Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4) [Hype]
Tuo suomilobbyasian puuttuminen on aika ikävää, mutta niin on moni muukin asia muuttunut huonommaksi konsoleilla vuosien mittaan mikäli joku ei ole huomannut. Ei voi minkään, näillä korteilla pelataan mitä on annettu. Asiat muuttuu joskus huonompaan suuntaan. Kaupassakin on hinnat noussu, mm. kahvi maksaa nykyään ihan saatanasti jne.
Koittakaa nyt jo päästä yli siitä hei oikeesti? Aika surullista kun sama itkeminen joka toisessa viestissä. Jos nyt koitetaan synkistelyn sijaan koittaa löytää jotain positiivista, niin onneksi klaaniin sentään voi kutsua muitakin kuin frendejä. Eli tavallaan saa frendilistalle jatkoa tuolla systeemillä 64 paikanverran, eiköhän pelikavereita sitten mm. täältä KFIN ja muuta kautta ilmaannu. Kun eihän tuokaan ole enää nykyään itsestäänselvyys, joskus huonot nykypelit pakottaa lisäämään jokaisen pelikaverin listalle joka taas usein on täynnä. Killzone 3 näin esimerkkinä on viimeisin peli jossa ryssittiin homma tällä tavoin.
Klaanihaasteet toimii taas, jos jotakuta huvittaa mennä tänäiltana testaamaan niitä klaanihaatehommia niin mulle viestiä Pleikkarilla niin laitan paluupostissa klaanikutsua. Jouduin tekemään uuden klaanin, koska KFB klaani tuli täyteen ja omia frendejä ei siis voinut sinne enää kutsua.
Kylläpäs tuli vähän kylmää kyytiä paikoin kun nopoina mentiin rinta rottingilla haastamaan tyyliin ne parhaat klaanit sieltä listasta ja välillä vielä alivoimalla
Mutta joo tarkoitus oli nähdä, että miten tuo homma toimaseen ja sanotaan nyt että nykyisellään ei aiheuta mitään ylenpalttista hurraamista. Hyvä idea, mutta muutamia parannuksia tarvitaan koko versioon.
Listaan tähän:
- Ensinnäkin olisi aika positiivista jos haasteen lähetys toimisi luotettavasti
- Pitää pystyä perumaan haaste, ainakin tietyn timeout jälkeen. Sitten voi lähettää uuden. (tällä hetkellä pitää purkaa koko aula ja perustaa uusi)
- Pitää pystyä näkemään montako pelaajaa haasteen lähettävässä tiimissä on, Zipperin mielestä kaiketi niin sivuseikka ettei sitä suotta kerrota haasteen saapuessa
- Olisi toivottavaa, jos pystyisi määritämään että onko valmis pelaamaan alivoimalla tai ylivoimalla = 8 hengen porukat ei voisi edes yrittää haastaa siis 4 hengen porukkaa joka olisi tyyliin määrittänyt max 1 pelaajan heiton joukkueen koossa on ok heille
- Sama kuin ed. mutta "rankkiin" sidottu. Ei ole mielekästä pelata kummankaan kannalta jos toinen tiimi on ammatikseen pelannut kimpassa 2 vuotta ja toinen 2 päivää pelannut random porukka
- Jos pelaaja jostain syystä tippuu, niin rejoin pitäs pystyä. (en tiedä toimisko jopa, mutta villi veikkaus olisi että EI TOIMI)
Nuo nyt olisi mun mielestä minimi taso jolla lähdettäs liikenteeseen, sen jälkeen voisi sittten alkaa kehittään lisää...
Pitää mennä katsoon foorumille, että onko mainitut asiat jo tapetilla? Jos ei ole, niin kirjoitan ne sinne. Ihan hauska juttu tuo toiminto kuitenkin, nyt kun sitä suomilobbya ei ole niin suomalaiset klaanit tunnistaa toisensa listalta varsinkin jos klaanin nimessä on jotain suomeen viittaavaa. Siinä sitten vaan haastellaan toisiamme ja suomipelit on mahdollisia. Tietenkin partysysteemi ja privapelit myös tarvitaan, mutta eiköhän ne ole tulossa. Pakko olla?
Välillä tai siis oikeestaan aika useinkin jaksaa ihmetyttää kuinka kännissä näitä pelejä implementoidaan. Miten on mahdollista, että jonkun TYÖ on miettiä näitä vuositolkulla ja lopputulos on näinkin surullinen? Mulle pompsahti mieleen noi asiat noin minuutissa, perhana sentään kun ottaa pattiin tuollanen kun asiaa ei nähtävästi tarkistella lainkaan loppukäyttäjän näkövinkkelistä ja tehdään tämän tyyppisiä hirveitä munauksia toiminnoissa.
PS. Voicet toimii klaanipeli lobbyssä, mutta pelissä lakkaa toimimasta. Todella valitettavaa, koska kommunikaatio Socomissa on puolen voittoa. Peukut pystyyn, että saavat toimimaan julkkariin. Vaikuttaa todella paljon pelaamisen mielekyyteen. Eihän mykkäkoulupelaaminen ole niin hauskaa ja tehokasta.