Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ehkä en uskalla ottaa sitä riskiä,että ne lähettää pelin suomen julkaisupäivän jälkeen,joten pitää odotella ensi viikkoon että peli tulee kauppoihin.
P.S dasboot, todella hieno kärppälogo sulla. Huomenna pistetään
narrilaumaa kunnolla pataan.Se eilinen peli oli katastrofi,mutta se on jo unohdettu.

Itse tilasin play.comista ja ainakaan vielä ei ole mitään tapahtunut lähetyksen suhteen. Kohta pitäis alkaa sieltä postitteleen et varmuudella ehtii suomeen julkaisupäiväksi.

OT: Tässä on jo 3 peliä ollut aika umpisurkeita. Puolilla valoilla on tosin kaks voittoa saatu. Toivottavasti huomenna Narrit kaatuu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dasboot
Itse tilasin play.comista ja ainakaan vielä ei ole mitään tapahtunut lähetyksen suhteen. Kohta pitäis alkaa sieltä postitteleen et varmuudella ehtii suomeen julkaisupäiväksi.

OT: Tässä on jo 3 peliä ollut aika umpisurkeita. Puolilla valoilla on tosin kaks voittoa saatu. Toivottavasti huomenna Narrit kaatuu.

Kerran tuli hurjassa kolmessa päivässä Playsta paketti, mikä oli kyllä älyttömän nopeaa toimintaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Kerran tuli hurjassa kolmessa päivässä Playsta paketti, mikä oli kyllä älyttömän nopeaa toimintaa :)
Mulle on kans tullu 3 viimeisintä pakettia 3 arkipäivässä. Hyvä toimitusaika.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81
Mitähän oikein LMR tarkoitat ? Pelin julkaisupäivä on ensi viikolla 26.3 joten tuskin sitä vielä hyllyssä on..

Käydessäni Player Onessa hyllyissä oli useita Splinter Cell: Pandora Tomorrow -pelejä, ja näkyi löytyvän ainakin Xbox- ja PC-versiota. Mistähän siinäkin nyt sitten oli kyse? Nappasin kotelon käteeni ja katsoin takakantta, joten olen varma että kyseessä todellakin oli PT. Kotelot olivat tosin Player Onen tyyliin tyhjiä, joten voihan olla että koteloita oli laitettu mainosmielessä hyllyyn jo ennakkoon, mutta vähän hämäräähän sellaienen toiminta olisi.

Pitää kyllä huomenna soittaa sinne ja tilata,jos asia on tosiaan noin.Sehän olis todella hienoa,mutta minua hieman hämää tuo,koska en ole ennen nähnyt/kuullut että jokin peli olisi näin paljon aikaisemmin hyllyssä,onhan jenkkiläjulkaisuunkin vielä 5-6 päivää.No soittamallahan se selviää.Kiitos tiedosta silti.

Soitin äskettäin sinne playerone:iin ja ei siellä vielä ollut kyseistä peliä.Sanoivat että ensi perjantaina tulee,joten se siitä tiedosta.
Vielä pitää viikko odotella. Sellaisen kysymyksen heitän kaikille Splinter Cell faneille,että millä vaikeustasolla aijotte pelata tulevaa peliä ja millä vaikeustasolla pelasitte ykkösosaa?

Sellaisen kysymyksen heitän kaikille Splinter Cell faneille,että millä vaikeustasolla aijotte pelata tulevaa peliä ja millä vaikeustasolla pelasitte ykkösosaa?

Normaali vaikeustaso riittää mulle varmana ihan hyvin. Ykkösessäkin tuli ihan tarpeeksi haastetta normaalilla, mutta sehän tietysti riippuu ihan pelaajasta. Voishan sitä kakkosella kokeilla aluksi vaikeampaa, kyllä kait siihen varmaan tottuu ja oppii.

Saispa kakkosen samaan hintaan kuin ykkösen, silloin kun se julkaistiin. En muista mikä pulju silloin julkaisu viikonloppuna möi sitä muistaakseni 39 hintaan.

Sellaisen kysymyksen heitän kaikille Splinter Cell faneille,että millä vaikeustasolla aijotte pelata tulevaa peliä ja millä vaikeustasolla pelasitte ykkösosaa?

Normaalilla varmaan aloitan. SC:ssä Hardin ja Normalin välillä ei ollut minkäänlaista eroa, mutta SC2:n Hard voikin yllättää - Ensin Normal sitten Hard.

Itse pelasin ykkösosan normaalilla ja saihan siitäkin ihan tarpeeksi vastusta, sillä minä pyrin mahdollisimman vähän käyttämään asetta ja olemaan mahdollisimman huomaamaton. Tulevan pelin ajattelin kokeilla hardilla,mutta toisaalta olis kiva tietää, miten vaikeustason nostaminen vaikuttaa pelaamiseen .Esim. huomaako tietokone Samin liikkumiset helpommin ? Onko tästä kellään minkäänlaista tietoa.

SC:PT:n aloitan aika varmasri Normal-vaikeustasolla. SC:in pelasin läpi Normal -ja Hard-vaikeustasoilla.

Ei tuo normaalilla vaikeustasolla ainakaan vielä (4. tehtävä menossa) vaikuta vaikealta. Paria kohtaa on saanut hinkata vähän enemmän tähän asti. Ei mulla kyllä hardiin riitä hermot missään pelissä.

Ehkäpä normaalilla aloitan. Viime kerralla, kun pelasin SC:tä hardilla ja olin jo aivan lopussa, ei xbox suostunut avaamaan yhtä pelitallennusta ja sen jälkeen koko profiili oli pois käytöstä.

En oo edes koskenu yksinpeliin ku toissapäivänä pelin sain, moninpeliä oon kokeillu vaa connectissa ja ihan hyvähän se on... kun pelaat vakoojana. Kaikki connectissa ainaki haluu koko ajan pelata vakoojana ja se on hyvin ymmärrettävää, onhan vakoojan homma mielenkiintoisempaa kuin vain olla vartijana ja ampua kaikkea mikä liikkuu. Toivottavasti Livessä tilanne hieman tasoittuu, siellä varmaan on myös sellaisia jotka haluavat vartijoina pelata.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XB4ever
En oo edes koskenu yksinpeliin ku toissapäivänä pelin sain, moninpeliä oon kokeillu vaa connectissa ja ihan hyvähän se on... kun pelaat vakoojana. Kaikki connectissa ainaki haluu koko ajan pelata vakoojana ja se on hyvin ymmärrettävää, onhan vakoojan homma mielenkiintoisempaa kuin vain olla vartijana ja ampua kaikkea mikä liikkuu. Toivottavasti Livessä tilanne hieman tasoittuu, siellä varmaan on myös sellaisia jotka haluavat vartijoina pelata.
Öö... Mistä pelin oikein ostit? Ja kokeileppa vähän yksinpeliäkin ja kerro millaisia tehtäviä siinä on. Katsoppas, kyllähän kaikki ne monipelit tietää, mut yksinpelien sisältö onkin vähän arvoituksellisempaa.

Ja, jos olet olet pelannut "connectissa", niin eikös muut pelaajat ole aika paljon tuttaviasi. Luulisi teidän silloin pääsevän jonkilaiseen yhdenmielisyyteen pelirooleista, vai.

Itse kaipaisin myös tietoa siitä, mistä ostit pelin ? Nimittäin ei oikein jaksais odotella enään viikkoa. Millainen
on yksinpeli? Onko tekoäly mennyt eteen päin ja mitäs muita hienouksia on noussut pelissä esiin.
Kiitos jo etukäteen.

Kyllä, minkäs sille mahtaa että kiusaus kävi ylivoimaiseksi ja piraattia pelailen, tosin ostan pelin ensi viikolla kuten kaikki muutkin vaikka eihän se teostani tee yhtään hyväksyttävämpää.

Nonni, nyt tuli postissa Tompan uusin ja Live-sessio kiinnostaisi. Eli jos jolla kulla on aikaa testailla Livessä kello 22-23, niin heittää vain Friend Requestia (GamerTag: hide X).

Arvio pyritään julkaisemaan perjantai iltaan mennessä.

Ylös Bottom