Mulla on 2M yhteys ja ei toimi netti boxissa, kun ilmottelee MTU failed. Eli auttaisko, että mulla olis vaikka 6M yhteys et alkais toimimaan vai onko nyt vaan vika jossain muussa. Kerran se tais toimia, kun otti kaikki suojaukset pois päältä, mutta nyt ei sekään auta ja ei oikeen osaa tehdä mitään asialle. Tarviiko esim reititin olla langaton tai jos tavallinen langallinen reititin riittää, niin voiko sillä laitteen merkillä olla väliä siihen ettei toimi tai onko modeemilla merkitystä?
Jos jollain on Welhon langaton yhteys jossa tuli mukana Motorolan modeemi ja olet päässyt pelaamaan xboxillasi netissä, niin kerroppas, että onko sinulla reititin (langallinen/langaton) ja minkä merkkinen tai jos ei ole, niin toimiko netti xbox:ssa normaalisti vai teitkö jotain säätöjä? Kuinka nopea on yhteytesi?
Olen tuolla aikasemmin lukenut Karvapallon antamia ohjeita tohon MTU ongelmaan, mutta en edes tiedä, että mistä pääsen katsomaan reitittimen asetuksia, että näkisin onko se MTU vähintään 1364. Ei löydy ohjauspaneelista erikseen sille mitään asetuksia.