Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur 2 XBOX:lle

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Niin Spawn tosiaan on kummallinen valinta, tosin en välttämättä haluisi Linkilläkään pelata Soul Caliburia. Ehkäpä Halon Convenantti sotilas miekkansa kanssa olisi ollut parempi valinta...
Mietin itsekin tuota miekkansa kanssa heiluvaa Halon panssaroitua pahisalienia, mutta olisiko lopputulos ollut liian lähellä Nightmare-hahmoa, jolla silläkin on jättimäinen taistelumiekka ja panssariasu...
Ilmeisesti Namco kuitenkin halusi tunnetumman hahmon ja päätyi näin Spawniin.
Loppujen lopuksi vaikka valinta on äkkiseltään erikoinen, se sopii kuitenkin kohtuullisen hyvin erikoishahmoksi, varsinkin kun Spawnilla löytyy useita eri hyökkäystapoja lähelle ja kauemmas. Hahmona Spawn on voimakkaan persoonan omaava ja tämä on taisteluhahmossa aina plussaa.
Saa nähdä mikä on lopullinen Namcon kädenjälki tämän hahmon ulkonäköön ja taistelutyyliin...peliä odotan kyllä henkilökohtaisesti suurella mielenkiinnolla.

- Mitsurugi...prepare to face my fearsome pole with lightning-fast combos! The name's Kilik! :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Mietin itsekin tuota miekkansa kanssa heiluvaa Halon panssaroitua pahisalienia, mutta olisiko lopputulos ollut liian lähellä Nightmare-hahmoa, jolla silläkin on jättimäinen taistelumiekka ja panssariasu...
Ilmeisesti Namco kuitenkin halusi tunnetumman hahmon ja päätyi näin Spawniin.
Loppujen lopuksi vaikka valinta on äkkiseltään erikoinen, se sopii kuitenkin kohtuullisen hyvin erikoishahmoksi, varsinkin kun Spawnilla löytyy useita eri hyökkäystapoja lähelle ja kauemmas. Hahmona Spawn on voimakkaan persoonan omaava ja tämä on taisteluhahmossa aina plussaa.
Saa nähdä mikä on lopullinen Namcon kädenjälki tämän hahmon ulkonäköön ja taistelutyyliin...peliä odotan kyllä henkilökohtaisesti suurella mielenkiinnolla.
[/I] :p

Amerikassa ainakin Spawn on todella kova sana. Itselleni tuo on todella mukava uutinen, koska olen aikamoinen Spawn fani. Kuten Corca sanoi niin Spawnilla on hyviä lähi- ja kaukohyökkäyksiä. Sillä on ketjut joiden päässä koukut ja viitta apuna, joita varmasti käytetään erikoisliikkeissä. Spawn on myös semmoinen todella amerikkalainen supersankari eli kokoa/lihasta löytyy ja on entinen agentti, kun taas Zelda on suunattu enemmän aasiaan (Gamecube).

Necric vaikutti myös todella mielenkiintoiselta (taisi olla Todd McFarlane osittain suunnittelemassa hahmoa)

Plussaa tulee vielä pelissä yleensäkin kun aseita voi taas käyttää, kuten PSX:n Soul Edgessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Niin Spawn tosiaan on kummallinen valinta, tosin en välttämättä haluisi Linkilläkään pelata Soul Caliburia. Ehkäpä Halon Convenantti sotilas miekkansa kanssa olisi ollut parempi valinta...

Itseasiassa en ihmettele sitä lainkaan (enää), en tiedä tiesikö suurin osa porukasta, että Namco tekee Xboxille pelin - yllätys, yllätys - Spawnista. Edelliset Spawn-projektit (eivät tosin tainneet olla Namcon työtä) ovat olleen pikemminkin surullisia tapauksia. Toivottavasti nyt onnistuttaisiin. Ja itseasiassa, Spawn on paras noista kahdesta hahmosta (Heihachin ja Linkin). Heihachi sopii kyllä Tekkeniin, mutta Soul Calibur on enemmänkin fantasiaa, kun taas Tekkenissä liikkeissä käytetään (muistaakseni) Motion Capturea = realismia tavoitteleva liikkeiden osalta. Linkkikään ei ole huono vaihtoehto, mutta räikeä suippokorvainen hahmo ja persoona, "synkkien" taistelijoiden joukossa ei vain tuo tunnelmaa. Mättöpeliksi ensimmäinen Soul Calibur tarjosi enemmän kuin tarpeeksi pelattavaa, eikä jatko-osa ilmeisesti petä. Ensi kuussa nähdään miksi siitä oikein on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Itseasiassa en ihmettele sitä lainkaan (enää), en tiedä tiesikö suurin osa porukasta, että Namco tekee Xboxille pelin - yllätys, yllätys - Spawnista.

Siksi varmaan SC2:ssa on sitten se toinenkin McFarlanen piirtämä hahmo. Ja sitäpaitsi Spawn on hyvä valinta, koska se sarjakuva oli (on?) kova.:D
 
Onko tuossa pelissä Spawnilla viittaa? Virallisilla sivuilla olevissa kuvissa en ainakaan nähnyt Spawnilla viittaa.
 
Spawnilla ei ole viittaa pelissä.

Spawnin viitta toimii aseena pelissä. eli kirveet yms muut kurmoitusvälineet spawnilla on viitasta kasattu :)

Tai näin pelissä itsessään väitetään ainakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Spawnilla ei ole viittaa pelissä.

Spawnin viitta toimii aseena pelissä. eli kirveet yms muut kurmoitusvälineet spawnilla on viitasta kasattu :)

Tai näin pelissä itsessään väitetään ainakin.

Onkos Spawnilla muitakin aseita..? Itse olen nähnyt vain sen pikkuriikkisen kirveen.
 
On.

Jokaisella hahmolla on aseita noin 10 tms. (lukuun ottamatta ainakin Charade, joka ottaa aseensa randomisti)

Niistä saa valita sitten mieleisensä jos ne on saanut Weapon Master modessa tai ostanut ihan kullalla jota pelissä saa.

Mutta aseet ovat hyvin samankaltaisia, esim. Spawnilla kaikki ovat kirveitä, ja Raphaelilla ja Mitsurugilla kaikki taas miekkoja tai säilöjä, vai sanotaanko se nyt "säiliä" :)

Kuitenkin, jokaisella aseella on omia ominaisuuksia, jotka vaikuttavat peliin, ja sen kulkuun. Iskuihin, puolustukseen, sekä omaan terveyteenkin.

Nightmaren yksi ase vie itseltään energiaa jokaisella osumallaan lyönnillä... se oli aika hassu..

Mutta ei sitä spawnin viittaa tule kaipaamaan, se on muutenkin oikeasti NIIN pahis. Kaikki ääninäyttely ja winning poset ja uhkaukset on niin spawnimaista, että yksi viitta jää kyllä unholaan kun sillä taistelee :)

Mutta sen huomasin, että kaikista ärsyttävimmät vastustajat joita tietokone ohjaa, on Voldo, ja Ivy. Huomaatte itse sen sitten :)

T: Scorpz
 
"Mutta sen huomasin, että kaikista ärsyttävimmät vastustajat joita tietokone ohjaa, on Voldo, ja Ivy. Huomaatte itse sen sitten "

Allekirjoitan tuon kyllä täysin. Varsinkin Ivy on vaikeasti pideltävä
 
Ei kyllä oikein kumpikaan...

mutta sen sanon, että kun painat jotain, niin ukkosi
kyllä tekee sen. Vieläpä todella nopeasti.

Joten käskyt menee perille todella hyvin, eikä ns. hidastempoista
slowmotion tappelua oikein synny.

Kontrollit ovat unelma. Lisää tällaisia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NoSpoon
Mites yleinen tuntuma noissa kontrolleissa ? Tyyliin tekken vai doa ?

Mielestäni Tekken aseilla ei ole kovin kaukana totuudesta, tosin ei voi torjua vain vetämällä taaksepäin. Todella hyvä mättöpeli.
 
Onkos Sc2 samanlainen kuvagalleria kuin sc1:ssä? Eli kerätäänkö story mode:ssa kuvia?
 
Weapon Master on kyseinen moodi, ja kyllä, saa kerättyä kuvia.

kaikennäkösiä kuvagallerioita näkyi olevan tarjolla ns. "Shop" nimisessä paikassa kun viimeksi katsoin :)

T: Scorpz
 
Kerrassaan mainio peli. Grafiikat on kohdallaan ei_nyt_mitään_niin_ihmeellistä_ja_uutta, mutta toimii ja kyllä silmä lepää. Hahmoanimaatio on kunnossa ja kerrassaan sulavaa. Xbox kohtainen hahmo, Spawn on varsin mukava tuttavuus, tällä kehtaa jopa pelatakkin. Kontrollit toimivat erittäin hyvin, ja pelissä ei pärjää rämpyttämällä vain tiettyä nappia tai toistamalla samaa liikettä uudelleen ja uudelleen. Hieman vanhahtavat valikot ja Live-tuen puuttuminen rokottavat tunnelmaa, mutta erittäin vähän. Esim SystemLink/Live-tuki olisi taannut mukavat sessiot, jos vaikka jostain syystä ei saa peliseuraa oman koneen ääreen. Jotain plussaa tuokin olisi tuonut. Pelattavaa riittää reilusti, eikä ihan heti lopu kesken. WeaponMaster moodi on herkkua. Kerrassaan juuri niin hyvä kuin odotinkin. Tekkenit eivät edes käy mielessä tätä pelatessa.
 
Olenko minä ainut kuka ei ole vielä tuota peliä saanut. Olen parista paikkaa kysellyt jo noin parisen viikkoa ja aina on sanottu että maahantuoja on myöhässä. Lopulta tilasin dvdonista ja sitä nyt odottelen kuumeisesti että pääsisi mätkimään!
 
Joo no ite hommasin tossa x-box version ja kyllä pelaaminen ihan hyvin onnistuu ainakin tolla s-controllerilla. Onhan peli kehittyny roimasti sitten Soul Bladen, Soul Calibur jäikin väliin Dreamcastin puutumisen myötä. Liikkeitä hahmoilla riittää, vaikkei niitä läheskää kaikkia tulekkaan käytettyä, vain parhaimpia. Joo no voi sano että jos tekken taustaa löytyy ja aiempaa esim soul blade kokemusta, niin tossa pelissä pärjää varsin hyvin. Guard impact on iha hauska juttu joka tosin tarvii melkoista ajoitusta, mutta siitä saakin mukavasti yleensä heiton. UB moveja tuntuisi olevan joillakin varsin liikaa, esim Astarothilla taisi olla jopa 6 tai jotain. Muutenkin kyseinen hahmo tuntuu kyllä uber vahvalta. Mitsurugi on suosikkini ja voldon liikevalikoiman myötä olen myös käynny sillä pelaamaan. Iha kiva kikkailla. Kaikki hahmoja en oo vielä kerinny kokeilemaan pahemmin tai no harjottelemaan, mutta niilläkin pärjää melko samoilla avuilla kuin muillakin. Vaihtelee sidesteppi liikkeitä, croucheja, ws ja ei anna vastustajalle pahemmin armoa niin hyvin pärjää. Takilla menin ekalla kerta läpi extreme hardilla ton infernon kun kaverin kanssa testattiin tasoa, vähä pettymys oli. Toi extra arcade tuntukin jo paljon vaikeemmalta. Taki taitaakin olla yksi parhaimmista hahmoista kyllä. Joo no ei kai tässä sitten muuta tällä erää. :p
 
Ylös Bottom