Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Soul Calibur IV [X360]

Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Tän pelin nettikoodi on kyllä aivan vehkeestä. Kun peli alkaa lagaamaan se ei hidastu, vaan kaikki komennot tulevat esim. sen 0,4s viiveellä mikä tekee pelaamisesta täysin mahdotonta. Tota voi pelata käytännössä vaan viiden sinisen tolpan äijiä vastaan. Heti jos mennään tosta hitaampaan yhteyteen ei mitään liikkeitä voi tehdä kunnolla.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Jooh, viimein itsellenikin tämä saapui ja täytyy sanoa, että odotus kannatti. Todella mahtava peli! Storya tullut nyt hakattua melko monella hahmolla, samoiten Arcadea. Tänään aloittelin tuota Tower of Lost Soulsiakin. Eilen tuli myös onlinessa pelailtua, ja ihan hyvin sielläkin sujui kun olin jo parin hahmon liikkeisiin tutustunut, niin combotkin sujuivat joten kuten. Ainiin, yksi Kilikikin sattui onlinessa vastaan, mutta aika onnettomasti kyseinen tyyppi pelasi; 3-0 taisin voittaa. Kaveri taisi vain yhtä nappia rämpätä kun koko ajan tuli samaa iskua. Noh, kukin tyylillään.:p
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Mistähän Euroopasta löytäisi Horin arcadetikun? Amazonikin jo pitkän aikaa myynyt ei-oota enkä sen takia ole vieläkään päässyt tätä pelaamaan.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Mistähän Euroopasta löytäisi Horin arcadetikun? Amazonikin jo pitkän aikaa myynyt ei-oota enkä sen takia ole vieläkään päässyt tätä pelaamaan.

Itse ostin omani Polarpandalta. Nykyisin noita ei näytä olevan siellä myynnissä, mutta kannattaa varmaan kysyä.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

.
SC IV DEMO IS OUT NAO!

Käykääpä lataamassa kauppapaikalta maistiainen vuoden parasta mätkintää -- ilmaiseksi.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Ketkäs täällä oikein pelailee tätä online? Mun kaverilistalla olis tilaa hyvillä yhteyksillä varustetuille pelimiehille :)
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Ketkäs täällä oikein pelailee tätä online? Mun kaverilistalla olis tilaa hyvillä yhteyksillä varustetuille pelimiehille :)
No, itse ainakin pelailen. Tällä hetkellä lvl16 (muistaakseni) ja nettiyhteys on 4/1 eli ilman lagailuja pitäisi pelit onnistua.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Samoin tulee hakattua aina välillä peliä. Vaatii vielä aika monta höykytystä ennen kuin kaikki pisteet on hommattu pelistä.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Huh, jopas on tässäkin epäreilu AI. Arcadea ei pääse kyllä apprenticea pidemmälle muulla kuin Yodalla. Jos toi pääsee meinaan heittämään, niin siinähän ollaan maassa ottamassa osumaa koko loppupeli. Hauskaa tossa on vielä se, että apprentice on oikeesti huono. AI vaan osaa spämmätä tota yhtä forcelyöntiä jatkuvasti. Tohon, kun vielä lisätään kyky reagoida suojauksen pudottamiseen alle millisekunnissa, niin mitäpä siinä sitten tekee..

Pakko myöntää, että on surkea ostos, jollei saa usein kavereita pelaamaan samalle koneelle. Livessä lagin vaikutus näppäinkomentoihin vie peli-ilon ja mahdollisuuden pärjätä ja AI:ta vastaan on vaan turhauttava pelata. Tulispa joskus joku peli, mistä ei löydy niin ärsyttäviä huonoja puolia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Tuli itsekin hommattua tämä peli, vähän jälkijunassa siis kuten aina...

Aivan loistavaa mättöä on kyllä. En ole innostunut tappeupeleistä tällä lailla sitten suht muinaisen Mortal Kombat 3:n. Livessä olen pariin kertaan käynyt ottamassa nenilleni, pelaillut story modea ja arcadea läpi jne... Tower of lost soulsiakin on tullut vähän tahkottua, tällä hetkellä menossa levelit 30-33.

Jos joku tätä livessä pelaa, niin saa lisäillä kaverilistalle ja laittaa inviteä tulemaan...
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Ite taas hommasin vieläkin enemmän jälkijunassa.
Viikon verran nyt pelailtua. Livessä pelaaminen vetässy ekaakertaa mukanaan. Just sain tahkottua levelille 20.
Mitsurugilla pelaan oikeestaan aina.
Eniten ehkä ärsyttää Kilikit jotka valkkaa pienet kentät ja sit pyrkii vaan tökkimään pois kentältä. Niin rasittavia.
Enitenhän noita Cervanteksia tuntuu tulevan vastaan. Niin paljon että alkaakin jo muistaa ulkoa kaikki sen hahmon jipot, ja harvemmin enää tulee niin taitavaa Cervantes kuskia vastaan ettei sille pärjäisi.
Toiseks eniten on varmaan tullu pelattua sit Siegfriedejä vastaan. Ja Amyja, joille vielä tuppaa enemmän häviämään.
Eniten ollu fiilistä kun kerran sattu joku Mitsurugi pelaaja vastaan ja tuli kunnon samurai mittelö. En ees muista voitinko, mutta silti jäi pahaat fiilikset tosta matsista.
Muutenkin jos sattuu taitava pelaaja eikä pelkkä nappien hakkaaja vastaan niin matsista itsestään nauttii jo niin paljon että voitolla ei niin väliä.

Laitelkaahan vaan kaveri pyyntöä tulemaan jos joku tätä vielä pelailee. Itellä varmaan riittää intoa vielä useamman viikkoa tämän parissa.

Mahtava peli.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Voiko tässä käyttää kumpaakin tattia taistelussa kuten Soul Calibur kakkosessa voi ainakin Gamecube versiossa? Vai miten tässä tehdään ns. erikois iskut?

Demoa tuossa testailin ja ainakaan siinä toisesta tatista ei mitään tapahtunut. Onko Soul Calibur nelosessa siis supistettu pelimekaniikkaa kakkoseen verrattuna jos joku osaa kertoa?
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Voiko tässä käyttää kumpaakin tattia taistelussa kuten Soul Calibur kakkosessa voi ainakin Gamecube versiossa? Vai miten tässä tehdään ns. erikois iskut?

Demoa tuossa testailin ja ainakaan siinä toisesta tatista ei mitään tapahtunut. Onko Soul Calibur nelosessa siis supistettu pelimekaniikkaa kakkoseen verrattuna jos joku osaa kertoa?

En ainakaan itse löytänyt mahdollisuutta tehdä mitään toisella tatilla. Eikä ennen matsia voi enää heitellä kommentteja lyöntinapeista hahmoillaan. Eli huonompaan on menty;) On sitten kyllä paljon parannuksiakin.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

viimeks tän tapasta peliä tullu hakattua joskus pleikka 1 aikaan (tekken 2/3) ja kyllähän tämmönen tuntu taas pitkän tauon jälkeen maittavan. vaikka vielä on aika hakusessa noi combot.

vieläkös tätä porukka muuten pelailee livessä?
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Itselläni ei toimi tuo live-pelaaminen jostain syystä. Ihan sama yrittääkö pelata ranked tai player matchia ja millä asetuksilla tahansa. Aina kun peli lataa itsensä hahmon valinta ruutuun, niin tulee joku "Storage device removed. Profile not found. Please connect the storage device again" tai vastaava errori. Kaikissa muissa peleissä kyllä verkkopeli toimii ihan normaalisti.

Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mistäköhän voisi johtua tälläinen? Olen kokeillut kovon irrottamiset ja uudelleen kiinnittämiset, mutta eipä auta.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Ite olen niin huono että saisin vaan turpaan liveessä.. ja edellisen kysymykseen vastatakseni, taisin yhden ottelun pelata ja toimi ihan hyvin.
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Helou !

Pojjaat ja tytöt lisätkää Gamertag Zekeban niin otetaan ottelua joku päivä ;) Pelailen itse Kilikillä :D
 
Vastaus: Soul Calibur IV [X360]

Tulipa kaivettua tämäkin hyllystä kun sain vihdoin ja viimein tuon arcade stickin hankittua. Eipä siinä, stikki synkattu ja ensimmäiseksi liveen kokeilemaan..
Ja WTF!!! Haastettavaksi ei löydy kuin tätä "Live-syöpää" eli vedetään nettipiuha irti kun ollaan häviämässä! :mad: Pistää NIIIIIIIN vihaksi!
7 matsia pelasin. 2 otin rehellisesti turpaani ja loput olisin voittanut, mutta ei niin ei...
Turha toivo vissiin tästä yrittää hankkia kaikkia acheja kun sukalla huitojat kiskoo kaapeleita irti...
 
Ylös Bottom