kyseiset 2 minuuttia. Kumpikin joukkue hyökkää vuorollaan, pelataan kaksi erää. Joko perinteisenä tai respawnin kanssa.
Vinkki tulinopeuden vaihtamiseen: L2 pohjaan ja ristiohjain (olikohan vasemmalle?), voit valita joko yksittäiset laukaukset, burstit (jos aseessa on) tai sarjatulen.
Konsolifinin betaklaanissa tällä hetkellä 57 jäsentä. Kutsukaa kaverit mukaan.
Tulipa muuten pelattua muutama klaanimatsikin tuossa, parhaimmillaan meitä oli kahdeksan paikalla. Kivaa, taktista pelaamista. Muutama tappomatsi, pari Last Defenceä ja Bomb Squadia.
EDIT: Klaaniin voi kutsua myös pelaajahaun kautta, frendilistaa ei siis tarvita. Kaikki klaanissa olleet ylennetty, kutsukaa lisää mukaan.
EDIT2: Ilmeisesti kaikkia pelimuotoja voi pelata joko perinteisellä Socomin tyylillä (kun kuolet, niin heräät vasta seuraavalle kierrokselle) tai sitten respawnina.
Viimeksi muokannut moderaattori: