Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splatoon 2

Vastaus: Splatoon 2

Sepä se, metsästystunnelman kyllä huomasi. Olin juuri saanut avattua elitren, sitä siellä testailemassa.

Matchmaking on parempi kuin ykkösessä mutta sattuuhan tuota toki välillä ja hiukan saattaa nostattaa kulmia.

Kiitos peleistä!
 
Vastaus: Splatoon 2

Kyllähän tuo tiettävästi suomalainen pelaaja vastapuolella aiheuttaa pientä hunting meininkiä, kuten Teemu varmaan pääsikin huomaamaan :D Tosin sitten rupesi jo pelin team balancer hankaloittamaan asioita, ei tälläisessä tilanteessa enää itse hirveänä enempään pysty

Tiimi hommaahan tuo on. Jos on huono tiimi, ei paljon yksin voi tehdä mitään. Mutta olen itse huomannut, että nettipeli on toteutettu hyvin ja tuntuu, että se on reilu, tai siis... eteen ei ole tullut sellaisia tilanteita, että eihän tässä pelissä voi mitenkään pärjätä, kun muut on jotain pro-pelaajia, osaa kaikki kikat jne. Jopa tämmöinen casual-pelaaja pärjää tuolla ja voittoja tulee ihan mukavasti. Välillä jopa ihan tiimin paras pelaajakin ”pääsen” olemaan. :-D
 
Vastaus: Splatoon 2

Itsellä näyttää olevan aika paljon aseesta kiinni sijoitukset. Telalla kun vetelee niin tulee 5-10 tappoa mutta pisteet silti harvoin yli 1500p. Aerospray MG:llä taas saa helposti 2000p ihan muutamalla tapolla. Telalla tuntuu myös saavan vähemmän pisteitä samasta pinta-alasta.
 
Vastaus: Splatoon 2

Pelattiin juuri League Battlea. Aika vähän on tiimejä tarjolla ja mitä ovat, vetivät meidät kyllä ihan sileiksi 10-0 eikä mekään ihan kokemattomia olla. No, ehkä sitten kunhan kuolevaisetkin pääsevät liigaa pelaamaan.
 
Vastaus: Splatoon 2

Tämän illan matseja sävytti ylenpalttinen sniputus. Matseja ei yksin sillä voiteta, mutta tuhoisaa jälkeä nämä sankarit saivat kyllä aikaan.
 
Vastaus: Splatoon 2

Tämän illan matseja sävytti ylenpalttinen sniputus. Matseja ei yksin sillä voiteta, mutta tuhoisaa jälkeä nämä sankarit saivat kyllä aikaan.

Tämä, vähän rupesi jo hirvittämään että tätäkö tämä peli tulee olemaan kun jengi rupeaa innostumaan ja matkimaan näitä sankareita. Mutta yllättävän hyvin nämäkin sai pois kun meni rohkeasti ne sieltä hakemaan, välttelemisellä ei tullut kuin paluu lähtöruutuun. Toki vielä kovemmat chargerilla pelaajat varmasti osuvat myös lähelle ja muutenkin kovempaa, mutta pakkohan nuo on sieltä pois saada. Kiitos myös Nisulle illan peleistä, huvittavasti meillä näytti olevan aika samat taktiikat tämän illan mappeihin :D
 
Vastaus: Splatoon 2

Tämä on kyllä niin täydellinen peli tälleen illasta tunti tai pari vetästä, en edes kuuntele pelin ääniä vaan on joku striimi tai joku taustalla ja rentoa tunnelmaa. Olen huomannut saman että telalla ei niin paljon pisteitä heru kun joillain muilla aseilla, mutta pystyn omaa joukkuetta auttamaan sillä paremmin joten siitä on tullut The ase. Level 8 mennään joten matka on vielä pitkä ja paljon avattavaa ja kokeiltavaa.
 
Vastaus: Splatoon 2

Välillä tulee turpaan ja kovaa. Pitääkö tässä alkaa lukea strategiavinkkejä, ajattelin vain pelailla rennosti silloin tällöin mutta tämähän imee mukaansa.
 
Vastaus: Splatoon 2

Salmon Runia kannattaa pelata ihan jo pelkästään palkintojen takia. Tämän kaiken sen ensimmäiseltä kierrokselta:

DFU9iV4VoAAiUEx.jpg:large


DFU9rp9UAAAfp2H.jpg:large


Ylimääräiset kopiot samasta paidasta kääntyy joko 4000 rahaksi tai jos niissä on abilityja, ability-palasiksi.

Tämä osio pelistä alkanut kiinnostamaan. Hyvin pärjää ilman virittelyä, mutta jos noilla erikoiskyvyillä saisi vielä peliään parannettua. Kerran käynyt bonukset lunastamassa Inkopoliksen automaatilla. Tänään kävin tutustumassa herra Murchin palveluihin, johon kuuluu abilityjen lisääminen ja purkaminen varusteista.

Nähtävästi pääkykyä ei saa otettua varusteista, ainoastaan secondaryn? Ilmeisesti pitää olla 10 kpl kerättynä samaa kykyä, ennenkuin sen voi liittää varusteisiin? Mikä on tehokkain keino kerätä näitä herkkuja? Kaupoissa myydään vain varusteita, joissa yksi slotti täytetty valmiiksi.
 
Vastaus: Splatoon 2

Salmon Runia kannattaa pelata ihan jo pelkästään palkintojen takia. Tämän kaiken sen ensimmäiseltä kierrokselta:

DFU9iV4VoAAiUEx.jpg:large


DFU9rp9UAAAfp2H.jpg:large


Ylimääräiset kopiot samasta paidasta kääntyy joko 4000 rahaksi tai jos niissä on abilityja, ability-palasiksi.
Miten monta aaltoa meni läpi että sai kaiken tuon? Pelasin pari matsia ja homma kusi jo kolmannessa aallossa. En tiedä sainko yhtään mitään.
 
Vastaus: Splatoon 2

Löytyykö pääkaupunkiseudulla suoraan hyllystä näitä uutuus amiiboja?

Aika heikosti varmaan löytyy, eiköhän aamibot häviä hyllystä samantein.
Itse tilasin verkkokaupasta ja sieltä ainakin voi edelleen tilata mutta hylly tilanne on liikkeissä heikko.
 
Vastaus: Splatoon 2

Miten monta aaltoa meni läpi että sai kaiken tuon? Pelasin pari matsia ja homma kusi jo kolmannessa aallossa. En tiedä sainko yhtään mitään.

Pelasin pari kolme tuntia. Mitä enemmän aaltoja läpi per kierros, sitä enemmän pisteitä ja eteenpäin palkintoasteikolla. Tuossa minulla taisi olla 3000 pistettä mutta nuo paidat ovat vain ylimääräisiä.

Olen pyörinyt paygradessa 190-205 % paikkeilla nyt ja overachiever/profreshional mitkä saattaa siis vaikuttaa myös pistesaaliiseen per kierros. Tiiminä pelataan voice chatissa, ei randomien kanssa oke ihan niin helppoa.
 
Vastaus: Splatoon 2

Mitä kivaa antavat Amiibot tähän peliin? Tässä jonkinmoinen katsaus. Lähtee täällä hankintaan. Hyvistä peleistä haluaa joskus jotain fyysistä muistoa ja nämä pienet figuurit ovat siihen sopivia.

 
Vastaus: Splatoon 2

Kävin eilen hakemassa tähän peliin tehdyn tyylikkään Inkboy -amiibon. Avasi mustan ninjapuvun, joissa valmiina neljästä slotista kaksi täytettyinä. Kolmannet tuli täyteen tämän päivän peleissä, kun peli arpoi niihin kyvyt.

Gear Set: Squinja Armor

  • Headgear -- Squinja Mask
  • Clothing -- Squinja Suit
  • Shoes -- Squinjia Shoes
Perks: Special Saver, Swimming Speed Boost, Faster Respawn

Amiibo liitetään peliin sen Inkopoliksen aukion Amiibo-kopin kautta. Luenta tapahtuu tuomalla figuuri oikeanpuoleisen Joyconin ohjaintatin kohdalle. Luettu hahmo ilmestyy koppiin ja tilpehööri sen mukana. Uutta oli se, miten oman hahmon asetukset voi tallentaa amiiboon ja 'kuljettaa' sillä toiseen pelilaitteeseen, mikäli oikein ymmärsin.

Itselle tällainen fyysinen peliin liittyvä asia on noussut virtuaalilatauksien myötä uuteen arvoonsa. Kun ei ole enää pelilevykettä, haluaa kuitenkin erinomaisesta kokemuksesta jotain näkyvää. Amiibot ovat tähän huutoon täydellinen vastaus. Tutusta pelihahmosta saa figuurin sekä lisä extraa itse peliin. En ihmettele lainkaan miksi ovat suosittuja. Taisi oma piilevä keräilijä löytyä tämän myötä. Pelikaappia täyttämään.

DF6cXG2W0AAiMY9
 
Vastaus: Splatoon 2

En ole vieläkään ihan perillä trampoliinista, spawnauksen yhteydessä. Kun merkitsen kohteen, millä napilla sen teen? Voinko merkitä minne vain, vai pitääkö se olla oman pelaajan kohdalla? Tiukoissa peleissä alkaa jo tälläkin osatekijällä olla merkitystä.
 
Vastaus: Splatoon 2

Trampoliini?

Pelattiin eilen League Battle. Sijoitus 38. koko maailman rankingissa, 7. Euroopassa. Tuntui hyvältä.
 
Ylös Bottom