Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splatoon 2

Vastaus: Splatoon 2

Tänään saadaan uusi kenttä, Snapper Canal.

splatoon-2-stage.jpg


Lähde: http://nintendotoday.com/new-splatoon-2-stage-coming-tomorrow/
 
Tässä Splatoonissa on mielestäni kysymys yhdestä parhaimmasta nettiräiskinnästä. Hyvin taktinen ja sopii erinomaisesti myös vakavasti otettavaksi. Tekijät ovat ahkerasti päivittäneet peliä tuomalla lisää sisältöjä, kuten aseita ja kenttiä, mutta myös paikkailleet bugeja joihin en ole kyllä pelatessa törmännyt koskaan. Nintendon verkkopalvelu on sikäli ollut yllätys, ettei se ole hypännyt silmille missään vaiheessa. Ylipäätänsä kaikki toimii.

 
Ois tarkotus hankkia, tämä switchille kunha jostain sais vaa edullisesti. Mitkä on suurimmat erot ykköseen verrattuna, Wii u:lla oon sitä vähäsen pelannu netissä ja kyllähän se ihan loistavaa viihdettä on yksinkin, tartteis varmaan jostain peliseuraa tälle switchille sitten joskus, ei oo ketään kavereita ketä kyseisen konsolin omistais :)
 
Ois tarkotus hankkia, tämä switchille kunha jostain sais vaa edullisesti. Mitkä on suurimmat erot ykköseen verrattuna, Wii u:lla oon sitä vähäsen pelannu netissä ja kyllähän se ihan loistavaa viihdettä on yksinkin, tartteis varmaan jostain peliseuraa tälle switchille sitten joskus, ei oo ketään kavereita ketä kyseisen konsolin omistais :)

Pientä ja isompaa uutta on kaikenlaista. Kokonaisuudessaan ytimeltään pitkälti samanlainen kuin ykkönen oli, mutta suosii ehkä aiempaa enemmän aggressiivempaa pelitapaa. Myös tiimipelaamisen merkitys on korostunut, sooloilulla ei (välttämättä) ihan hirveän pitkälle pötki.

Jos Splatoon-peliseuraa joskus kaipaat, ota yhteyttä.
 
Onko muilla pätkinyt viime päivinä aivan helvetisti? Ei meinaa saada kestämään matsia kun aina katkeaa yhteys. Kokeillut parilla eri yhteydellä.

Päivitys: konsolin uudelleenkäynnistys ei auttanut mutta sammutus ja käynnistys niin taas pelaa kuin unelma.

P.S: uusi kartta, olikohan huomenna
 
Viimeksi muokattu:
Näistä jokaisen pelikokemuksen avaavista tähtijuontajista Pearlista ja Marinasta julkaistu nyt Amiibot.

 
Vastaus: Splatoon 2



Sama jatkui, kunnes yks kaks älysin koittaa Googlen dns palvelimia ja lähti välittömästi toimimaan.

Mutta noin 15min jaksoin ja sit tuli olo et tää on nähty, ei jaksa. Eli ehkäpä en sitten osta tätä ja uskon, ettei mua nappaa nettimoninpelit, vaikka aihe on hauskempi ja leppoisampi.


Itsellä sama ongelma. Yritin muuttaa dns palvelinta 8.8.8.8 ja 8.8.4.4. Googlen dns osoitteeksi Switchin internet asetuksista ja boottaillut switchiä mut ei oo auttanut. Help! Siis ei pääse nettipeliin vaan tulee erroria kokoajan.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä sama ongelma. Yritin muuttaa dns palvelinta 8.8.8.8 ja 8.8.4.4. Googlen dns osoitteeksi Switchin internet asetuksista ja boottaillut switchiä mut ei oo auttanut. Help! Siis ei pääse nettipeliin vaan tulee erroria kokoajan.
Sammuta virrat koneesta kokonaan jos et jo ole kokeilut, bootti ei auta. Ja NAT pitää olla tietty, olikohan D mikä ei toimi eli kaikki Saunalahden mobiilinetit sun muut ei oletuksena pelaa.
 
Viime yön Direct-lähetys paljasti ensimmäinen maksullisen laajennuksen: Octo. Sisältäen uuden yksinpelikampanjan. Julkaisu kesällä ja hinta arviolta 20 €.

 
Tänään julkaistu odotettu laajennusosa Octo Expansion.

Mene pelin ikonin päälle ja paina ohjaimen '+' -näppäintä. Sieltä aja päivitys sisään.

Features:

  • Play as an Octoling in a new single-player adventure spanning 80+ missions
  • After waking up without your memories, navigate an underground facility to reach the surface of Inkopolis
  • Take on a variety of mission types packed with new challenges you won’t find in the main game
  • Complete the campaign to unlock Octolings (Girl or Boy) as playable characters in multiplayer* battles
  • Clear additional challenges to unlock more than 10 new pieces of in-game gear
  • Purchase this DLC for immediate access to octo-themed in-game gear (Studio Octophones & Octo Layered LS)
Lähde: https://e3.nintendo.com/games/splatoon-2-octo-expansion-switch/
 
Viimeksi muokattu:
Splatoon 2:n on mun ehdottomia suosikkeja Switchillä. Tämän pariin jaksaa aina palata!

En ole alkuperäistä yksinpeliä vetänyt läpi, mutta hommasin silti tuon maksullisen Octo Expansion -lisärin. Vaikuttaa tarjoavan haastetta ja on ehkä suunnattu hieman vanhemmille pelaajille. Maailma on tummempi jne.

Jos vielä epäröit lisöosan hankintaa, tsekkaa video alta. Siinä aitoa pelikuvaa Octo Expansion -lisäristä ja sen tarjoamista haasteista:

 
Juu ei ole kyllä meikäläisen peli tämä.
Vasta tasolla seitsemän ja olen jo niin kyllästynyt, koska pelissä on vain kaksi kenttää rotaatiossa kaksi tuntia kerrallaan.
Matsi kestää kolme minuuttia joten tuossa on aivan jumalaton määrä toistoa.
Kenen mielestä tuo on ollut hyvä idea ja miksi tunnun olevan ainoa jota tuo häiritsee.
Mitä iloa on siitä, että peliin on tullut paljon uusia kenttiä julkaisun jälkeen kun niitä ei pääse pelaamaan.
Toki rankedissa olisi tälläkin hetkellä eri kartat ja uusia moodeja verrattuna turf wariin, mutta se aukeaa vasta tasolla 10 ja motivaatio jatkaa on täysin nollissa.
Salmon runia koitin kolme matsia ja sielläkin on nyt vain se sama kenttä kokoajan joten kyllästyin siihenkin.

Pelin parasta antia onkin keskusaukiolta löytyvä rytmipeli jossa on yli 40 biisiä. Valitettavasti niistäkin kahdeksan on lukittu amiiboiden taakse eli yksi splatoon 2 amiibo avaa yhden noista biiseistä. Blah.
 
Viimeksi muokattu:
Juu ei ole kyllä meikäläisen peli tämä.
Vasta tasolla seitsemän ja olen jo niin kyllästynyt, koska pelissä on vain kaksi kenttää rotaatiossa kaksi tuntia kerrallaan.
Matsi kestää kolme minuuttia joten tuossa on aivan jumalaton määrä toistoa.
Kenen mielestä tuo on ollut hyvä idea ja miksi tunnun olevan ainoa jota tuo häiritsee.
Mitä iloa on siitä, että peliin on tullut paljon uusia kenttiä julkaisun jälkeen kun niitä ei pääse pelaamaan.
Toki rankedissa olisi tälläkin hetkellä eri kartat ja uusia moodeja verrattuna turf wariin, mutta se aukeaa vasta tasolla 10 ja motivaatio jatkaa on täysin nollissa.
Salmon runia koitin kolme matsia ja sielläkin on nyt vain se sama kenttä kokoajan joten kyllästyin siihenkin.

Pelin parasta antia onkin keskusaukiolta löytyvä rytmipeli jossa on yli 40 biisiä. Valitettavasti niistäkin kahdeksan on lukittu amiiboiden taakse eli yksi splatoon 2 amiibo avaa yhden noista biiseistä. Blah.

Itse en ole kyllästynyt tuohon "perus" verkkopeliin. Edelleen jaksaa mäiskiä. Tiedä sitten miksi, mutta on vaan niin hauskaa. Ehkä osittain siksi tätä on hauska pelata, kun tuntuu ettei tarvitse olla mikään pro pärjätäkseen tuossa verkkopelissä (ranked asia erikseen ja hyvä että löytyy myös haastavampi tila). Voi pitää helposti useamman viikon tauon, pelata ja voittaa matseja. Monen muun pelin kanssa, kun tatsi on vähän päässyt unohtumaan, niin heti tulee turpaan niin että tuntuu.
 
Itse taas olen sellainen, että tällaisia moninpelejä tulee pelattua parin viikon aikana 10-20 tuntia ja sen jälkeen en enää niihin koske.
Tosin nyt on varmaan pakko pelata kun seuraava splat fest on, koska ilmeisesti siitä saa biisejä siihen rytmipeliin.
Niiden amiibo biisien lisäksi multa puuttuu edelleen 7 vai 8 biisiä ja tarina on pelattu läpi eikä moninpelistä ja salmon runistakaan ole mitään uutta auennut.
Googlella löysin vain sen, että jtn ainakin aukeaa splat festista.

Tänään kyllä moninpeli maistui ja tuli pelattua kuusi tuntia putkeen eikä haitannut edes se, että sama kenttä tuli pahimmillaan seitsemän kertaa peräkkäin. Olin vaan pelannut tätä täysin väärin eli selvinpäin :D
Kummasti fiilis kohenee kun saa alkoholia vereen ja myös osumatarkkuus kasvaa kummasti.

Tuli myös ostettua octo expansion ja valehtelisin jos väittäisin, että suurin syy ei muka olisi ollut paljon söpömpi hahmo moninpelin puolelle.
Ei inklingit nyt varsnaisesti rumia ole, mutta en yhtään tykkää niiden silmistä enkä "hiuksista".
Toki octo lisäri alunperin kiinnosti muutenkin kunnes 100+ tuntia peliä pelanneet kirjoitteli kuinka perkeleen vaikea tuo lisäri on joten osto halut jäi.
Eilen kuitenkin otin riskin ja pakko sanoa, että puheet vaikeudesta on suuresti liioiteltuja. Eilen pelasin yli 60 kenttää läpi ja tänään loput.
Kuolinko monesti? Kyllä. Tekikö mieli heittää ohjain seinään? Pari kertaa, mutta silti pääsin kaikki läpi ja ainoastaan muutama haaste oli ihan oikeasti vaikea.

Toki jos noita lähtee pelaamaan moninpeli asenteella ja tyylillä eli juostaan ja ammutaan kovaa vauhtia niin varmasti henki lähtee jatkuvasti.
Itse taas olen...no ellen aivan paska niin ainakin reippaasti keskivertoa huonompi moninpelissä ja lähestyin noita varsin rauhallisesti ja varovaiesti.
Toki ne rainmaker ja ride the tower haasteet octolingeja vastaan olikin mulle sitten täyttä helvettiä.

Octo expansion oli reippaasti parempi yksinpeli kokemus mitä perus kampanja joka kävi loppua kohden jo puuduttamaan vaikka lyhyt olikin. Varsinkin viimeinen hub maailma oli puuduttava, koska se oli täynnä liikkuvien tasojen odotusta ja näkymättömien lattioiden maalaamista näkyviin. Kumpikaan ei lisää haastetta vaain ainostaan hidastaa etenemistä.

Octossa taas vaihtelua riitti eikä se alkanut puuduttaa missään vaiheessa vaikka aikaa meni yli 10 tuntia.
Tarinaakin oli enemmän ja ne uudet chat jutut tuli aina luettua välittömästi.
Todellakin 15e (käytin kultakolikoita) arvoinen hankinta.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom