Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Conviction

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Pelasitko välissä co-oppia tai moninpeliä, vai veditkö suorilta kampanjan läpi?

Taisin aloittaa välissä co-oppia tai siis niitä Deniable ops -tehtäviä. On kyllä itsekäs peli, jos haluaa päättää, missä järjestyksessä pelaan.:mad:

Oli kyllä loistava peli. Itse en sarjan vanhempia pelejä ole pelannut, mutta tämä ainakin oli hyvä. Mukavaa hiippailua (Rynnäkköä en hirveämmin käyttänyt). Tarina oli ihan ok. Coop kamppanja oli aivan loistava. Loppu kohtaus miellytti itseäni paljon hienon tapon ansiosta :rolleyes:. Tänään Suicide bunnyn kanssa pelailtiin eri multiplayer muotoja. Last stand oli mun mielestä huonoin. Hunteri oli mukava pelata tosin jokseenkin haastava päästä huomaamatta koko mappia realisticilla. Face off:ista pidin eniten. Sain nauraa muutamaan otteeseen paljon. Se oli jännää venailla jossain, ja väijyttää vastustaja. (Perhana loppu vaiheilla alkoi tähtäys kusta totaalisesti, vaikka sainkin niin mehukkaita väijytyksiä enkä saanut tapettua Bunnya)

Taisin aloittaa välissä co-oppia tai siis niitä Deniable ops -tehtäviä. On kyllä itsekäs peli, jos haluaa päättää, missä järjestyksessä pelaan.:mad:

Se realistic achi glitchaa vaan joillakin. Siitähän oli juttua boxin dashiltakin löytyvässä sent u a message ohjelmassa ja ubilta oli sanottu että siihen tulee päivitys ja se ei edellytä uudelleen pelaamista eli saavutus tulee kunhan tuon päivityksen lataa ja käynnistää pelin.

Ittellä vielä pari actia kamppanjassa jäljellä ja sitte pitäis alottaa co-op kamppanja jos Alan Wakelta ja RDR:ltä ehtii :D
mutta mitäs pyssyjä jengi käyttää ??
Ittellä on lempparit Mark 23 ja Barrett M468 (:

Pelaaja kun on jakanut tuota exclusive DLC mappia tuohon Convictioniin, niin onko kukaan vielä saanut emailina latauskoodia tuohon, kun sanoivat, että jakavat niitä 13.5.?

Mahtava kyllä tämä Pelaaja-lehden täälläkin mainostettu koodin jako. Ensin kerätään yhteystiedot suoramarkkinointia varten talteen (olen muuten tilaaja, älkää soitelko enää) ja sitten lähetetään päivän myöhässä tyhjä sähköposti, jonka pitäisi muka sisältää koodin. Tyhjän postin lähettäneeseen osoitteeseen ei voi tietenkään vastata, eikä Pelaajan saitti (foorumi) toimi ainakaan minun Operallani, jotta voisin siellä itkeä.

Kiitos tyhjästä. Ja älkää oikeasti enää soitelko. <3

Mahtava kyllä tämä Pelaaja-lehden täälläkin mainostettu koodin jako. Ensin kerätään yhteystiedot suoramarkkinointia varten talteen (olen muuten tilaaja, älkää soitelko enää) ja sitten lähetetään päivän myöhässä tyhjä sähköposti, jonka pitäisi muka sisältää koodin. Tyhjän postin lähettäneeseen osoitteeseen ei voi tietenkään vastata, eikä Pelaajan saitti (foorumi) toimi ainakaan minun Operallani, jotta voisin siellä itkeä.

Minulle kävi aivan samoin.

Sama täällä:mad: Hyvä vitsi, Pelaaja! Odotin oikeasti tätä lisämappia:( Eikö Pelaajaan mitenkään voisi ottaa yhteyttä ja sanoa, ettei tullut mitään koodia?

Haha kyllä oli monttu auki kun katsoin kanssa Splinter Cell: Conviction koodiani ja oli vain tyhjä viesti.

Sama juttu, mutta mulle tuli pari päivää aikasemmin jostain Lazygamerilta maili, joka sisälsi koodin samaan mappiin. En todellakaan ole sinne mitään tietojani antanut. Olin vähän ihmeissäni, mutta sainpahan koodini kuitenkin. :)

En siis ole ainoa joka pääsi ihmettelemään tyhjää viestiä. :D Laitoin jo asiakaspalveluun kyselyä ja laitan tänne kunhan vastauksen sieltä saan, jos saan.

En saanu minäkään achievementtiä realisticilla yksinpelikamppanjasta : /
Onko tossa nyt joku jippo millä sen sais ?

Jep, mutta tarkottaakohan se että peli pitäisi pelata uudestaan realisticilla läpi? :confused:

Ei pidä. Ubisoft on luvannut, että peli osaa päivityksen jälkeen tunnistaa, mikäli tarinan on läpäissyt Realisticilla.

The fix will automatically detect if you’ve already finished the game on Realistic difficulty and award you with the missing achievement. This means you will not need to play through the single-player campaign a second time after the update comes out, it’ll all be handled automatically.

Noniin, nyt tuli Pelaajalta uusi sähköposti jossa oli luvattu koodikin mukana.

moi.tietääkö ketään mistä johtu kun laitoin eilen splintterin boksiin niin se peli oli niin kun"nollaantunut" eli ku meni kattoo vaik scene selectionist ni se näytti niin ku et en ees ois alottanu koko pelii vaik oon vetänyt sen läpi ja co-opis olin kaikki hunterit vetäny ni neki näytti et en ois läpäissyt yhtää kenttää?? kaikki chalensit,uniformun päivitykset ja aseiden päivitykset oli kyllä tallessa

moi.tietääkö ketään mistä johtu kun laitoin eilen splintterin boksiin niin se peli oli niin kun"nollaantunut"
Syytä en tiedä mutta samalla lailla kävi mullekin, toinen ärsyttävä juttu on co-op hunter moodissa kenttien läpäisemisen vaikeus: toinen pelaaja joko tipahtaa tai lähtee pelistä keskenkaiken ja peli menee takaisin päävalikkoon. T.nimim. pelasin 2tuntia pääsemättä kenttääkään läpi.

Jaah, peli meni läpi.

Realisticilla pelasin, ja hetkittäin oli turhankin helppo wanhalle Splinter veteraanille.
Osittain sai pelattua vanhalla Splinter Cell meiningillä mutta noita pakkotaistelujakin
tuntui riittävän. Juoni oli samaa yhdentekevää diipadaapaa kuin aikaisemmissakin.
Ihan mainio peli, ja tekemistä on juonitehtävien ulkopuolellakin ihan kiitettävästi.
Sanotaanko näin että olin hirveän pettynyt kun pelisarjan uusi suunta paljastui
ja ei vielä demokaan saanut minua juurikaan innostumaan.. ostin sitten heräteostoksena
ja yllätti aika positiivisesti. Ei missään nimessä sarjan paras peli, mutta kyllä tämä
Doube Agentin tylsyyden voittaa aika reilustikkin. (DA on edelleen ainut Splinter Cell jota
en ole jaksanut vieläkään läpi asti tahkota.. tylsää tylsää ja tylsää se)

Tuli sitten hölmöiltyä Third Echelon kenttä läpi ampumatta laukaustakaan kun jotenkin olin muistavinani että joku tuollainen achievement oli ja satunnaisesti kentän valitsin.. no.. tuli selville vasta jälkeenpäin että se tosiaan oli yksi noista "Challengeista" mutta olisi pitänyt pelata joku kenttä ampumatta laukaustakaan ja ilman uusintayrityksiä... argh.. oli aika suolainen tie mennä se noin mutta eipä mitään.. ihan hyvä fiilis tuli kun noinkin pääsin sen läpi.

EDIT:Unohtui mainita että musiikit alkoivat ärsyttää jo toisessa kentässä ja pilasivat
rankasti fiilistelyäni.. siispä käänsin pois enkä tosiaan ole niitä kaivannut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Helppii. Joku tekkee saavutusta miun kaa :D okkei? Se se invite und play saavutus (Quality Time) kun ei kamut ennää pelaa.

Ylös Bottom