Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SOCOM: U.S. Navy Seals

Suoranainen käsite tulossa ja silti kaverit suuntaa huomionsa johonkin Turok Evolutioniin, joka on jo nyt tuomittu räiskintäpelien harmaaseen massaan! Kohta meillä on mahdollisuus laittaa kranukeskitys ruotsalaisten veljien niskaan ja toiset puhuu Turok Evolutionista jonka jaetun ruudun moninpeli ahdistaa niin, että ohjain halkeilee hikisessä kourassa! Herätkää todellisuuteen älkääkä leijailko pilvissä kuten minä tein ennen, mutta nyt minulla on jalat maassa. Eikä tämä ole huonoa itseironiaa, pojat.. Ei suinkaan. :rolleyes:
 
Tänään sain oman Socomini postissa USA:sta. Harmi vaan, että mod piiri ei ole vielä juotettu mutta kohta on. :cool: Paketissa tuli peli ja mikki.
 
Tänään sain modin asennetuksi PS2:seeni ja heti tietysti laitoin Socomin sisään. Peli on todella hieno. Pelattavuus on hyvää ja tähtäys onnistuu hyvin, pieni automaatti tähtäys löytyy. Vastustaja kuolevat jos osuu päähän tai rintaan yhdestä luodista.
Aseet ovat huikean aitoja. Ennen tehtävää pääsee varustamaan omat miehet. Grafiikka on hienoa! Käskyn jako onnistuu antamalla käskyjä ohjaimella tai puhumalla mikkiin, mikä on todella hienoa kun saa itse sanoa käskyt. Samassa paketissa on mukana dokumentti aidoista Navy SEALsseista. Video kestää yli puoli tuntia ja siinä näkee SEALien koulutusta sekä heidät tositoimissa. Kaiken kaikkiaan tämä peli on mielestäni paras toiminta peli PS2:sella ellei jopa kaikkein paras peli! :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Tänään sain modin asennetuksi PS2:seeni ja heti tietysti laitoin Socomin sisään. Peli on todella hieno. Pelattavuus on hyvää ja tähtäys onnistuu hyvin, pieni automaatti tähtäys löytyy. Vastustaja kuolevat jos osuu päähän tai rintaan yhdestä luodista.
Aseet ovat huikean aitoja. Ennen tehtävää pääsee varustamaan omat miehet. Grafiikka on hienoa! Käskyn jako onnistuu antamalla käskyjä ohjaimella tai puhumalla mikkiin, mikä on todella hienoa kun saa itse sanoa käskyt. Samassa paketissa on mukana dokumentti aidoista Navy SEALsseista. Video kestää yli puoli tuntia ja siinä näkee SEALien koulutusta sekä heidät tositoimissa. Kaiken kaikkiaan tämä peli on mielestäni paras toiminta peli PS2:sella ellei jopa kaikkein paras peli! :cool:

Ei niinku voisi paremmalta kuulostaa??
 
No joo, tekoäly ei hoidu tosiaankaan parhaalla mahdollisella tavalla. Ne ei huomaa sinua hirveän kaukaa. Joskus on semmoista että avaan oven ja siinä ovella on vastassa vihulainen niin se ei ammu heti! Kerran olin kävellyt pienen talon ikkunan ohi ja kun avasin oven, äijä joka oli kuullut minun kävelevän ikkunan ohi, kökötti katse kohti ikkunaa eikä tehnyt mitään vaikka olin ovella. Mutta kyllä ne onneksi kuulee pyssyjen äänet joissa ei ole äänenvaimenninta ja alkaa rynnätä minua kohti.
Hienoa on se, että kun olet tappanut vihollisen, voit ottaa hänen aseensa. Kahta rynkkyä ei pysty kantamaan samaan aikaan ja kun ottaa pistoolin käyttöön, niin kaveri heittää pääaseen sellatti hienosti selkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
No joo, tekoäly ei hoidu tosiaankaan parhaalla mahdollisella tavalla. Ne ei huomaa sinua hirveän kaukaa. Joskus on semmoista että avaan oven ja siinä ovella on vastassa vihulainen niin se ei ammu heti! Kerran olin kävellyt pienen talon ikkunan ohi ja kun avasin oven, äijä joka oli kuullut minun kävelevän ikkunan ohi, kökötti katse kohti ikkunaa eikä tehnyt mitään vaikka olin ovella. Mutta kyllä ne onneksi kuulee pyssyjen äänet joissa ei ole äänenvaimenninta ja alkaa rynnätä minua kohti.
Hienoa on se, että kun olet tappanut vihollisen, voit ottaa hänen aseensa. Kahta rynkkyä ei pysty kantamaan samaan aikaan ja kun ottaa pistoolin käyttöön, niin kaveri heittää pääaseen sellatti hienosti selkään.

Entäs sitten toi varsinainen nettipeli? Eli tämähän vaatii ilmeisesti myös sen verkkoadapterin jotta tätä voi pelata netissä,koskahan sekin tänne Suomeen tulee myyntiin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Tänään sain modin asennetuksi PS2:seeni ja heti tietysti laitoin Socomin sisään. Peli on todella hieno. Pelattavuus on hyvää ja tähtäys onnistuu hyvin, pieni automaatti tähtäys löytyy. Vastustaja kuolevat jos osuu päähän tai rintaan yhdestä luodista.
Aseet ovat huikean aitoja. Ennen tehtävää pääsee varustamaan omat miehet. Grafiikka on hienoa! Käskyn jako onnistuu antamalla käskyjä ohjaimella tai puhumalla mikkiin, mikä on todella hienoa kun saa itse sanoa käskyt. Samassa paketissa on mukana dokumentti aidoista Navy SEALsseista. Video kestää yli puoli tuntia ja siinä näkee SEALien koulutusta sekä heidät tositoimissa. Kaiken kaikkiaan tämä peli on mielestäni paras toiminta peli PS2:sella ellei jopa kaikkein paras peli! :cool:

toi pelihän kuullostaa tän vuosituhannen perhaalta peliltä...ton vuoksi voisi vaikka tappaa :) ...mutta mitenköhän PAL-käännös???
 
2003 ensimmäinen vuosineljännes eli tammi-maaliskuussa 2003.
http://fi.playstation.com/calendar/releaseCalendar.jhtml?selectedMonth=1&selectedYear=2003&type=0
Toivottavasti eivät tästä pelistä rapsi nettipeliä pois ja korjaavat jenkki-versiota vaivanneet bugit.

http://www.gamesdomain.co.uk/articles/1384.html
Unfortunately, seedy gamers have found ways to slip right through certain map's walls into nebulous areas where they cannot be shot, yet they can still kill their opponents. And without a hard drive to support a patch, there's no fix in sight.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Luultavasti helmikuun aikana päästään käsiksi tähän peliin. En nyt muista tarkalleen mutta Gamespot tai Gamezone äänesti tämän vuoden peliksi 2002.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drane
Tänään sain modin asennetuksi PS2:seeni ja heti tietysti laitoin Socomin sisään. Peli on todella hieno. Pelattavuus on hyvää ja tähtäys onnistuu hyvin, pieni automaatti tähtäys löytyy. Vastustaja kuolevat jos osuu päähän tai rintaan yhdestä luodista.
Aseet ovat huikean aitoja. Ennen tehtävää pääsee varustamaan omat miehet. Grafiikka on hienoa! Käskyn jako onnistuu antamalla käskyjä ohjaimella tai puhumalla mikkiin, mikä on todella hienoa kun saa itse sanoa käskyt. Samassa paketissa on mukana dokumentti aidoista Navy SEALsseista. Video kestää yli puoli tuntia ja siinä näkee SEALien koulutusta sekä heidät tositoimissa. Kaiken kaikkiaan tämä peli on mielestäni paras toiminta peli PS2:sella ellei jopa kaikkein paras peli! :cool:

Vai että niin... Tämän pitäis olla jotain ennen-näkemätöntä? Komentoja mikin kautta ja nettipeliä lukuun ottamatta, tämä kuulostaa aikalailla Ghost Reconilta. Graafisesti se saattanee peitota GR:n (ei ole paljoa vaadittu), mutta muuten kuulostaa perus-sotasimulta. Pahoin pelkään että se on juuri kuin GR, ja GR-kloonia tässä kaivattiinkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Vai että niin... Tämän pitäis olla jotain ennen-näkemätöntä? Komentoja mikin kautta ja nettipeliä lukuun ottamatta, tämä kuulostaa aikalailla Ghost Reconilta. Graafisesti se saattanee peitota GR:n (ei ole paljoa vaadittu), mutta muuten kuulostaa perus-sotasimulta. Pahoin pelkään että se on juuri kuin GR, ja GR-kloonia tässä kaivattiinkin.


....just joo Ghost Recon klooni täysin paskalla tekoälyllä.... EVVK!

Peliä ei siis tod. näk. kannata hankkia jos ei omista tai ole hankkimassa verkkokorttisysteemiä ps2:een ( ja kavereilla pitää tietysti kanssa olla... hirveetä rahastusta!)
 
No kyllä tää varmasti voittaa Conflict: Desert Stormin ja Ghost Reconin, vai? Jos CDS on kuvattuna niin kuin rainbow six, niin on Ghost Recon ja tämä SOCOM first person?
 
Arvostelujen perusteella ihan kohtuullinen peli. Ei mikään peli mihin rahani tosin laittaisin, arvostelujen mukaan tuo peli kärsii rankasti surkeasta AI:stä ja rumasta ulkonäöstä, joista olisin huolissani tuosta ensimmäisestä. Mid-price julkaisuna tuon melkein voisinkin kotiin kantaa.
 
Voihan SOCOMia pelata kans co-oppina kaverin kanssa? Ja onhan se first person? Sori jos on sanottu jo tuolla mut en jaksanu lukee alusta.. ;)
 
MoonTV:lla katselin ennakon ja ei ainakaan ulkoisesti näyttänyt kovin vakuuttavalta. Elias kylläkin kehui peliä hyväksi.
 
Ylös Bottom