Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Suurin hienoushan socomeissa on ollut se yhteisö mutta pääasiassa se että socomhan oli taidollisesti juhlaa! Sillä siis takoitan että peliä piti osata pelata. Kun nykypeleissä "broidin sanoin" se on sitä refleksi sotaa.... Juostaan helvetin nopeasti kaikki herkkyydet täyssillä ja se kuka ehtii painaa tattia voittaa kun socomissa tämä kaikki oli balansoitu taidolla. Jos vihu oli lähellä voitti se "yleensä" joka oli parempi. Nyt voittaa se joka on nopeampi.

Joku nyt varmaan takertuu siihen että nopeus on taitoa. Kyllä se on taitoa. Mutta jos esim pistettäisiin nyky pelaajat pelaamaan sukkaa niin sanoisin että ne eivät pärjäisi niillä refleksi taidoilla siellä. Mutta siinä on kyllä sekin että nykypelaajat kuin myös varmaan vanhemmatkin pelaajat eivät suostuisi sitä pelaamaan koska grafiikka ei ole hurjaa luokkaa.

Tuo grafiikkakin on toinen asia mikä mun mielestä on perseestä että nykypeleissä panostetaan vaan hurjasti siihen että miltä peli näyttää eikä enään juoneen ja pelattavuuteen. Toivoisin todella että socom 4 keskityttäisiin enemmän siihen miten peli toimisi ja kuinka hyvä pelattavuus on eikä kuinka hieno ja kaunis peli on.

Jotkut nykypelit eivät edes pärjää nintendo 8 bittiselle pelille koska juoni on niin paska :9

Meni hieman offtopikiks mutta menköön. Halusin tehdä kantani selväksi:)

P:S
Taidoissa meikä siis oli paskimpaa päätä sukassa :) joten ei kannata siihenkään tarttua että olen guru tai jotain :D
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Mikäli "Socom vs muut sotapelit" -aiheesta haluaa keskustella syvällisemminkin, se kannattaa tehdä täällä

Pidetään tämä ketju pyhitettynä Socom 4:lle.



Gimble-edit: viimeisimmät viestit ei liittyneet mitenkään Socom neloseen, joten siirsin ne yllä mainittuun viestiketjuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

SOCOM-4-for-PS3-Release-Date.jpg


Julkaisu huhtikuussa 2011. Verkkopelit 32-pelaajalle.

Lähde: Sony Going For the Core with Motion Games - Digits - WSJ
Lähde: Gaming - News - 'SOCOM 4' dated for April - Digital Spy
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Euroopassa riittää että on PSN Plussalainen niin pääsee betaan. Ei huono! :)

Katos vaan, tuota en huomannutkaan. Hieno homma, Plus alkaa jo nyt maksaa itsensä takaisin :)

Finally, I just wanted to confirm on here that you guys are all going to have exclusive access to the SOCOM Special Forces Beta when it goes live. I’ll keep you up to speed on the dates when I have more info, but it’s definitely one to look forward to!

PlayStation Plus Mid-Month Treats For January – PlayStation.Blog.Europe
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Pääseeköhän tuohon betaan jos tilaan nyt tuon kolmen kuukauden tilauksen plussaan? En siis tällä hetkellä plussa jäsen ole.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

USA:ssa julkaisupäivä tulee olemaan 19.4. Euroopan julkaisupäivää ei ole vielä kerrottu, mutta arvatekin parin päivän sisällä tuosta se tulee olemaan.

Zipper julkaisi myös uuden "Not For Self" multiplayer-trailerin. Hyvältä näyttää :)

[video]http://www.viddler.com/explore/sceablog/videos/1557/[/video]
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Here are some multiplayer features we were able to obtain through a presentation and good old-fashion question asking:

* 5-player co-op: This makes me very happy!
* 32 player support in multiplayer
* Clan support for 128 members and Clan battles
* Four multiplayer modes: Suppression, Uplink, Last Defense, and a secret mode that will be announced at a later date. Uplink is Zipper’s take on Capture the Flag, and Last Defense will have players capturing and controlling points on the map. The first team to do so will earn a beacon which will show the location of the enemy’s base to be destroyed by an air-strike.
* Custom matches allows you to choose options such as weapon restrictions, cover, and the ability to revive teammates.
* Players will also be able to earn tactical strikes in most of the multiplayer modes if they perform certain tasks, and each mode has its own way of earning them. Suppression for example requires a kill streak to earn an airstrike, and holding down R2 unleashes the hurt on wherever you want it to be located. If you die before you are able to activate the air strike you lose it all together when you spawn.
* There will be rewards you can earn through tactical play. A reward called Guardian Angel for example gives you more XP if you are defending a teammate as they are achieving an objective.
* Socom 4 will feature custom play lists, and the Socom community can participate in the fun by giving their feedback for ranked rooms created by Zipper.
* Each weapon you take into battle will have a progression bar under it, and every time you level up in that weapon you unlock a mod.
* Team killers will be punished by being kicked out automatically if they kill their teammates too many times during a match.
* The “Arcade” mode allows you to re-spawn and use the cover system in multiplayer, or you can switch to classic which plays like old school Socom with no re-spawn, no cover system, no regenerating health, and chat being limited to only dead teammates.
* Every maps supports all game modes and player counts, and preordering Socom 4 will get you an exclusive map called Abandoned which offers Suppression exclusively.

THANK YOU ZIPPER, I HAD A GREAT TIME. I PLAYED SOCOM 4 AND THIS IS MY OPINION. [ Edited ]
Options
01-27-2011 05:54 PM - last edited on 01-27-2011 06:59 PM

To start off with Zipper was 1st class all the way and they treated all of us more than just fans of a video game.

There is a mode called Classic mode, there is no D-Pad lean, Snap to cover or health regen in this mode. Classic Mode was only made available to us as Supression only. PTT was in this mode.

The game over all looked and felt like MAG with a SOCOM name. The camera view was very close and needed to be zoomed out, it was very hard to L1 zoom and not have over half your head in the screen.

Demo mode was was not presented and I don't now the future of Demo mode. Zipper did not say it wasn't in Socom 4, but don't be suprised if it isn't. We all raised hell about this and told Seth many many times how important Demo is to Socom.

Classic lobbies are gone, there is a COD style Lobby system now but you still have sides you can choose, such as spec ops or insurgence, but that is the extent of it. The mode we played you can't access your weapons thru the lobby, but they stated it will be there, I hope so.


If it wasn't for the Classic Mode I would have probably walked around and visited everyone else.

For those who wanted Ranked Respawn, you got it. Open mics. The Ranked Respawn side of Socom was almost an exact mirror image of Mag 3rd person style.

PMN mines are back but you have to rank up to get them as you do with attachments "front grip, suppressors and etc", the rank structure in Socom 4 is similar to Mags.

Reloading was not fast at all, there was some sort of small wheel that when reloading popped up on the screen and you had to wait for it to complete a circle or your re-load failed. I can't remember if you have to hold down the square button the whole time or not, but it wasn't something I cared for.

We did not get to play or see the whole game IMO. The Clan side of the game was not made available to us, but they stated there will be a way to create a Clan, how ? we do not know.

I will let this thread run for a bit because I am going for some beverages tonight with my new found buds.

Eiköhän se ollu sitte siinä. Siirretään katseet MAG 2 tai johonkin tulevaan. Harmi että piti vetää munattomia ratkasuja ja apinoida CoDia ja säilyttää confron paskimmat ratkasut (OTS). Olisivat vaan pitäneet sen tutun Socom linjan. Confro ehkä floppasi vähän alun bugisuuden yms. takia ja pelinhän teki Slant Six. Zipperin olisi pitänyt palauttaa peli takaisin juurilleen mutta näemmä mennään vielä enemmän metsään mitä Confro meni. MAGissa nuo jotkut elementit toimi mutta vahvasti epäilen että tulee kusemaan ja rankasti Socomissa. Lobbyjen menetyksestä lähtee samantein pisteitä pois, play-now paskaa on jo nähty tarpeeksi tällä sukupolvella. Melkeen vituttaa.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

R.I.P Socom. MP tiedot löivät ainakin itseni aivan täysin maahan. Hirveitä uudistuksia ja tärkeitä osia vanhoista on otettu pois. Socom on muutettu mainstream respa peliksi. Ainoa plus puoli on ettei nyt häiritse armeijassa ettei pääse pelailemaan.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Players will also be able to earn tactical strikes in most of the multiplayer modes if they perform certain tasks, and each mode has its own way of earning them. Suppression for example requires a kill streak to earn an airstrike..

Jeejee.. todella tarpeellinen ja taktista pelaamista tukema elementti :mad: Toivotaan, ettei ole niin paha kuin miltä kuulostaa, mutta nämä muutamat asiat saavat kyllä epäilemään mitä sieltä on tulossa. Onko McDonald's-räiskinnöille annettu periksi, vai uskalletaanko mennä omia polkuja?
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Nyt kyllä tuli erittäin paha pettymys ja aivan älytöntä mennä pistämään homma totaalisesti uusiksi.

The “Arcade” mode allows you to re-spawn and use the cover system in multiplayer, or you can switch to classic which plays like old school Socom with no re-spawn, no cover system, no regenerating health, and chat being limited to only dead teammates.

Tämä nyt hivenen mahdollisesti lohduttaa, saa kuitenkin nähdä.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Luulis että tuossa on tuurikerrointa pudottavaa hooceempääki menoa tarjolla.
Vaikka kyllähän Zipper suht pienelle yleisölle näitä tekee, että sitä kautta ymmärtää sen halun saada edes 1% codaajista Socomin pariin.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Luulis että tuossa on tuurikerrointa pudottavaa hooceempääki menoa tarjolla.
Vaikka kyllähän Zipper suht pienelle yleisölle näitä tekee, että sitä kautta ymmärtää sen halun saada edes 1% codaajista Socomin pariin.
Samalla ottavat riskin menettää ainakin kolmanneksen vanhoista pelaajista. Minä en ainakaan osta (aikaisemmat on ostettu heti julkkarissa pl. confro viikon tai kaksi myöhässä) ennenkuin olen wanhoilta saanut kommentteja.
 
Ylös Bottom