Vastaus: Splinter Cell: Conviction
En ota kantaa vaikeuteen kun vedin kepeämmällä otteella joulun kunniaksi...
Voisin kokeilla realisticcia, mutta noi pakolliset taistelutilanteet esim. jossain pelin alkupäässä, löyhästi kommentoituna,
on pelin ehdoton syöpä. Ne vie peli-iloa, ja voi kuvitella mitä paskaa ne on vaikeammalla tasolla.
Muuten peli oli tosi iloinen yllätys, vaikka nämä pelit onkin mulle melko myrkkyä kärsivällisyyden ja stealthin takia. Nuo huntterit ja muut olikin vähän köyhempiä tapauksia...
Realisticilla mennään ja ainakin itselleni tuppaa olemaan välillä liiankin hankalaa. Tullut jo muutama kohta johon olen jäänyt jumiin. Kun ei tuo sam paljoakaan vahinkoa kestävän, niin kuolo korjaa aika nopseasti. Ärsyttää myös se että checkpoint välit ovat aika pitkiä ja jos kuolet vaikka viimeiseen viholliseen, niin joudut ties kuinka pitkälle taaksepäin.
En ota kantaa vaikeuteen kun vedin kepeämmällä otteella joulun kunniaksi...
Voisin kokeilla realisticcia, mutta noi pakolliset taistelutilanteet esim. jossain pelin alkupäässä, löyhästi kommentoituna,
se hemmetin kuulustelu sirkuksessa, ja sen jälkeen juostaan pois sieltä luotisateen keskeltä -> koko aika alert
Muuten peli oli tosi iloinen yllätys, vaikka nämä pelit onkin mulle melko myrkkyä kärsivällisyyden ja stealthin takia. Nuo huntterit ja muut olikin vähän köyhempiä tapauksia...