Vastaus: SOCOM 4 [Hype]
Pakko ostos, ihan sama minkälainen loppu tulos.
Minä tykkään.
Minä myös tykkään ja olen AINA tykännyt. Olen sopeutumiskykyinen kuin kunnon sotilaan tulee ollakin.
Kakkosen jälkeen on kaikki SOCOMit haukuttu paskoiksi, liian isoiksi, liian hitaiksi, ei saa olla kulkuneuvoja, ei tankkeja ei veneitä, ei saa olla räjähtäviä tynnyreitä jne. uikuti uikuti.
ja plaa plaa plaa mut IHAN SAIRAAN HYVÄ PELI.
Niimpä, se on sairaan hyvä, kun hyväksyy sen tosiasian ETTEI se ole SOCOM2, eikä sen tarviikkaan. Uusi peli ja uudet kujeet, kannattaa opetella eikä murjottaa
Toivottavasti SOCOM4:ssä on ainakin samat asiat kuin Confossa plus:
-Samanlainen tai jopa parempi äänimaailma kuin Confrontationissa - kuulet vihollisen mölinän kulman takaa.
-Nykyinen verkkainen pelitempo, koska se tuo enemmän mielestäni taktisuutta peliin, kuin 100m aitajuoksukilpailu. (Kilpajuoksijat voivat mennä puolestani pelaamaan Call of Dutya, siellä saa juosta kieli vyön alla).
-Vanhat polkumiinat teroille, vaikka miinakielto leviää maailmalla rutonlailla - Terroristitko muka välittää?? BhhullZit
-RGB:t ja GL:t pois koko onlinestä, mukaan luettuna unranked.
-Heavy armorit....kuka niitä kaipaa? Juggernautti nobot kuuluu CoDiin, jos edes sinne.
-Kunnon rekyylit aseisiin ja USAS12 on niin ärsyttävä etten toivo sitä edes itselleni.
-Viidakkokenttiä kunnon kasvillisuudella eikä mitään avohakkuu aluetta.
-Tappaminen vedessä ainakin puukolla pitäisi olla mahdollista, jos vaikka vesikämppijät sitten rauhottuis.
-Täysin kustomoitavat kontrollit ainakin normiohjaimeen ja vaikka Moveenkin, jos sillä pystyy pelaamaan onlinessä.
Oho, tulipas listaa....no tollasia toivon, mutta olen tyytyväinen siihenkin minkä saan. SOCOM kun on SOCOM.