Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja phl
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan tämä vallan mainiosti toteutettu peli. Juuri sopivanlainen jatko ykköselle. GC-versio on PS2-versiota kauniimpi, Xbox-versu on näkemättä.
 
Tjooho!

Joo kävin ostamassa heti... :) Aluks tosiaan tuntu et olis ollu pelkkä rämpytyspeli mut kyl siin loppujenlopuks pärjää harkituilla iskuilla paremmin.

Vieläku sais sen toisen ohjaimen nii sit kyllä...
 
Tämä on kyllä pahan tekosia :(
Soul caliburit ovat tilapäisesti loppu konsolinetistä perkule.
Menin sunnuntaina tilaamaan . mutta silloin siinä ei ollut ennakko merkkiä. Odotus tulee olemaan hidasta.

Odotukset ovat ykkososaa paljon pelanneena korkealla.
Toivotaan vaan, että peli lunastaa odotukset.
 
Cuben ohjain toimii kyllä yllättävän hyvin SCII:ssa. Aluksi huoletti tuo pieni ristiohjain, mutta toimiihan sekin.
 
Loppuunmyyty... loppuunmyyty...
Joka paikassa sama vastaus, jos haluat eroon omastasi niin vastaa osto/myynti-sivulla mun viestiin.

[Edit]
Ei montaa tuntia menny ilmoituksen jättämisestä ja sain kaupat tehtyä.:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No tänäänhän se peli vihdoin tipahti luukusta. Loppuis vaan työaika jo että pääsis tappelemaan.
Hieman ehdinkin jo kokeilla ennenkuin piti töihin lähteä ja vaikutti kyllä mättöpelien no.1:ltä
 
on todella hyvä peli minä vaihdoin toisen liipasimen B hyökkäykseksi ni nyt on täydellisesti hei muuten jos ootte vaihtanu controlleja nii pistäkää tänne miten ootte vaihtanu niitä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Malifous
on todella hyvä peli minä vaihdoin toisen liipasimen B hyökkäykseksi ni nyt on täydellisesti hei muuten jos ootte vaihtanu controlleja nii pistäkää tänne miten ootte vaihtanu niitä :)

Minä laitoin B+G-heiton oikeaan liipaisimeen (joka on niin rikki ettei sitä voi oikein muuhun käyttääkään). Toimii oikein näppärästi.
 
Minulla on toinen heitto b-napissa, oliko tekken josta opin pelaamaan niin... Ihan must konfiguraatio joka tappelupelissä nykyään :) Toinen heitto z nappi, guard liipaisimissa. Omasta mielestäni parin napin yhtäaikainen painaminen vaikutti hieman hankalalta Cuben ohjaimella (esim. defaul heitot), pleikkarin nappisijoittelu ehkä kumminkin on parempi. No, nyt näillä asetuksilla peli sujuu.
 
Kontrolleja en oo vaihdellu, mutta pitäs varmaan toiseen liipasimeen laittaa B+K, eli napit x ja y jos opikein muistan. niitä on hieman hankala painaa samaa aikaa.
 
Ylös Bottom