Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Tämä on kyllä pahan tekosia
Soul caliburit ovat tilapäisesti loppu konsolinetistä perkule.
Menin sunnuntaina tilaamaan . mutta silloin siinä ei ollut ennakko merkkiä. Odotus tulee olemaan hidasta.
Odotukset ovat ykkososaa paljon pelanneena korkealla.
Toivotaan vaan, että peli lunastaa odotukset.
No tänäänhän se peli vihdoin tipahti luukusta. Loppuis vaan työaika jo että pääsis tappelemaan.
Hieman ehdinkin jo kokeilla ennenkuin piti töihin lähteä ja vaikutti kyllä mättöpelien no.1:ltä
on todella hyvä peli minä vaihdoin toisen liipasimen B hyökkäykseksi ni nyt on täydellisesti hei muuten jos ootte vaihtanu controlleja nii pistäkää tänne miten ootte vaihtanu niitä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Malifous on todella hyvä peli minä vaihdoin toisen liipasimen B hyökkäykseksi ni nyt on täydellisesti hei muuten jos ootte vaihtanu controlleja nii pistäkää tänne miten ootte vaihtanu niitä
Minulla on toinen heitto b-napissa, oliko tekken josta opin pelaamaan niin... Ihan must konfiguraatio joka tappelupelissä nykyään Toinen heitto z nappi, guard liipaisimissa. Omasta mielestäni parin napin yhtäaikainen painaminen vaikutti hieman hankalalta Cuben ohjaimella (esim. defaul heitot), pleikkarin nappisijoittelu ehkä kumminkin on parempi. No, nyt näillä asetuksilla peli sujuu.
Kontrolleja en oo vaihdellu, mutta pitäs varmaan toiseen liipasimeen laittaa B+K, eli napit x ja y jos opikein muistan. niitä on hieman hankala painaa samaa aikaa.