Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spider-Man: Miles Morales

Verkkiksessä pelin Ultimate Edition on ollut viikonlopusta asti 50 euroa, kun normaali hinta on 70 euroa. Erona normaaliversioon tuossa tulee siis latauskoodi PS4:n Spider-Man -pelin Remastered-versiolle. Kampanjan eräkoko on sivujen mukaan 30 kpl, mutta itse tilasin omani vasta eilen ja oli jo tänään postitettu, joten joko ei ole tarpeeksi halpa, että koko kampanja olisi myyty, tai sitten Verkkis on vain kämmännyt ja myyvät edelleen halvalla tuota. Ihan kiva hinta, kun pelin normaaliversio maksaa normaalisti tuon 50 euroa, niin periaatteessa tässä saa tuon Remastered-version vanhasta pelistä kaupan päälle.

PS5:sta ei itseltä vielä löydy, mutta samapa tuo oli pistää joka tapauksessa tilaukseen. Ostoon menisi kuitenkin kesällä tai syksyllä, kun konsolin saa.
 
Viimeksi muokattu:
Verkkiksessä pelin Ultimate Edition on ollut viikonlopusta asti 50 euroa, kun normaali hinta on 70 euroa. Erona normaaliversioon tuossa tulee siis latauskoodi PS4:n Spider-Manille. Kampanjan eräkoko on sivujen mukaan 30 kpl, mutta itse tilasin omani vasta eilen ja oli jo tänään postitettu, joten joko ei ole tarpeeksi halpa, että koko kampanja olisi myyty, tai sitten Verkkis on vain kämmännyt ja myyvät edelleen halvalla tuota. Ihan kiva hinta, kun pelin normaaliversio maksaa normaalisti tuon 50 euroa, niin periaatteessa tässä saa tuon Remastered-version vanhasta pelistä kaupan päälle.

PS5:sta ei itseltä vielä löydy, mutta samapa tuo oli pistää joka tapauksessa tilaukseen. Ostoon menisi kuitenkin kesällä tai syksyllä, kun konsolin saa.

Itse asiassa se ei sisällä PS4 Spider-Mania vaan ihan oman Remastered version joka on vain PS5:lle
 
Jeps, olin tietoinen tästä, mutta muotoilin sanani vähän huonosti.

Ehdottomasti jos molemmat on kokematta niin kannattaa tuo Ultimate Edition ostaa, ja vaikka peli olisi PS4:llä pelattu niin ero sillä ja PS5 remasteredilla on kuin yöllä ja päivällä.
 
Ehdottomasti jos molemmat on kokematta niin kannattaa tuo Ultimate Edition ostaa, ja vaikka peli olisi PS4:llä pelattu niin ero sillä ja PS5 remasteredilla on kuin yöllä ja päivällä.
Jees, itse ostin tuon PS4-version julkkarissa 2018 ja vedin platinaan + kaikki lisärit. Oli kyllä mielestäni loistava peli ja ehdottomasti yksi parhaita edellisen sukupolven pelejä.
 
Kiitos Miku91 vinkistä. Laitoin ps5 tilaukseen verkkokaupasta ultimate editionin. Pitkään ollu mielessä että pitää pelata ps5 miles morales ja nyt päätin tilata kun saa vielä spider-manin kaupanpäälle :D Kumpaakaan spider-mania en ole koskaan pelannut että nyt menee molemmat samalla.
 
Peliä nyt tahkottu niin että läpäisty 94%. Eikö niitä undergroundin kätköjä tosiaan pääse avaamaan niissä jengien piilopaikoissa sieltä poistuttua? Suoritin piilopaikan mutta huomasin vasta sieltä poistuttuani, että laatikko jäi avaamatta mutta en päässyt enää rakennukseen takaisin... Jääkö tosiaan tällaisen takia 100% saamatta?
 
Peliä nyt tahkottu niin että läpäisty 94%. Eikö niitä undergroundin kätköjä tosiaan pääse avaamaan niissä jengien piilopaikoissa sieltä poistuttua? Suoritin piilopaikan mutta huomasin vasta sieltä poistuttuani, että laatikko jäi avaamatta mutta en päässyt enää rakennukseen takaisin... Jääkö tosiaan tällaisen takia 100% saamatta?
Kyllä sinne pitäisi takaisin päästä ellei peli jotain bugaa. Mielestäni ihan normaalisti kun menee mapilla olevan merkin päälle niin näyttää mahdollisuutta pelata uusiksi ne bunkerit.
 
Peliä nyt tahkottu niin että läpäisty 94%. Eikö niitä undergroundin kätköjä tosiaan pääse avaamaan niissä jengien piilopaikoissa sieltä poistuttua? Suoritin piilopaikan mutta huomasin vasta sieltä poistuttuani, että laatikko jäi avaamatta mutta en päässyt enää rakennukseen takaisin... Jääkö tosiaan tällaisen takia 100% saamatta?
Ei jää, mutta tehtävä pitää tehdä uusiksi. Itelle kävi ihan samalla tavalla, mutta tehtävän uudelleenpeluu pelasti ja sain 100 prossaa kasaan.
 
Moi,

Sain tänään postista Ultimate edition paketin. Olin laittanut levyn konsoliin ja sain ladattua ainakin pelin konsoliin, paitsi viimeistä versiota ei suostu lataamaan ja jää laskemaan aikaa vaikka yritän keskeyttää tai peruuttaa. Onko kyseessä joku bugi vai jokin muu ongelma?
 
Moi,

Sain tänään postista Ultimate edition paketin. Olin laittanut levyn konsoliin ja sain ladattua ainakin pelin konsoliin, paitsi viimeistä versiota ei suostu lataamaan ja jää laskemaan aikaa vaikka yritän keskeyttää tai peruuttaa. Onko kyseessä joku bugi vai jokin muu ongelma?
Mikä konsoli?
 
Moi,

Sain tänään postista Ultimate edition paketin. Olin laittanut levyn konsoliin ja sain ladattua ainakin pelin konsoliin, paitsi viimeistä versiota ei suostu lataamaan ja jää laskemaan aikaa vaikka yritän keskeyttää tai peruuttaa. Onko kyseessä joku bugi vai jokin muu ongelma?
Oletko kokeillut uudelleenkäynnistystä niin, että se toteutuu nimenomaan kunnolla plegen sammuttamalla, eikä tuon ns. valmiustilan kautta? Tämä auttaa ainakin pleikkarin joissakin ongelmissa joskus.
 
Oletko kokeillut uudelleenkäynnistystä niin, että se toteutuu nimenomaan kunnolla plegen sammuttamalla, eikä tuon ns. valmiustilan kautta? Tämä auttaa ainakin pleikkarin joissakin ongelmissa joskus.
Kerran tehty ja tekee samanlaista ongelmaa. Saan tämmöisen virhekoodin aina kun yritän uudestaan ladata ce-107857-8.
 
Kerran tehty ja tekee samanlaista ongelmaa. Saan tämmöisen virhekoodin aina kun yritän uudestaan ladata ce-107857-8.
Toi virhekoodi viittaa päivityksen puutteeseen


Ehkä käyttiksen nollaus vois olla kohdallaan.

Jos pystyy valitsemaan niin kannattaa asentaa PS4 versiot ensiksi ja päivittää sitten vasta PS5 versioon. Näin ainakin itselläni oli pakotettu tekemään, en tiedä onko tähän tullut päivitystä pleikkarille jo
 
Vähän jatkoa tähän samaan ongelmaan. Otin Sonyn tukeen yhteyttä ja kerroin ongelmasta. Koitin vielä korjata ongelmaa sonyn ohjeilla, jossa palautin oletusasetukset ja ei auttanut ongelmaa. Asensin toisen ps5 pelin ja latautui normaalisti ilman mitään ongelmaa. Uskoisin että vika on tuossa pelissä eikä ainakaan konsolissani tai missään muualla. Tarvii vissiin odottaa että jos uusin käyttöjärjestelmä korjaisi tuon ongelman joskus ja pelata peliä ilman uudempaa versiota.
 
Nyt sain tuon päivityksen ladattua pari päivää sitten. Käynnistin pelin ensin ilman uutta versiota, ja sain poistettua lataus listalta tuon latauksen. Sen jälkeen avasin pelin uudestaan ja rupesi lataamaan.

Pelin olen läpäissyt nyt melkein 60%. Pelin upeat grafiikat sekä dualsensen toiminnot ovat kovaa plussaa. Myös joitakin pikku bugeja on tullut vastaan, esim. kun Miles puhuu niin ääni ei kuulu ollenkaan. Kuitenkin peli on maistunut.
 
Sain vihdoin itsekin pelattua tämän läpi. Olipahan kyllä hieno peli! Lyhyehköhän tämä oli, sellaiset 8h meni tarinan ja satunnaisten sivutehtävien tekoon. Ykkönenkin oli hyvä, mutta 30fps PS4:lla ei ollut paras kokemus. PS5:lla ja 60fps tämän pelin liikkuminen ja taistelu olivat nautinnollisia.

En lähde enää ekaa pelaamaan uudelleen läpi, mutta Spider-Man 2 on kovassa odotuksessa. Odotellessa lähti R&C Rift Apart ennakkotilaukseen ja vuoden 2016 versio lataukseen.
 
Ylös Bottom