Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur 2 XBOX:lle

Huhhuh.. Pelasin tuossa juuri weapon master- moodin läpi. Yksi iltapäivä siinä vierähti, vanha Soul Calibur konkari kun olen. :)Hahmoista jäi unlockkaamatta luullakseni Berserker, Assasin (eli Hwang) ja Inferno.
Yllättävän hyvin kontrollit on siirretty Xboksille, ne tuntuivat heti tutuilta ja vaikka joitain liikkeitä onkin mielestäni karsittu, tulivat suurin osa ihan luonnostaan selkäytimestä.
Pelaan useimmiten Seung Minalla ja varustan hänelle Haldberdin

Hyvää:
+hyvä käännös/jatko-osa
+grafiikka ok
+ostettavat aseet
+Spawn :)

Huonoa:
-hmm.. weapon master- moodi liian lyhyt
-liian vähän gallerioita (en ole varmaan kyllä avannut niitä kaikkia vielä)
-niin ja koittakaapa painaa xboxin ohjaimella (s ) yhtäaikaa X ja B-nappeja, ainakaan minun peukalollani tuo ei luonnistu, ellei laita peukaloa sivuttain. Tämä tosin ei ole pelin vika :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jimi
Huhhuh.. Pelasin tuossa juuri weapon master- moodin läpi. Yksi iltapäivä siinä vierähti, vanha Soul Calibur konkari kun olen. :)Hahmoista jäi unlockkaamatta luullakseni Berserker, Assasin (eli Hwang) ja Inferno.
Yllättävän hyvin kontrollit on siirretty Xboksille, ne tuntuivat heti tutuilta ja vaikka joitain liikkeitä onkin mielestäni karsittu, tulivat suurin osa ihan luonnostaan selkäytimestä.
Pelaan useimmiten Seung Minalla ja varustan hänelle Haldberdin

Hyvää:
+hyvä käännös/jatko-osa
+grafiikka ok
+ostettavat aseet
+Spawn :)

Huonoa:
-hmm.. weapon master- moodi liian lyhyt
-liian vähän gallerioita (en ole varmaan kyllä avannut niitä kaikkia vielä)
-niin ja koittakaapa painaa xboxin ohjaimella (s ) yhtäaikaa X ja B-nappeja, ainakaan minun peukalollani tuo ei luonnistu, ellei laita peukaloa sivuttain. Tämä tosin ei ole pelin vika :)

Et sä voi väittä pelanneesi sitä Weapon master-moodia läpi ennenkuin olet suorittanut kaikki tehtävät ja kerännyt kaikki aseet ja muut tilpehöörit mitä sieltä voi avata. Jokos olet avannut Sub Chapter 2:n? Entäs saanut Egyptian crypt-kentän valittavaksi? Mulla kesti runsaan viikon että sain kaikki suoritettua, en tosin pelannut ihan joka päivä.

Paras/nopein keino tehtävien suorittamiseen on valita hahmoksi Nightmare ja aseeksi Soul Calibur (palauttaa energiaa).

Olen muuten samaa mieltä tuon ohjaimen suhteen. Tuli hiukan ikävä DC:n ohjainta jossa pystyin etu- ja keskisormilla "hakkaamaan" x- ja y-nappeja sen verran nopeaan tahtiin ettei kavereista löytynyt mulle vastusta.
 
No joo siis eihän pelkällä paukalolla pystykkää painaa noita a+k tai b+g yhdistelmiä, mutta sen takia onkin keksitty noi olkanapit, mitä harmikseen on kyllä boxissa vain 2, mutta niihin ne sitten riittää. Ton a+b+k yhdistelmän nyt voikin sitten laittaa joko pieneen mustaan tai valkoseen nappiin, koska ei tota pelissä hirveesti tarvitse ees tota soul chargea ja suosittelen tätä peliä kyllä pelattavaksi s-controllerilla, vaikka kyllähän tolla isollakin onnistuu. Joo tuskin oot menny vasta kun kerran läpi sen weapon masterin, jos et oo saannu noita kaikkia hahmoja avattavaksi tai aseita. Jos katsot uudestaan niihen jokaiseen tehtävään on tullut extra moodit ja kun pelaat ne läpi sieltä avautuu vielä lisää tehtäviä, että silleen. :p
 
Itse en juuri tappelupelejä pelaa, mutta SC2 on Xboxin parhaita! Livetuen puuttuminen on kiusallinen asia, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
No joo siis eihän pelkällä paukalolla pystykkää painaa noita a+k tai b+g yhdistelmiä, mutta sen takia onkin keksitty noi olkanapit, mitä harmikseen on kyllä boxissa vain 2, mutta niihin ne sitten riittää. Ton a+b+k yhdistelmän nyt voikin sitten laittaa joko pieneen mustaan tai valkoseen nappiin, koska ei tota pelissä hirveesti tarvitse ees tota soul chargea ja suosittelen tätä peliä kyllä pelattavaksi s-controllerilla, vaikka kyllähän tolla isollakin onnistuu. Joo tuskin oot menny vasta kun kerran läpi sen weapon masterin, jos et oo saannu noita kaikkia hahmoja avattavaksi tai aseita. Jos katsot uudestaan niihen jokaiseen tehtävään on tullut extra moodit ja kun pelaat ne läpi sieltä avautuu vielä lisää tehtäviä, että silleen. :p
ei mitään parhaita vaan paras. jotenkin oli hankala alussa (on yhä), mutta eiköhän se ajan kanssa ala sujumaan...
 
sc2

Aaaargh!
Kommenttia nyt. En ole yhtään viestiä tältä foorumilta lukenut,
joten jokin sanomani saattaa olla jo sanottu.

Okei aloitin Soul Caliburin weapon master -moodilla. Kaikki alkoi
jo ihan päin v***a: ensimmäisen tehtävän samat s******n ohjeet pomppi silmille koko ajan. No siitä sitten etenin ja tulipa vastaan jo vaikeampi tehtävä. Voi jessus! Aina kun kuolin ruutuun tulee mission failed ja tsiiiiiiiirp 'oh no why didn't I kill him?' exp. points 90384 +100 kriiiits gold 124234 +200 tiluliluliii! Class upgrade (tai jotain) ja 30s. turhaa pelikuvaa.....press start to skip. Aivan turhan turhauttavaa ajanhukkaa, vie pelihalut täysin.
 
Ylös Bottom