Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Double Agent (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Splinter Cell: Double Agent (Xbox 360)

Eipä ole mitään kuulunut vielä Konsolinetistä. Täytyypi vaan toivoa että peli saapuu ennen viikonloppua.

Tulee perjantaiksi kotiin, ainakin näin minulle kerrottiin. Viikonloppuna sitten aivan armotonta hippaa.

:D Hyvä kuulla. Elikkäs huomenna sitten alkaa hiiviskely ja selkään puukottelu.

Splinter Cell Double Agent (region free) lähtee posteineen hintaan 38€ Play-asiasta. Pistin juuri äsken omani tilaukseen.

Joutuu ostaan uuden tv:n, leikisti. [Rant]
Sano kuka tahansa (MS / Sony) niin 1080p ei tule näyttämään teknisesti niin hyvältä kuin 720p tämän sukupolven konsoleilla ihan vain kummankin konsolin grafiikkapiirin takia.
Suppilosta kun mahtuu vain x määrä pikseleitä ruudulle, joita tekstuurien parantaminen syö (bumb mapping yms) Näyttää nimittäin mgs 4 tekstuurit sen verran 1994 kun on pakko vääntää "full" hd-resolle. [/rant] Mutta markkina aseena tämä on suoraan kotiin Ms:lle. Jännää

Dodii, Konsolinetistä tuli emaili tilauksen postituksesta. Huomenna pääsee sitten todellakin pelaamaan.

Näin pääsi käymään allekirjoittaneellekkin :D
Mikäs sen mukavampaa, emäntä saa pelailla Sims 2 Lemmikkejä rauhassa ja minä tätä. Perrrfect.

DaMaster sanoi:
Dodii, Konsolinetistä tuli emaili tilauksen postituksesta. Huomenna pääsee sitten todellakin pelaamaan.
jep sama täällä,huomenna pelaamaan heti töiden jälkeen

Alle tunti meni tilauksesta, niin oli Play-Asian status muuttunut shippediin... Toimii :)

Hieno homma, että Ubi julkaisee näemmä kaikki pelinsä Region Freenä. Seuraavaksi ostoskoriin Rainbow Six Vegas :)

Jaaha. Ensimmäiset kokemukset pelistä: Lataustauot on aikas pitkiä, ja framerate on jähmeä, mutta pelattava. Ensimmäinen kenttä näyttää oikein hienolta, mutta jatkuvasti hidasteleva vankila on melko käsittämätöntä kun ei tää nyt niin paljo paremman näkönen ole kun jos vertaa kaaosteoriaan. Kevyitä tearing -ongelmia myös havaittavissa, mut ei niin pahoja kuin esim. Saints Rown demossa.

Pelattavuudeltaan tää on kyllä perus Splinter Celliä, mikä on hyvä juttu :) Tarinankerronnan pitäis olla hiukka parempaa, mut en ole vielä niin paljoa ehtiny pelaan ni tohon en osaa sanoa vielä mitään.

Onko kontrollit säilyneet ennallaan? Missä on tapahtunut parannusta?

Oleanteri sanoi:
Hieno homma, että Ubi julkaisee näemmä kaikki pelinsä Region Freenä. Seuraavaksi ostoskoriin Rainbow Six Vegas :)
Yeah! Minusta 30 on uudesta pelistä passeli hinta. EA ja MS kun vielä seuraisi muiden esimerkkiä. :confused:

Eilen pari tuntia ehdin pelaamaan singlenä. Perus SC:ä tuntui, kontrollit lähes ennallaan, kiskoilla kulkevat vartijat ja muut ominaisuudet tallella. Jotakin uutta toki myös lisätty, aseita, liikkeitä jne.

Aikas nätti paketti ja mukava ominaisuus tuo hyvän ja pahan välissä tasapainottelu.

tsinivuo sanoi:
Yeah! Minusta 30 on uudesta pelistä passeli hinta. EA ja MS kun vielä seuraisi muiden esimerkkiä. :confused:

Jep, jep...oli vielä eilen Play-Asiassa "Backordered", ja meinasin jo äsken perua tilauksen ja taipua Suomen ryöstöhintoihin, mutta äsken kilahtikin s-postilla, jotta peli on lähtenyt tänään tänne päin.

Noniin. Nyt on pelattu hiukka enemmän ja ihan hyvältä vaikuttaa. Suurin napina on kyllä toi hidas ruudunpäivitys. Kyllä tota voi pelaa, mutta kokoajan on mielessä, että tämäkö on sitä next geniä? No jokatapauksessa noi kentät joissa ollaan JBA:n mestoilla on siistejä. Alkuun tuntu, että aika putkelta vaikuttaa noi kentät, mutta siihen tulee kyl parannusta kahen ekan kentän jälkeen. Tunnelmaa kyllä riittää, ja Samin uus ultimate-ninja-coolnes -tappo veden alta on aina yhtä tyylikäs :)

Vielä yks napina: tossa kun äsken pelasin ni alkoi äänet jotenkin bugaamaan ettei kuulunu laukauksia ollenkaan. Ei auttanu vaikka kävin dahsboardilla osa muistakin äänistä jäi kuulumatta. Saapa nähdä löytyykö enemmän tommosia bugeja :(

*EDIT* Niin tekoälyssä on yksi mulkku, joskin realistinen piirre.Jos koittaa huijata äijiä viheltämällä, niin huomattuaan sen ne viittoo ja huutaa jonku kaverin messiin ja kaksistaan sitte tulevat kattoon mistä ääni tuli. Noi taitaa lisäks seurata jalanjälkiä lumessa. Muutenkin tuntuis olevan niin, että tää on paljon vaikeampi ku nuo aikasemmat. Joutuu kyttään ja tarkkailemaan paljon enemmän ku mitä Kaaosteoriassa, ja toi on tietty hyvä asia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kaikki saivat Splinttunsa tänään, eiks je? Itse en vielä ostanut, mutta seurailin tuota ennakkotilauskeskustelua, ja voin ainakin varmistaa kyseisen pelin saapuneen isompien markettien hyllyille tänään aamusta.

Hypettäkää peliä lisää, että tulisi himo! :D

djj07 sanoi:
Suurin napina on kyllä toi hidas ruudunpäivitys.
Olenko minä ainut jonka mielestä ruudunpäivitys ei tahmaa (en ainakaan itse ole huomannut että tökkisi missään vaiheessa) :confused:

yliverkko sanoi:
Olenko minä ainut jonka mielestä ruudunpäivitys ei tahmaa (en ainakaan itse ole huomannut että tökkisi missään vaiheessa) :confused:

Itse olen alkanut epäillä, notta onko laitteissa eroja... Onkohan tuossa powerPC-prossussa joku throtlaamis toiminto, joka laskee kelloja jos lämmöt nousevat liian korkeiksi.

Ylös Bottom