Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)
Yellowhill: ei ne avatut aseet ja modit siirry. Siitä tais jo aiemminkin olla puhetta.
Ei tuo tosiaan mitään parasta ole, mutta varsinkin vartiopesäkkeiden alkuhyökkäyksen suunnittelussa on fiilistä. Suurimmissa taistelukohtauksissa on monta tapaa ja reittiä ratkaista konflikti. Jos pelaa normilla, niin menee refleksi jumpaksi, mutta vaikealla sitä huomaa ne pienet nyanssit niin hyvässä kuin pahassa.
Pullonkaulat on parissa kohtaa ihan törkeyden huippuja, mutta normi vaikeusasteella en jaksanut pelata tätä ollenkaan. Pieni varpaillaan olo pakottaa miettimään ja ennenkaikkea kiinnittämään enemmän huomiota ympäristöön. Pelkkänä läpijuoksuna voi kieltämättä olla yksi räiskintöjen puuduttavimmista.
Yellowhill: ei ne avatut aseet ja modit siirry. Siitä tais jo aiemminkin olla puhetta.
Ei tuo tosiaan mitään parasta ole, mutta varsinkin vartiopesäkkeiden alkuhyökkäyksen suunnittelussa on fiilistä. Suurimmissa taistelukohtauksissa on monta tapaa ja reittiä ratkaista konflikti. Jos pelaa normilla, niin menee refleksi jumpaksi, mutta vaikealla sitä huomaa ne pienet nyanssit niin hyvässä kuin pahassa.
Pullonkaulat on parissa kohtaa ihan törkeyden huippuja, mutta normi vaikeusasteella en jaksanut pelata tätä ollenkaan. Pieni varpaillaan olo pakottaa miettimään ja ennenkaikkea kiinnittämään enemmän huomiota ympäristöön. Pelkkänä läpijuoksuna voi kieltämättä olla yksi räiskintöjen puuduttavimmista.