Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spider-Man: Miles Morales

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4 ps5
86 on tällä hetkellä metan keskiarvo PS5 versiosta:

Aikas kovalla tykityksellä alkaa PS5:n pelien matka.

84 Opencritic, eli juuri ja juuri mahtuu mighty listalle. Eiköhän tämä silti tule aika pian vaikka vähän parempia numeroita odotin.

Tälläisiä arvosanaja minä odotin, edellisen Spidermanin buildi ja kesto.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tälläisiä arvosanaja minä arvosanoja minä odotin, edellisen Spidermanin buildi ja kesto.
Joo, arvosanat on aika linjassa siihen mitä pelistä jo tiedettiin. Sinne samaan tai jopa vähän alle kuin orggis Spider-Man, koska uudistukset vähäisiä. Toisaalta kukapa ei haluaisi pelata lisää Spider-Mania.

Tämä on ehdottomasti se eniten odotettu julkaisupäivän pleikkaripeli myös arvostelujen vilkaisun jälkeen.

Nyt kun vielä saisi pelattua orggis Spider-Manin loppuun asti. :)

Joo, arvosanat on aika linjassa siihen mitä pelistä jo tiedettiin. Sinne samaan tai jopa vähän alle kuin orggis Spider-Man, koska uudistukset vähäisiä. Toisaalta kukapa ei haluaisi pelata lisää Spider-Mania.

Tämä on ehdottomasti se eniten odotettu julkaisupäivänä pleikkaripeli myös arvostelujen vilkaisun jälkeen.

Nyt kun vielä saisi pelattua orggis Spider-Manin loppuun asti. :)

Hyvin olin muuten onnistunut ton viestin kirjottaan melkein sokkona :D piti itekki kattoa että minäkö ton viestin olin kirjoittanut :D

joo aika odotetun scoren sai myöskin Spider-man. Näistä loppu vuoden peleistä on vain yksi jäljellä joka rikkoo sen +90 maagisen rajan ja se on Cyberpunk 2077, Demon soulsilla on pieni mahdollisuus myös rikkoa se, mutta oma veikkaus on että peli saa 86-89.

Oma suunnitelma onki ollut että hommaan tämänki aika varmasti heti julkaisussa kun alkuperäinenki on itseltäni lähes täysin kokematta. ostin kyllä pelin mutta se oli fyysisenä levy ei toiminut jouduin asentamaan pelin varmaan 3 kertaa uusiksi, Ennenkö sain sen toimimaan. siihen loppui sitten energia ja kun vihdoin tämän kaiken säätämisen jälkeen sain pelin toimimaan, pelasin yhden illan ja sitten peli jäiki siihen. Mutta nytten kun pelin hommaa suoraan Digitaalisena veikkaan että näitä kyseisiä ongelmia ei nyt ole tällä kertaa. Joten nyt pääsee sitten tämänki pariin lähes Blindina

Viimeksi muokattu:

tämä arvostelu riittää itselleni siihen että peli lähtee heti ostoon, arvostelumedioiden kiistaton ykkönen antoi pelille 9 :) muutenki loistava ja informatiivinen arvostelu jälleen kerran EA:lta

En kyllä itse kutsuisi sitä kovin vähäiseksi uudistukseksi että peli on nyt lukittu 60fps, kun Spiderman on 30fps.
Toisaalta jos on tottunut 30fps niin ei sitä ehkä osaa niin arvostaa.

Hyvin olin muuten onnistunut ton viestin kirjottaan melkein sokkona :D piti itekki kattoa että minäkö ton viestin olin kirjoittanut :D
Mä jo säikähdin, että nyt on mennyt mun lukihäiriö todella pahaksi, kun en saanut mitään selkoa tuosta viestistäsi :D

Ihan hyvät pisteet saanut ja kyllä tämä tulee ostettua ekaksi PS5 peliksi sitten alkuvuodesta.

Oliko tässä mahdolisuutta fiilistellä musaa kesken tappelujen? Sopisi Miles Moralesin meininkiin, mutta taitaa olla vaan mainos?

Opencriticin 84 on yllättävän kova, odotin jotain 80 pintaan, koska kyseessähän on vain n. 10h pidennetty lisäosa eikä täysimittainen peli.

Mikäs levyllinen versio se nyt onkaan mikä pitää ostaa, että tämän voi kokea PS4 ja upgreidata alkuvuodesta PS5 kun saa uuden konsolin :D

Oliko tässä mahdolisuutta fiilistellä musaa kesken tappelujen? Sopisi Miles Moralesin meininkiin, mutta taitaa olla vaan mainos?

Mikäs levyllinen versio se nyt onkaan mikä pitää ostaa, että tämän voi kokea PS4 ja upgreidata alkuvuodesta PS5 kun saa uuden konsolin :D

Tuo video oli tv-mainos. Ei kai PS4 ole kuin vain yksi versio Miles Morales, jonka voi ilmaiseksi päivittää PS5-versioksi. Toki, levyversio pitää olla asemassa myös silloin.

Katsoin äsken Laymen Gamesin arvostelun tuosta pelistä ja en tiedä onko noissa muissa arvosteluissa huomioitu sitä jos pelaa PS4-versiota PS5:lla, nimittäin jostain syystä PS5 ei päästä PS4-versiota hyödyntämään ssd:tä täysillä. Latausajat ovat siis pidemmät mitä oikealla PS5-versiolla. Samaten dualsensen ominaisuudet eivät toimi PS5:lla jos pelaa edellisen sukupolven versiolla.

Mielenkiintoinen havainto ja tulee varmaan eteen monissa "osta ps4:llä ja pelaa ps5:lla" -tyylisissä diileissä, kannattaa pitää mielessä jos haluaa kokonaan uuden sukupolven kokemuksen.

Katsoin äsken Laymen Gamesin arvostelun tuosta pelistä ja en tiedä onko noissa muissa arvosteluissa huomioitu sitä jos pelaa PS4-versiota PS5:lla, nimittäin jostain syystä PS5 ei päästä PS4-versiota hyödyntämään ssd:tä täysillä. Latausajat ovat siis pidemmät mitä oikealla PS5-versiolla. Samaten dualsensen ominaisuudet eivät toimi PS5:lla jos pelaa edellisen sukupolven versiolla.

Mielenkiintoinen havainto ja tulee varmaan eteen monissa "osta ps4:llä ja pelaa ps5:lla" -tyylisissä diileissä, kannattaa pitää mielessä jos haluaa kokonaan uuden sukupolven kokemuksen.
Jaahas, taas yksi syy lisää olla ostamatta PS4 versiota, kun kyllä mä haluan testata kaikki uudet ominaisuudet.

Ylös Bottom