Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Pelaako tätä oikeesti kukaan?
.

Miksi porukka pelaisi keskinkertaista teosta, joka ei tiedä, mitä se haluaisi olla? Zipper mokasi. Olsivat kuunnelleet faneja, eivätkä menneet oman "visionsa" mukaan, joka oli käytännössä kopioida suosittuja palasia sieltä täältä pelimaailmasta ja samalla kadottaa Socomin identiteetti.

Täälläkin porukka betan aikana hehkutti peliä ja rohkaisivat ottamaa uudet tuulet vastaan ja kuitenkaan eivät sitten ole pelanneet peliä varmaan muutamaa tuntia enempää. Se siitä uudesta uljaasta Socomista.
:(
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Joo onhan tän pelisarjan taso laskenut Socom 2 huippuhetkistä kuin lehmän häntä, ja Socom 4 on oikea huipennus tälle mahalaskulle. Mutta itse pelaan ainoastaan PS3:lla ja Socom 4 on kuitenkin mieluisin kaikista shoottereista tällä hetkellä. Call of dutyt yms. on hyviä pelejä, mutta Socomissa, vaikkakin hieman "uudistuneessa" sellaisessa, on silti sitä jotain mikä erottaa sen muista tusinaräiskinnöistä. Confrontationiakin haukuttiin, mutta silti omasta mielestäni se oli paras räiskintä koko sen elinkaaren ajan, varsinkin alun kankeuksien jälkeen. Sitäkin tuli pelattua US julkaisusta Socom 4 julkaisuun asti.

Toivotaan että Sony ja Zipper on nyt vihdoin kuitenkin tajunneet että Socom menestyy parhaiten sellaisena kuin se on alunperin ollut, eikä sellaisena millaisena monet muut pelit tänäpäivänä myyvät. Ehkä tää uus CS antaa vähä rohkeutta Socominkin tekijöille keskittyä siihen omaan juttuun, ei muiden juttujen kopioimiseen.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Mutta itse pelaan ainoastaan PS3:lla ja Socom 4 on kuitenkin mieluisin kaikista shoottereista tällä hetkellä. Call of dutyt yms. on hyviä pelejä, mutta Socomissa, vaikkakin hieman "uudistuneessa" sellaisessa, on silti sitä jotain mikä erottaa sen muista tusinaräiskinnöistä.

Oletko muuten Magia kokeillut?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Oletko muuten Magia kokeillut?


Oliko tää ihan asiallinen kysymys vai pelkkää kettuilua? Mutta joo olen kokeillut Magia ja ei iskenyt, liian sekavaa respa heilumista. Korostan, pelaan Socom 4:ää ainoastaan classic puolella vaalien Socomin perinnettä. :)
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Korostan, pelaan Socom 4:ää ainoastaan classic puolella vaalien Socomin perinnettä. :)

Samoin täällä. Vaikea asennoitua siihen normipuolen respailuun muuten kuin lämmittelynä niitä varsinaisia matseja varten klassikon puolella.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Oliko tää ihan asiallinen kysymys vai pelkkää kettuilua? Mutta joo olen kokeillut Magia ja ei iskenyt, liian sekavaa respa heilumista. Korostan, pelaan Socom 4:ää ainoastaan classic puolella vaalien Socomin perinnettä. :)

Ihan asiallinen kysymys oli ja ajattelin jos jostain syystä olisi jäänyt peli kokeilematta, mutta ymmärän kyllä jos respa muodot ei maistu.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Patch 1.05 on tullut tänään ladattavaksi. Nyt saisi classic-tilassakin puhua vapaasti. Voisikohan "Numerous Clan system stability enhancements" tarkoittaa että klaanihaasteen kautta pääsisi vihdoin peliin saakka?
Täytynee vielä kertaalleen noukkia se kirves kaivosta.

Muutokset/korjaukset:
Gameplay
- Using the knife no longer silences footsteps
- Classic mode mic system has been changed from Tap-to-Talk to open chat
- Fixed Classic Bomb Squad double round win bug
- Reduced the accuracy of SMGs at long distance
- Grenade launchers no longer kill the user when fired at long distances or over a wall
- Reinstated weapon accuracy when quickly tapping fire button
- Several level collision issues have been adjusted

Party and Clan Systems
- Party leaders may now optionally allow party members to invite in other players
- Numerous Party system stability enhancements
- Numerous Clan system stability enhancements

Interface
- Player counts on map voting screens are now accurate
- Fixed round transition freezes
- Numerous UI element bugs have been fixed
SOCOM.com - Patch Alert: SOCOM 4 v1.05
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Nyt on pakko aukaista sanainen arkkuni Socom SF suhteen . Peli on sinällään ihan taattua socomia mutta , auttamattomasti liian myöhässä muun saman genren peleistä esim , BF , COD ! Ei tule enään sitä socom fiilistä kuin aikoinaan vaan, nyt kaihertaa ajatus,että toimiiko mikki , onko bugeja tms. Itse peli on toimiva muutamia pieniä silauksia vailla oleva online mättö , jota voi Gimblen blogista lukea . Itse olen saanut pataan ihan simona mutta , hyvässä seurassa jopa nautittavaa tyydytystä vihollisen eliminoimisesta, joka kuitenkin vaatii porukan yhdessä toimimista toimivan kommunikaation kanssa .

P.S Jos peli ei miellytä meikäläistä niin menen baariin .
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Nyt on päivityksen (1.05?) kanssa ongelma, peli lataa päivitystä 96 prosenttia ja sen jälkeen jämähtää paikalleen. Luulen että vika ilmeni kun yritin päivittää peliä kun huoltokatkos oli tulossa. Mikä siis neuvoksi?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Nyt on päivityksen (1.05?) kanssa ongelma, peli lataa päivitystä 96 prosenttia ja sen jälkeen jämähtää paikalleen. Luulen että vika ilmeni kun yritin päivittää peliä kun huoltokatkos oli tulossa. Mikä siis neuvoksi?
Yritä nyt vielä pari kertaa.
Muuten:
Pelin tiedot veks koneelta ja kaikki päivitykset uusiksi? Älä poista tallennustietoja.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Voi olla tyhmä kysymys, mutta kysynpä silti josko täällä joku osaisi vastata. Minulle myytiin siis Socomin ilmestymispäivänä erään tunnetun peliketjun myymälästä pelin UK-versio. Nyt on alkanut askarruttamaan, ovatko EU-storesta ladatut access- ja assault-packit yhteensopivia pelin UK-version kanssa?

Toisena kysymyksenä, mitä uusin Socom-päivitys toi mukanaan? Ja miten dlc-sisältöön pääsee käsiksi? Eilen kokeilin pelata dlc-medleytä, ja peli antaa ilmoituksen että minulla ei ole pääsyä dlc-sisältöön? Kummastuttaa tämä peli kun lisämappeja ja muuta roinaa lupaillaan, niitä latailen, eikä mitään silti näy...
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Nyt on alkanut askarruttamaan, ovatko EU-storesta ladatut access- ja assault-packit yhteensopivia pelin UK-version kanssa?
Kyllä, jos tuotekoodi on sama.

Q: Toimiiko suomalaisella PSN-tunnuksella ostettu DLC muualta Euroopasta (esim. brittiläisestä verkkokaupasta) ostetun PS3-pelin kanssa?
A: Pääosin kyllä, kunhan DLC:n tuotetiedoissa mainittu tuotekoodi täsmää pelin tuotekoodin kanssa.

Q: Minulla on Euroopasta ostettu peli ja hankin siihen lisäsisältöä suomalaisella PSN-tunnuksellani PlayStation Storesta, mutta pelissä lisäsisältöä ei siltikään näy. Mistä tämä johtuu?
A: Pelillä voi olla useita eri tuotekoodeja maasta riippuen. Esimerkiksi Heavy Rain -peliä myydään Euroopassa ainakin tuotekoodeilla BCES-00802 ja BCES-00458. Ladattavaa lisäsisältöä hankkiessaan on katsottava tarkkaan, että tuotekoodi vastaa PlayStation Storen tuotekuvauksessa mainittua tuotekoodia. Muussa tapauksessa lisäsisältö ei toimi pelin kanssa.

Jos PlayStation Storen tuotekuvauksessa ei ole mainittu tuotekoodia erikseen, on Euroopasta ostettu peli yhteensopiva suomalaisella PSN-tunnuksella ostetun lisäsisällön kanssa. Muussa tapauksessa esimerkiksi UK:sta ostettuun peliin joutuu hankkimaan lisäsisällön PSN-tunnuksella, jonka kotimaaksi on merkitty UK.
Lisätietoja tuotekoodeista ja DLC-yhteensopivuudesta Store-FAQissa.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Minulle myytiin siis Socomin ilmestymispäivänä erään tunnetun peliketjun myymälästä pelin UK-versio. Nyt on alkanut askarruttamaan, ovatko EU-storesta ladatut access- ja assault-packit yhteensopivia pelin UK-version kanssa?
Ostin VPD:stä juuri UK-version, enkä edes tajunnut tarkistaa/kysyä yhteensopivuuksia. Olen ladannut kaiken mahdollisen "suomi"-storesta ja ainoa mikä näkyy on AK-47 ja M16. Ladattuja mappipakkeja en ole pelistä löytänyt.

Ei ole eka kerta kun VPD:stä myydään eri aluekoodillisia pelejä.:rolleyes:
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Nyt on alkanut askarruttamaan, ovatko EU-storesta ladatut access- ja assault-packit yhteensopivia pelin UK-version kanssa?

En usko että on yhteensopivia, omat kokemukset näyttää vahvasti siltä että UK lätyn kanssa pitää olla UK Storesta ladattu sisältö. Paha sanoa varmaksi kun peli bugaa milloin mistäkin syystä ja koko ajan heittää kryptisiä erroreita ruutuun tai muuten vaan ei toimi. Mutta tosiaan luulen, että tämäKIN asia on failattu Special Forcesissa. :(
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Huomenna pääsen peliin käsiksi...

Voiko sen kultatrophyn (joku aseiden max leveliin liittyvä) saada online peleissä?
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

DLC Demolition Pack

Uutta sisältöä pukkaa. Sieltä löytyy Demolition-pelimuotoa, kaksi klassikkokenttää Ruins ja Bitter Jungle + 2 täysin uutta ja kirsikkana kakussa "kokin paluu" eli uusia/klassikko skinejä pelisarjan historiasta. Myöhemmin tulevat myös päivittämään co-op osuutta mm. uudella kentällä. sisällöllä.

[video=youtube;m5-tny9pAHM]http://www.youtube.com/watch?v=m5-tny9pAHM[/video]

Lisää aiheesta: http://blog.eu.playstation.com/2011/10/18/socom-special-forces-dlc-packs-incoming/
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Wow, Socomiin tulee puoli vuotta julkaisun jälkeen Demolition pelattavaksi!

Todellinen Socom.
 
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Siis ravisteleeko pelaajakato Erikoisjoukkoja? Löytyykö matseja kuinka helposti, lagiiko?
Omasta mielestäni beta oli tajuttoman hauska, eikä se pahemmin edes laginut. Nyt kun hinta on enää 20€, niin voisin jopa ostaakin tämän, mutta jos pelaajia ei ole, niin eipä se kyllä rehellisesti sanottuna sitten kiinnosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SOCOM: Special Forces (SOCOM 4)

Noniin!

Noin 10 pelatun demolition matsin jälkeen voin sanoa että tää DLC herätti tän pelin henkiin ihan uudella tavalla. Bitter jungle ja ruins aivan mahtavia mappeja, kuten oli tiedossa jo etukäteen sekä uusista mapeista overflow vaikutti erittäin miellyttävältä. Ehkä vähän nostalgian huuruissa näin aluksi, kun lierihattu äijällä tuli bitterjunglessa ownattua kuten s2 aikoina konsanaan, mutta ei voi muuta sanoa ku että kyllä maistuu! Seuraavaks sitte extraction dlc vielä kehiin niin itse ainakin jaksan tahkota tätä niin kauan kuin kanssapelaajia vaan riittää. :)
 
Ylös Bottom