Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

[FF]Myytti;1057550 sanoi:
En tiedä, mitä tälla hait, mutta minun mielestäni on kiva seurata näitä videoita ja katsoa, ovatko he ottaneet pelin eri tekovaiheissa pelaajien kommentteja mitenkään huomioon.

Hain siis sitä, että loppujen lopuksi pelintekijät ovat kuitenkin ne, jotka ratkaisevat sen lopullisen pelin suunnan ja vaikka kuinka fanit toivoisivat mitä ja vaikka kuinka pelaajat tietäisivät, mikä pelistä teki niin loistavan, ei kehittäjillä välttämättä ole samanlainen visio ja jos liikaa odottaa ja hypettyy, voi tulla pahoja pettymyksiä. Siksi loppujen lopuksi vain kannattaa pitää odotukset ns. etäisinä, eikä mennä liikaa pelin kaikkien kehitysvaiheiden sisälle. Peli valmistuu sitä tahtia kuin se valmistuu ja joskus se tulee ulos ja se joko on loistava tai sitten se ei ole.

Noita threadeja pelin ominaisuuksista ja toiveista on tehty tällä hetkellä jo niin paljon, että aivan varmasti ne tärkeimmät seikat on ZIpper jo nähnyt. Nyt se on sitten heistä kiinni, minkä verran haluavat ottaa pelaajien palautetta vastaan, minkä verran haluavat tavoitella ns. massamarkkinoita ja minkä verran haluavat toteuttaa täysin omaa visiotaan.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Hain siis sitä, että loppujen lopuksi pelintekijät ovat kuitenkin ne, jotka ratkaisevat sen lopullisen pelin suunnan ja vaikka kuinka fanit toivoisivat mitä ja vaikka kuinka pelaajat tietäisivät, mikä pelistä teki niin loistavan, ei kehittäjillä välttämättä ole samanlainen visio ja jos liikaa odottaa ja hypettyy, voi tulla pahoja pettymyksiä.

Aa hait tätä. Okei selvä peli.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

[FF]Myytti;1057600 sanoi:
Aa hait tätä. Okei selvä peli.

Kyllä mäkin tulen jokaisen videon katsomaan ja siitä jotain palautetta antamaan ainakin jossain, mutta enää en samalla tavalla odota lopullista tulosta varmana sen loistavuudesta, kuten vielä S3:n ja Confron kohdalla tein.:D Eli tottakai pelin valmistumisen seuraaminen on kiinnostavaa.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Kyllähän tämäkin pappa katsoo mitä tämä tuo tullessaan mutta, tuskin aloittaa opiskelemaan uutta ohjaintyyppiä "movejudanssia" , saan sitä movea ihan tarpeeksi zumba videoita matkiessa makkarin puolella ;) . Kyllä Myytti , Piippu ja kiirus asian ytimessä on siinä että, ei ole S1 ja 2 voittanutta online räiskintää vielä tehty . Toivotaan että tämä sukka 4 paketti lähestyy tuota kaksikkoa, niin saamme ihan uuden alun siihen hienoon Suomi porukoitten ilta-yömättöihin .

Hyppysnipausta en kaipaa , niin monta kertaa tuli papalle silmään . PMN-kiekkoja tosin kaipasin jo Confossa ja Cold Frontissa niitä kuitenkaan saamatta . Olivat papparaiselle oiva apu :D .

P.s Muistan ja kaipailen Trollin mainitsemia camp festejä viidakon syämmessä ;).
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Socom 4 kyselystä otettu tulos.

What is the best Socom to date?

Socom 1 - 15

Socom 2 - 34

Socom 3/CA - 3

Confrontation - 3

All were great - 4

Ja näinhän sen pitää ollakkin.:p

Kyseinen topikki:Click!
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Seattle Times haastatteli Zipperin vetäjä Brian Soderbergia tulevasta SOCOM:sta ja Move-ohjauksesta.

Mitään mullistavaa uutta tietoa ei ole tarjolla, mutta hän vakuuttaa Moven toimivan hyvin core-peleissä tarkkuutensa ja vasteaikansa puolesta, ja mahdollistaa uudenlaisten toimintojen toteuttamisen.

Yksinpelin tarinan luvataan olevan "elokuvallinen" ja pelin edetessä saadaan lisää tietoa tapahtumien taustoista, vihollisista ja oman joukkueen jäsenistä. Animaatiot on toteutettu motion capture tekniikalla, ja myös puhe on tehty samaan tapaan, joten huulisynkan pitäisi olla kohdillaan. Kyseessä ei kuitenkaan ole perinteiset välianimaatiot, vaan pelimoottorilla tehtyjä toimintaan suoraan kytkeytyviä välinäytöksiä.

Moninpelistä ei puhuta lainkaan.

Business & Technology | Exotic controls aim to enhance games | Seattle Times Newspaper
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Zipperillä SOCOM IV:n tekeminen aloitettu jo reilut kolme vuotta sitten, ts. joskus PS3:n julkaisun aikoihin. Silloin ei ole edes tiedetty mistään MOVE:sta ja niinpä dualshock oli silloin ja on yhä se the ohjain. Uutta ohjaustapaa tuodaan kuitenkin voimallisesti mukaan ja pyritään ratkaisuihin, joissa sitä käyttävien ei tarvitse jäädä toiseksi pelikokemuksessa. Yrittävät tuoda jotain sieltä näppäimistön ja hiiren ohjauksesta. Ehkä tämä voisi onnistuessaan olla tosiaan eräille se tie konsoli FPS:n pariin?

Lähde: Zipper Interactive: SOCOM 4 supports both Move and DualShock
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Pari päivää sitten julkaistiin Zipperin ensimmäinen podcast, jossa selvisi ettei tämä edes yritä olla edellisten Socomien kaltainen, vaan "kehittäjät haluavat tarjota aivain uuden kokemuksen, vaikka jotkut vielä haluaisivatkin pelata vanhaa kunnon Cross Roadsia"
Suojaan menemistä ei kuulemma alunperin laitettu online muotoon, mutta se lisättiin koska se toimii niin hyvin :rolleyes:.
Sama juttu Sprintillä, eli se lisättiin koska jotain tuntui puuttuvan, ja se toimii L3 näppäimellä. Ohjattavia ajoneuvoja ei tulla näkemään online puolessa ollenkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

no jes... eiks meillä oo jo joku tommonen WII missä pitäs olla vaan tollanen kakka runkki ohjain.
Nähtävästi menemme kautta missä PS3 ja WIi ydistyy. Eli PSWII:mad:

En tiedä sanoo mittään muuta kun ohjaus ainakin näitty hyvin pyllystä ja jopa hieman hankalalta. Ympäritö oli kaunista mutta pelkäämpä että siihen se taitaa jäädä.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Joo, se oli lähinnä semmone heitto.. Onko näissä socomeissa ollu tää pelaaminen kauheeta corner camppimista? Tuskin näitä mitenkään voi verrata, mutta sanonpa kuitenki, et joskus MW2 tuli ihan vahingossa pelattua S&D 3rd person klaanimatsi, ja viholliset oli huolella opetelleet paikan mihin menevät istumaan.

Jos joku ei tiiä mitä meinaan corner campilla, niin se meinaa sitä, että ite on jossai kulman takana, mutta omasta ruudusta näkee sen kulman toiselle puolelle.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Joo, se oli lähinnä semmone heitto.. Onko näissä socomeissa ollu tää pelaaminen kauheeta corner camppimista?

No lähinnä pelaaminen perustuu "suojassa" olemiseen ja sitten etenemiseen/iskemiseen. Kyllä peli oikeastaan on yhtä corner camppia, mutta se ei takaa, että voittaisit 1v1 kun hyppäät kulman takaa esiin. Tunnetut kämppikulmat siivotaan kranaateilla tai sitten ammutaan jo hieman ennakkoon ennen toisen esiin tuloa, jossa poikittaisliike ja tarkkuus ratkaisee pääosin nämä tilanteet. Kulmakämpistä ei tule estettä, kun osaa käsitellä sen oikein.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

4615941796_37be4d25d7.jpg


Euroopan PlayStation Blogilla on pientä tarinantynkää SOCOM 4-pelin hahmojen osalta.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

SOCOM 4-pelin soundtrackista vastaa Bear McCreary, joka tunnetaan myös Battlestar Galactican, Terminator: The Sarah Connor Chroniclesin ja Dark Void-pelin taustamusiikeista, kertoo PlayStation Blog US.

Jotakin tämän kaltaista on siis taustamusiikkina odotettavissa.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

Jaahas, Socom on kuollut ja kuopattu. Podcastissaan ovat mm. varmistaneet kuulemma mm. regen healthin ja tiimikavereiden herättämisen henkiin ja tietty cover jne. Jep jep........... No, jääpä aikaa muille peleille.

Niin monia totaalisia pelin ytimen muuttavia juttuja, että on naurettavaa laittaa pelin nimeen Socom. Tai no, tekeehän sillä rahaa.
 
Vastaus: SOCOM 4 [Hype]

^ Tää on kyllä surullista ettei nykaikana enää osata/viittitä tehdä toimivia online räiskintä pelejä, ps3:lle ei ole tainut tulla vielä ainuttakaan online räiskintää jota voisi pelata ajattelematta, "että voi kun toikin asia olisi tehty edes vähän eritavalla".

Ite oon jo pikkuhiljaa luopumassa toivosta, tuli hankittua jo uus tietokone kun ps3:n räiskintä valikoima on nyt mitä on, toisinsanoen pasqa.

Jos jotain positiivistä täytyy ettiä niin onpa taas yksi peli vähemmän ostettavaa tänävuonna.
 
Ylös Bottom