Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jälkirespa on bugi. Zipperin podcastissa numero 35 kerrotaan, että tekevät töitä sen korjaamiseksi.
Se tiedetään, että jos jää eloon edellisellä kierroksella niin spawnaa seuraavalla kierroksella normaalisti, mutta jos kuolee niin tulee jälkispawni(ei mitään tekemistä tappojen kanssa). Sitten iso poikkeus, kentässä Sacrifice spanwaat aina normaalisti kuolit tai et edellisellä kierroksella, joten mapin koollakin tuntuu olevan merkitystä.
Tuskimpa löytyy mirccaajia, mutta jos löytyy, niin mä oon messissä.edit: Löytyykös muuten mIRC:in käyttäjiä täältä, meinasin jos laittaa jonku kannun pystyy siellä, nii vois sitäki kautta tavotella suomalaisii pelailee aina![]()
Tuskimpa löytyy mirccaajia, mutta jos löytyy, niin mä oon messissä.
Totta! Reilun alku innostuksen jälkeen ei ole oikein jaksanut hirveästi innostaa. Etenkin tuo huoneiden puute ja sekin ettei partyja saa kasattua kunnolla on aivan käsittämätöntä.Se on nyt virallista!
Socom 4 kuoli euroopassa
Zipper vetäköön hatun päähänsä![]()
Se on nyt virallista!
Socom 4 kuoli euroopassa
Kepeät mullat
Tosin ei mikään ihme sillä ei kukaan halua tälläistä kuraa pelata, jossa verkkoviive on pahimmillaan parin sekunnin luokkaa ja nurkan taakse kuolemiset aivan jatkuvaa
Konekiväärillä 50!!!! kuulaa makaavaan tyyppiin ennen kuin heitti henkensä
Ei ole minulla kertaakaan ollut parin sekunnin viivettä. Peli kyllä lagaa, sitä en kiistä, mutta lagi on niin pieni, ettei se ainakaan minun pelaamistani häiritse.
Jos olet YHTÄÄN perillä asioista, niin tietäisit, että KAIKKI betatestaajat kirosivat pelin helvetin syvimpään rakoon.Kiinnostaisi tietää että millaisia helvetin vajukeita siellä beta testauksessa oikein oli mukana?
Ilmeisesti pääasiana testaajilla oli vain paukutella henkseleitä tyyliin "pääsimpäs pelaamaan ennen muita"
Jos olet YHTÄÄN perillä asioista, niin tietäisit, että KAIKKI betatestaajat kirosivat pelin helvetin syvimpään rakoon.