Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur IV [PS3]

Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Onko tää storesta ladattava peli vai pitääkö kaupast ostaa? ja paljon tää maksaa?
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Onko tää storesta ladattava peli vai pitääkö kaupast ostaa? ja paljon tää maksaa?
Ihan normi kaupasta ostettava peli on. Ja maksaa sen normaalin pelin hinnan eli 60-70 monissa paikoissa. Gameparadisessa näyttää olevan melko halvalla eli 55.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Käväsin tänään tutkimassa paikallista hintatasoa tämän pelin osalta ja hinnat vaihtelivat 79,90 (Stokka) - 57,00 (netistä tarkastettu joten ei välttämättä 100% oikeellista tietoa) euron välillä.

Tilt-pelikaupassa katselin sattumalta pelikoteloa hiukan tarkemmin ja huomasin että heidän versiossaan kotelon kansitulosteet olivat todella suttuiset ja kuva sen näköinen että se oli joko tulostettu huonolta tulostimella / suurennettu pienestä alkuperäiskuvasta niin kannessa kuin kotelon takateksteissäkin. Tämän jälkeen käväisin Sokoksella ja pelihyllyssä oli täysin skarpit tulosteet pelikoteloissa.

Onko Suomessa liikkeellä pelistä erilaisia painatuksia vai voiko kyseessä olla jopa jonkinlainen piraatti?

Kertokaahan pelin omistaneet millaiset kannet teillä on? Foorumissa liikkuu varmasti myös alalla toimivia joten myös teiltä olisi hieno kuulla kommenttia aiheesta.

Ne oli Ideaparkinkin Tilt.Tv: ssä suttuiset myös, mutta vain esittelykappaleet. Kun menin sitten ostamaan pelin, nii siellä vasta annettiin varsinainen pelikotelo joka oli taas alkuperäiskansitulosteella varustettu. Peli on muutenkin toiminut oikein nettitoimintoja myöten ainakin mulla.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Oletteko huomanneet Apprenticen olevan aivan uskomattoman paljon kovempi vastus yksinpelissä kuin muut? Itse pelaan Cervantesilla ja hänen story-modessahan tuo Apprentice on aina tokavika vastus. Joka kerta menee varmaan 10-yritystä matsin voittoon kun kaikki muut vastukset on ihan läpihuutoja.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Voiko tässä pelissä siis tehdä täysin oman hahmon eli alottaa tyhjästä vai pitääkö ottaa joku muu hahmo ensin ja siitä lähteä tekemään? Kun hahmonluonti-valkossa ei oo kun nuita muita hahmoja.:confused:
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Demosta päätellen peli on paljon hitaampi mitä olin kuvitellut, muutenki aika husimista ja sähellystä, mutta enpä vasta kun 2 roundia koittanut :p
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Eikö tässä pelissä voi valita asetta niille hahmoille? Omalle hahmolle tietysti voi aseen valita mutta siis pelin oletushahmoille? Jos ei voi niin aika järjetöntä, koska ainakin Soul Calibur 3:ssa oli hahmon valinnan yhteydessä aseen valinta.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Demoa tuli kokeiltua, mutta ei nyt mitenkään suuremmin vakuuttanut. Samaa mättöä mitä tekken/vf/yms muutkin. Ihan nätti toki.

Harmi kun PS3:lle ei ole mitään peliä jossa olisi eri kamppailulajit edustettuina :)confused:), ei oikein iske tämmöiset mörrimöykyt kahden metrin miekkoineen.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Harmi kun PS3:lle ei ole mitään peliä jossa olisi eri kamppailulajit edustettuina :)confused:), ei oikein iske tämmöiset mörrimöykyt kahden metrin miekkoineen.

No Tekkenissähän nimenomaan löytyy Capoeiraa, Taekwondoa, Jet Kune Doota ja kaikkea mahollista taistelulajia edustettuna.:D
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Voiko tässä pelissä siis tehdä täysin oman hahmon eli alottaa tyhjästä vai pitääkö ottaa joku muu hahmo ensin ja siitä lähteä tekemään? Kun hahmonluonti-valkossa ei oo kun nuita muita hahmoja.:confused:
On siinä myös "custom" vaihtoehto siinä hahmovalikon keskivaiheilla.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Eikö tässä pelissä voi valita asetta niille hahmoille? Omalle hahmolle tietysti voi aseen valita mutta siis pelin oletushahmoille? Jos ei voi niin aika järjetöntä, koska ainakin Soul Calibur 3:ssa oli hahmon valinnan yhteydessä aseen valinta.
Pelin oletushahmolle voi asetta vaihtaa vain tekemällä hahmosta "custom" version.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Onlinestä vois sanoo että se yhteyspalkkien määrä ei aina kerro koko totuutta. Viidelläkin palkilla tulee joskus, ei onneksi usein, sellasta lagia ettei pysty enää torjumaan kunnolla, saati sitten rankaisemaan jos onnistuukin torjumaan. Neljä palkkia on jo arpapeliä. Kilik tai Cervantes on vielä mahdollista voittaa, mutta raivoisasti nappeja hakkaava Maxi tai Mitsurugi alkaa olla jo mahdoton. Tästä syystä yritänkin matsailla vain viiden palkin vastustajia Rankedissa. Jostain syystä niitä on aika vähän?

Player match puolella sen sijaan on huolettomampaa, kun hostaa itse niin voi potkia lagiset Etelä-Eurooppalaiset.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Itse olen sitä mieltä,että Soul Calibur 4 on aivan mahtava peli kolmos osan jälkeen.
SC3:ssa oli aivan mahtava tarina moodi,mut mihin toi kaikki tien valitseminen hävisi nelosesta?
No jaa,mättöä on ehkä hiukan enemmän,mutta tarinaa ei hirveästi löydy.Olin itse hieman yllättyntyt yllätysvieraitten uudelleen esiintymisestä.
"You have yet to master the way of the Force"
-Darth Vader

"One less worry,there is."
-Yoda

JIPPII!!!
En juurikaan seurannut Star Warsia,mutta jeah,kyllä tekis mieli hankkia...
SC4 on p*******n hyvä jatko-osa kolmoselle,nettipelit ja kaikki..Openingiakin voi muokata hieman..*yskii*

Soul Calibur 3:sta tulee taotuksi sen jumalattoman laajan tarina moodin takia,mutta hei,sehän on hyvä tapa odotella konsolin saamista!!!Ja pelin tietysti...Saa nähdä,miten Tekken 6 tähän peliin vastaa..Namco Bandai,ÄLKÄÄ PETTÄKÖ MEITÄ!
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Yoda ladattavissa pleikkarille EU-storesta (3,95).

Kävin storymodessa kokeilemassa Yodaa, aikamoinen epeli! :D
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Nyt minäkin olen tämän pelin onnellinen omistaja :). Ihan hyvältä tappelupeliltä vaikuttaa.

Jos joku vielä pelaa tätä netissä, niin lisätkää MRJR1993 kaverilistaan :).
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Joo-o. Tulipahan itsekin hommattua peli. :D On muutes paras mätkintä räpellys tähän mennessä mitä oon pelitellyt! Tässä on esimerkiksi parhaimmat musiikit mitä ikuna olen kuullut missään tappelupeleissä. Mahtava fiilis kun pääsee niiden siivittämänä mätkimään vastustajia kumoon! ^^ Tekken tagissa on ollut tähän mennessä toisiksi parhaimmat musiikit. Nettipelikin oli aivan loistavan sujuvasti toteutettu mitä nyt tuli pikaisesti testattua :D Kyllä oli jokaisen sentin arvoinen osotos!
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Tätä on nyt pelailtu tovi. Hieno on, mutta olisin kaivannut samankaltaisia extrapelejä kuin 2:n luolasto ja 3:n seikkailu. Kumpikin parempia kuin tässä. Onhan tässä se tower, mutta siinä ei mitään muuta kivaa, kuin asusteiden unlokkaukset. Hahmon kehitys on hieno ja visuaalisesti peli on melkoisen upea. Onlinea en oo vielä testannu. Tässä pelissä arcade stickki olisi varmaan loistava.

Erikoiskykyjen ja critical finishing liikkeitä en vain tajua :confused:. Ohjeissa ne selitetään, mutta en siltikään ymmärrä. Voisko joku valaista?

Seuraava SC tulee varmasti olemaan tapaus. Saavat varmaan kaikkea lisää upotettua peliin - nyt, kun perusosa on tehty. Tai näin ainakin toivon :p

.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

En löytänyt uusimmalla Soul Caliburille eli V:lle peliseura ketjua enkä mitään muuta keskustelua niin päätin sitten tässä kysellä onko halukkaita pelaajia Soul Calibur V:hen?
En itse viitsinyt tehdä omaa ketjua kun ei aloituksesta kovin kummosta tulisi.
Laittakaa kutsua jos kiinnostaa.

PSN: Napajellona
 
Vastaus: Soul Calibur IV [PS3]

Tuli itse tilattuu kyseinen peli ulkomailta niin saapuu vasta alkuviikosta

PSN: Cadaveri

Lisäilen sitten kun peli saapuu
 
Ylös Bottom