Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socomia Torstaina 24.7. klo 20.00 alkaen

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
XShava ja saintbert olivat lähinnä "helppoja nakkeja"

He he. No vielä se sinunkin hymysi hyytyy, kun päästään ohjauksen kanssa sinuiksi ;)

Pelailin eilen melkein koko ajan invert ON asennossa. Ja olen tottunut yleensä pelaamaan niin, että tatista ylös vääntämällä katse menee myös ylös. ON asennolla se oli päinvastainen.

No onneksi joku(äänen perustaalla tod.näk feldon) vihjasi että sen saa muutettua, kun sitä valittelin. Nyt toimii oikein, mutta kerkesin jo vähän tottumaan tuohon ON-asentoon. Niin nyt taas menee hetkisen että oppii tuon paremman toiminnan.

Tuonko oppii ja vähän hienosäätää muitakin asetuksia, niin siitä se terroristin ura urkenee ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
No onneksi joku (äänen perustaalla tod.näk feldon) vihjasi että sen saa muutettua, kun sitä valittelin. Nyt toimii oikein, mutta kerkesin jo vähän tottumaan tuohon ON-asentoon. Niin nyt taas menee hetkisen että oppii tuon paremman toiminnan.

Tuonko oppii ja vähän hienosäätää muitakin asetuksia, niin siitä se terroristin ura urkenee ;)
No minähän se olin. Itseltäni lähti henki jatkuvasti, kunnes tajusin tarvitsevani "lentokoneohjauksen". Kokeilepa muuten XShava muuttaa myös ohjaimen herkkyyttä ja sen sellaista. Itseäni ärsytti kankeasti kääntyilevän hahmon kontrollointi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kokeilepa muuten XShava muuttaa myös ohjaimen herkkyyttä ja sen sellaista. Itseäni ärsytti kankeasti kääntyilevän hahmon kontrollointi.

Juu, säätelen noita tänään vähän sopivammaksi itselleni.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
He he. No vielä se sinunkin hymysi hyytyy, kun päästään ohjauksen kanssa sinuiksi ;)

Pelailin eilen melkein koko ajan invert ON asennossa. Ja olen tottunut yleensä pelaamaan niin, että tatista ylös vääntämällä katse menee myös ylös. ON asennolla se oli päinvastainen.

No onneksi joku(äänen perustaalla tod.näk feldon) vihjasi että sen saa muutettua, kun sitä valittelin. Nyt toimii oikein, mutta kerkesin jo vähän tottumaan tuohon ON-asentoon. Niin nyt taas menee hetkisen että oppii tuon paremman toiminnan.

Tuonko oppii ja vähän hienosäätää muitakin asetuksia, niin siitä se terroristin ura urkenee ;)

Minä taas en osaa ollenkaan pelata invert ON-asetuksella. Jotenkin tuntuu luonnottomalta :)

Niin, en minäkään kauaa ole SOCOMia pelannut, pelin ostin heti kun se täällä julkaistiin ja saman tien hain siihen beta-testaajaohjelmaan. Eli online-pelistä kokemusta on kertynyt vasta muutaman viikon ajan.

Iso kiitos tosiaan Rujolle kun vähän n00bia jaksoi opastaa ja neuvoa, kai sitä jotain on tullut opittuakin kun klaaniin ottivat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Manix
Minä taas en osaa ollenkaan pelata invert ON-asetuksella. Jotenkin tuntuu luonnottomalta :)

- Niin tuo minustakin tuntuu ja nyt siis pelaan OFF -asetuksella jälleen.


Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Manix

Niin, en minäkään kauaa ole SOCOMia pelannut, pelin ostin heti kun se täällä julkaistiin ja saman tien hain siihen beta-testaajaohjelmaan. Eli online-pelistä kokemusta on kertynyt vasta muutaman viikon ajan.

Iso kiitos tosiaan Rujolle kun vähän n00bia jaksoi opastaa ja neuvoa, kai sitä jotain on tullut opittuakin kun klaaniin ottivat.

Hyvin on menneet opit perille.

Itse sain yhteyden vasta tällä viikolla, ja nyt siis muutamana iltana vasta peliä pelannut. Yksinkään en ole kerennyt harjoittelemaan, vaan suoraan linjoille menin soheltamaan ;)
 
Leijonat auttaa hädässä olevaa.

Terve Kaikki!
Ei mitään oli kiva ,neuvoa ja opastaa uusia kavereita ja
tottakai jatkossakin autan sen minkä pystyn teitä ja varmasti
muutikin "karvatassut" ovat auttavalla linjalla.

Käsiasetta käytin siksi että uusilla pelaajilla
kin olisi mahdollisuus saada onnistumisia eikä vaan todeta koko ajan että sama kaveri tappaa joka kerta.Siihen ei montaa päivää
varmasti mene kun minäkin vaihdan asetta isompaan koska
teissä on selvästi havaittavissa Suomalaista Sisua ja kehittyminen pelissä tulee olemaan nopeaa.

Säälillä välistä katselen kun UK serverillä ensikertalaiset ovat tehnyt "noobi" roomin ja jonne on sitten ängennyt joku todella kokenut kaveri heitä lahtaamaan ainoastaan rankging sijoituksen
nouseminen mielessä.Eiväthän ne uudet kaverit pysty kehittymään ollenkaan siinä tilanteessa kun peli katkeaa ennekuin on edes kunnolla alkanut.
Siksi itse pyrin mielummin auttamaan ja neuvomaan mikin välityksellä kuin isolla hernepyssyllä lahtaamaan.

Rujo

nähdään illalla Socomissa
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom