Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Sukmyturbanin mietteitä betasta:
[video=youtube;852OZaKTWro]http://www.youtube.com/watch?v=852OZaKTWro&feature=feedu[/video]
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Tuo 64 saattaa olla maximi.

Ajattelin samaa ja meinasin testata jos poistaisin jonkun klaanista, mutta toiminto on "harmaana", ei siis valittavissa. Voisitko XShava testata, sulla on varmaan laajemmat oikeudet klaanin perustajana/johtajana. Poista vaikka minut ja laita uusi kutsu, katotaan uudestaan.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

En ehdi enään betan aikana peleihin mukaan, joten anna mielelläni paikan aktiiviselle pelaajalle.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Sukmyturbanin mietteitä betasta:

I know I´ve forgot some shit, I´m firing from the hip :D :D

Totaalinen repeäminen lopussa!

Kaverilla on monta hyvää pointtia ja kertoo ne erittäin huumoripitoisesti ja hyvin painottaen. Toivottavasti mahdollisimman moni päättävistä elimistä huomioi tämän ja kuuntelee antaumuksella! Jo pelkästään tuo komea Seal-kasvomaski kertoo pelisarjan fanista ja tuo roimasti lisää uskottavuutta.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Jep. Oikeastaan voi kaiken kompata mitä Turban sanoi. Klaanimatseihin saa nyt vauhtia custom ruleseteillä, mutta olisi noihin Classic open roomeihinkin kiva saada muutoksia.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

I know I´ve forgot some shit, I´m firing from the hip :D :D

Totaalinen repeäminen lopussa!

Kaverilla on monta hyvää pointtia ja kertoo ne erittäin huumoripitoisesti ja hyvin painottaen. Toivottavasti mahdollisimman moni päättävistä elimistä huomioi tämän ja kuuntelee antaumuksella! Jo pelkästään tuo komea Seal-kasvomaski kertoo pelisarjan fanista ja tuo roimasti lisää uskottavuutta.
En tiedä Zipperistä, mutta Slant 6 ainakin seurasi jätkän kanavaa ihan vaan, jotta pääsisi vittuilemaan siitä, että tämä on väärässä yms. Säälittävää. Sukmyturbanhan on muuten bannattu Socomin foorumeilta ihan vaan oman (kaikkien) mielipiteiden ilmaisemisesta.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

En tiedä Zipperistä, mutta Slant 6 ainakin seurasi jätkän kanavaa ihan vaan, jotta pääsisi vittuilemaan siitä, että tämä on väärässä yms. Säälittävää. Sukmyturbanhan on muuten bannattu Socomin foorumeilta ihan vaan oman (kaikkien) mielipiteiden ilmaisemisesta.

Jos näin on, niin kaveri on tainnut viljellä vähän enemmänkin tätä mielipidepropagandaansa... ensi kertaa kuulen kyseisestä hepusta ja vaikka kaikki esille tuodut asiat ovatkin tiedossa, niin lyhyesti sen voi tiivistää - kaikkia ei voi, eikä tarvitsekaan miellyttää ja täydellistä peliä ei ole. Onhan tuossa videossa lisäksi paljon mukahauskuuksia ja muuta ylimääräistä pärinää, mutta yllättävän hyvin asiat jäivät mieleen, tehokeinojen lievästä liioittelusta huolimatta.

Oma mielipiteeni esimerkiksi Sukmyturbanin mainitsemista kämppääjistä kuuluu näin: Kämppiminen ei ole taitoa, jos ei taidoksi lasketa sijoittumista juuri siihen kohtaan, mistä kaikkein epätodennäköisimmin joku yllättäisi selän takaa/sivulta ja on helppo ampua silmien eteen tuleva suojaton ja juokseva kohde. Itse saan paljon enemmän nautintoa livahtaessani vihollislinjan taakse ja siitä sitten omien linjoja lähestyessäni poimin pois nämä puskajussit.

Mitä tulee Slant 6:een, niin en vain viihtynyt heidän tekemänsä Socom: Confrontationin parissa kovinkaan kauaa, muutamasta retromapista (Frostfire, Desert Glory, Crossroads) huolimatta. Jo pelkkä beta oli aivan karmeaa katsottavaa muutamalla sadalla pelaajalla. Lopullinen peli oli tietysti toimivampi, mutta Zipper menee sen yli koukuttavuudessaan jo parilla betamapilla, lopullisesta versiosta puhumattakaan.

Edit: Lauserakenne korjattu
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Vaikuttaa hyviltä nuo päivityksen korjaukset. Siinä ei taidettu mainita streiffauksesta mitään, mikä tuntuu tällä hetkellä minusta liian hitaalta. Tai liikkuminen ilman sprinttausta ylipäänsä on todella hidasta. Toinen mikä häiritsee on ne PMN miinat, joita on mahdoton nähdä, enkä tänään kertaakaan ehtinyt sitä piippausta kuulla ennen kuolemaa. Toisaalta ei ne PMN miinat koskaan kivoja ole olleetkaan, eikä niitä onneksi kauhean moni jaksa käyttää :D
Myös lobbyjen tai partyjen puuttuminen on harmi. Tänään oli vaikeuksia päästä yhden kaverin kanssa samaan peliin, niin voin kuvitella mitä siitä tulee kun vaikka 5 tyyppiä haluaa pelata samassa tiimissä. En sitten tiedä onko ne klaani pelit tehty sitä varten.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

En sitten tiedä onko ne klaani pelit tehty sitä varten.

Klaaniaulan kautta onnistuu. Ilmeisesti tuo raja huitelee tuolla 64 pelaajan kohdalla, joka valitettavasti on liian vähän kun muistelee vanhoja hyviä aikoja, jolloin satakunta suomi-pelaajaa kokoontui illasta toiseen saman pelin äärelle.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Embargosta johtuen, joka raukeaa 12 Huhtikuuta kello 19:00 aikaan ei voida kummemmin kommentoida, mutta eilen testattiin tuota 1-5 pelaajan Co-Oppia. Itselläni oli erittäin hauskaa ja mukavia tapauksia sattui pelin tiimellyksessä. Vahinko kun ei voi hehkuttaa :o Kiitokset peliseuralla, mukavaa oli.

Otin sessiot myös talteen Embargon päättymisen jälkeen julkaistavaksi, mutta mitä eilen katselin niin ei tullut kuin .avi jossa ääni vain jostakin hemmetin sysytä pelkästeen.

Toisin sanoen Matrox petti tällä kerralla.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Betan perusteella, kummalla kannattaa pelata padilla vai hankkia ihan sharpshooter movelle?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Joo sama ongelma kuin mistä eilen raportoin: peli kun on asennettu ja se rupeaa lataamaan sitä reilun gigan kokosta päivitystä, lataus jumittaa tosi nopeasti. Tänään annoin tunnin ladata ja tuloksena oli 7.7 mt :D Ja tuon se saavutti jo parissa minuutissa, kun alkua seurasin. Ja toisella kertaa latasi vain 2,7 mt. Onko palvelimet noin ruhkautuneet vai mikä on?
Sitten kun yrittää sammuttaa konsolia ei se sammu ja joutuu nykäsemään virtajohdon pois. :/
Netti on 2/2 meganen.
Pitänee yrittää ensi yöksi jättää päälle lataamaan, josko se siinä ehtisi sen ladata.

Itsellä samanlaisia ongelmia. Käynnistin uudelleen ja tällä kertaa varoitti kovalevyn olevan täynnä. Kun oli taas vapaata tilaa, toimi lataus ilman ongelmia.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Nyt kun noita päivityksiä on sitten tulossa koko versioon, niin miksei listassa voi olla niitä lobbyja ? Eikö ketään ole niistä sitten eteenpäin valittanut :o Onkohan mahdollista, että jonkun ajan päästä julkaisusta vielä saataisiin lobbyt peliin ?
Onko ketään muuten koittanut peliä sillä sharpshooterilla, onko millaista pelata sillä ?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Itse ihastuin tähän pelii ihan täysin, aivan mahtava! pystyykös tuota olkaa vaihtaan mistään? confrontation tuntuu kyl aika paskalt tämän rinnalla :D
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Betaan tulossa päivitys.

With our open beta of SOCOM 4: U.S. Navy SEALs in full swing – and plenty of player feedback to go along with it – we wanted to make sure that everyone had a chance to experience some of the changes we’ve already implemented to the both the beta and the final game (via “launch day” patch) because of your testing.

Starting tomorrow, April 8, SOCOM 4 Beta v1.02 will be available for download and will automatically update, following our 1am PDT (4am EDT) maintenance window. Here’s what you can expect to see:

SOCOM 4: U.S. Navy SEALs Beta v1.02
April 8, 2011 | TPPS: 37 MBs, DLS: 21 MBs

Gameplay
� Increased XP requirements to gain “Rank” levels
� Lowered XP bonuses for “Classic” mode “Wins”
� Decreased Weapon XP bonuses earned for “Kills, Assists,” and “Headshots”
� Adjusted “Classic” mode merit bonuses so that “Kills, Assists, Team Kills, Bomb Techs Killed, “ and “Data Carriers Killed” are the only bonuses that are increased by “Classic” status

Weapons and Gear
� Increased firing accuracy for all weapons and aim modes so that the first few shots are substantially more accurate (with variations by weapon)
� Increased horizontal and vertical recoil while in Reflex, ACOG and Low Variable Scope modes
� All long-range sub-machine gun damage has been lowered and maximum range has been decreased
� Decreased maximum throwing power and lowered throwing angle for all grenade types
� Fixed the display stats for the FDO-11 and IW80-A2 assault rifles to their appropriate values

Audio/Visual
� Camera position has been moved back to show more of the player-character
� Camera field of view has been widened by roughly 20%
� Smoothed camera movements when changing locations in tight spaces
� Updated “Vote Kick” user-interface so that it takes up less of the screen

Technical
� Fixed issue that prevented Clan Challenge queue from properly working

Miscellaneous
� Made various PlayStation Move adjustments including latency reduction, less sensitive recoil countering, the added ability to pitch up while firing, tuning to the turn and pitch areas, etc
� Renamed PlayStation Move control schemes to “Standard Aim” and “Standard Arcade”

This isn’t all we have planned for future SOCOM 4 updates, as we are still collecting data from players just like you. In the mean time, talk about our changes with fellow SOCOM fans on our official beta discussion forum on SOCOM.com by
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]

Päivitys paransi kokemusta kyllä kertaheitolla. Kamera on nyt siellä missä sen olisi täytynyt olla jo heti alussa, eli suunnilleen samalla tasolla kuin aiemmissa socomeissa. Tuntuu että ympäristöä pystyy hallitsemaan aivan eri tavalla uudella kamerasysteemillä. Myös hipfiren parantuminen on loistava muutos.
Aluksi ajattelin että passaan julkaisupäivän ja ostan kun pelin saa halvemmalla, mutta nyt en olekaan enää niin varma.
Nämä siis pienen kokeilun perusteella, joten mieli voi vielä muuttua.
 
Ylös Bottom