Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Pandora Tomorrow

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan koira
Tästä on taas niin monta eri tietoa että en tiedä mitä uskoa joten voiko joku sanoa !VARMAA TIETOA! siittä että:

Onko Pandora Tomorrowssa System-Link vai ei ja kuinka monta pelaajaa / 1 xbox?

Kiitos.

On. 1 pelaaja/Xbox.
 
Ainakin SC1:n juonen Clancy vain hyväksyi. Todennäköisesti sama homma tämänkin kanssa.
Onkos mitään tietoa montako tehtävää tässä on? Varsin mainioltahan tuo eilisen pelirupeaman perusteella vaikuttaa. Liveäkin piti testata, mutta jämähdin yksinpeliin. No, ehkä tänään.. =)
 
Huhhuh kun sitä jää jälkeen vaivaisessa viikossa. :)

Pelin käyn noutamassa ensi viikolla jos kerkeän. Pakko saada se nopeasti, kun ei kestä teidän ylistelyä. :)
 
Huhuh, mikä moninpeli. Sitä ei vaan raaski lopettaa, kun se on niin hauskaa. Kun pelailee ja katselee kelloa mielestään aika usein, niin välit ovat tunnin pituisia eli pitkiä. Ajantaju menee kyllä ihan sekaisin.

Statseissa on jotain outoa. Esim. peli väittää, että olen pelannut vain jotain 2h ja rapiat ja matseja muka kertynyt vain jotain 15. Nuo pitää laittaa aivan vähintään tuplana, että pyörittäisiin oikeissa lukemissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Statseissa on jotain outoa. Esim. peli väittää, että olen pelannut vain jotain 2h ja rapiat ja matseja muka kertynyt vain jotain 15. Nuo pitää laittaa aivan vähintään tuplana, että pyörittäisiin oikeissa lukemissa.

Laskevat vain Ranking-matsit, jos joku lähtee kesken rankatun, tulee pelistä automaattisesti Free. Jokainen Ranking peli kestää 10-12 minuuttia, riippuen kartasta. Ei enempää, ei vähempää. Olet siis ilmeisesti pelannut sekäettä pelejä - Ranking-pelin huomaa merkinnästä kuvan vasemmassa alalaidassa (2 tähteä päällekkäin).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Laskevat vain Ranking-matsit, jos joku lähtee kesken rankatun, tulee pelistä automaattisesti Free. Jokainen Ranking peli kestää 10-12 minuuttia, riippuen kartasta. Ei enempää, ei vähempää. Olet siis ilmeisesti pelannut sekäettä pelejä - Ranking-pelin huomaa merkinnästä kuvan vasemmassa alalaidassa (2 tähteä päällekkäin).
Olen pelannut paljon enemmän Free-matseja, koska aluksi ei sitä hostit osannu säätää ja välillä on ollu 3. Mietinkin tuota vaihtoehtoa, mutta en mielestäni ole noin montaa Ranking-peliä pelannut. Asia selvä kuitenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Olen pelannut paljon enemmän Free-matseja, koska aluksi ei sitä hostit osannu säätää ja välillä on ollu 3. Mietinkin tuota vaihtoehtoa, mutta en mielestäni ole noin montaa Ranking-peliä pelannut. Asia selvä kuitenkin.

Tänään päästään nettiin testailemaan ja kettumetsälle! Yksinpelissä taidan olla jossain 6. tai 7. kentässä, kun viikonloppuna vähän livettömässä ympäristössä pelailin.
 
Nyt on sitten Splinteri läpi ja arvosanaksi annan 10-. Täysi kymppi olisi tullut,jos pelattavaa olisi ollut lisää. Nyt pitää sitten kokeilla Liveä ja tietysti yksinpeliä hardilla.
 
SC2PT

Joo... Vika mesta ihan sairas jos ei nirhaa jokaista vastaantulijaa. Ja savit tulee suunnilleen puolvälis kenttää et siihehän sitä aikaa kuluu aikasen reippaasti ku vetää pari kolkyt kertaa samaa kohtaa. On se kympinpeli mun mielest vaikkei hirveit uudistuksii ookkaa. Mut moninpeliihän me ollaanki eniten venattu. Kavereiden kaa pelattu linkil ku ei ehtinyt katella tota luottokortti asiaa kuntoon. Ehkä joku vois valasta vähän käyks muut ku pelkät luottokortit? esim. Visa Electron tai jotain. Se maksukortti homma ois Microsoftilla kova juttu mut niitki salee pitää venaa vaik kuin kauan.
 
Re: SC2PT

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yager
Ehkä joku vois valasta vähän käyks muut ku pelkät luottokortit? esim. Visa Electron tai jotain. Se maksukortti homma ois Microsoftilla kova juttu mut niitki salee pitää venaa vaik kuin kauan.

Sampo Visa Electron toimii Livessä.

Ylläpito!
Eikö tuon XboxFIN FAQ:n vois jo päivittää tämän Liven osalta, on aika vanhaa tietoa siellä. Ja mainita jo siellä tuosta Sampo pankin kortista.
 
Re: Re: SC2PT

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Ylläpito!
Eikö tuon XboxFIN FAQ:n vois jo päivittää tämän Liven osalta, on aika vanhaa tietoa siellä. Ja mainita jo siellä tuosta Sampo pankin kortista.

Muutos olisi tehty jo aikaa sitten, jos vain olisi tarvittavat työkalut sen muuttamiseen.
 
Siitä bushin onglemasta...

Lamppuhan tietenkin hajoaa vastakkaiseen suuntaan kun mistä luoti tuli ;). Eikä äänenvaimenninkaan täysin ääntä poista.
Mutta vastaavanlaisia askarruttavia pulmia esiintyy ihan siinä ns. "oikeassa elämässä".

Esimerkiksi vaikka jos voitelet 4 voileipää ja laitat ne voipuoli ylöspäin kissan jalkoihin kiinni, niin kissa ei silti tipu maahan satunnaisessa asennossa. "voileivät tippuvat voipuoli alaspäin" voiman pitäisi kumota "kissat tippuvat jaloilleen" voiman, josta pitäisi seurata sattumanvarainen tippumisasento. Tätä on koetettu selittää esimerkiksi sillä, että kissavoima on voimakkaampi kuin voipuolivoima. Tähän esitettiin kuitenkin vastateoriaksi se, että voileipiä on enemmän, joka aiheuttaa "overspin" efektin ja kääntää siis koko systeemiä 4b(butteria) - 1k(kissa) verran. 4b-1k ei aiheuta paritonta määrää B:tä joka aiheuttaa käänteisilmiön. Tästä ollaan päätelty kaava k=2b jota ollaan testaamassa tälläkin hetkellä.
 
Tänään (vasta) pelin sain ja täytyy sanoa, vaikka aika alussa vielä ollaan, että on PT ainakin saman veroinen ensimmäisen SC:n kanssa. Uskomaton peli. Äh! Pelaamaan taas! :)
 
Pari päivää olen nyt tahkonnut (ilmeisesti) viimeistä kenttää ja tulee mieleen että edes ykkös-Splinterissä ei ollut näin hankalia tehtäviä. Noh, aivosoluille puuhaa...muuten ei valittamista, loistavaa jälkeä Ubilta :)

edit: pläh, ei se sitten ollutkaan niin vaikea juttu, kunhan ensin keksi niksin miten hommat hoituu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jotta nyt kaikki livelliset hommaisivat pelin,
laitan vähän omia kokemuksiani. Peli on mahtava kuten on jo moneen kertaan todettu ja taktikoinnin onnistuessa ilo on ylimmilllään:

Kenttänä toimii Warehouse ja pelaan NapaKetun kanssa vakoojina. NapaKettu
ampuu lasin hajalle vasemmalla ja kiipeää palkkia pitkin ylös portaille. Sieltä hän jatkaa rampille aidan yli ja jää kyyhöttämään tolpan taakse. Minä menin samaan aikaan vaijeria pitkin ylös ja kävelen korkealla ilmassa olevaan kouruun, joka suojaa palkkasoturien elektromagneettista säteilyä jäljittäviltä laseilta. Näen kourusta NapaKetun lymyävän siellä vasemmalla palkin takana. Samassa huomaan palkkasoturin olevan lähellä NapaKettua. Ammun vakoojakameran saman palkin toiselle puolelle, jonka takana NapaKettu lymyää. Kun vartija tulee tarpeeksi lähelle, laitan kaasut kehiin ja hän nukahtaa unten maille. Saman tien huudan NapaKetulle: "Juokse nyt prkl, se nukahti siihen viereen!" Hetken päästä NapaKettu pyrähtääkin nukkuvan vartijan ohi ja menee läheisen laatikon taakse, kun vartija näyttääkin jo hereilevän. Kun vartija ihmettelee vielä, mikä häneen iski, juoksee NapaKettu hänen selkäänsä ja nappaa kurkuista kiinni napsauttaen niskat nurin *naks*. Sitten hän juoksee ylitäysiä purkamaan viruslaitetta ja pääsemme toiseen huoneeseen ja lopulta voitamme pelin. Koko peli taisi kestää jotain 3 min :)

Toinen hassu juttu kävi samaan tyyliin samassa paikassa Klugen kanssa. Olin taas siellä ylhäällä kourussa ja Kluge juoksee purkamaan. Minä hoitelen vartijoita ja Klugelle aukeaa vapaat kädet hax0roida laite. Etenen salamannopeasti eteenpäin toiselle sektorille ja hetkessä hax0roimme senkin jä pääsemme siirtymään kolmannelle alueelle. Siellä tapahtuukin hassusti. Olen ylhäällä kävelyrampeilla hissin luona ja huomaan että molemmin puolin tulee palkkasoturi lamppu päällä. Tuumasin jo että nyt kävi käry, kun toinen tulee edestä ja toinen takaa, mutta jotenkin ihmeenkaupalla onnistun väistämään heidän näkökenttäänsä ja pääsen ottamaan toista niskosta kiinni ja *naks* taas ja onnistun tekemään saman toisellekin. Näin voitammekin \o/

Näissä ja monissa muissa tilanteissa pulssi pomppii todella korkealla ja jännitys on huimaa. Moneen otteeseen saa säikähtää kunnolla kun jostain lentääkin vakooja niskaan. Parhaita pelejä Livessä, ellei jopa Paras.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Parhaita pelejä Livessä, ellei jopa Paras.

Varmasti on. SC: PT:stä saa kaiken ilon irti Livellä. Itsellä vain kun tulee tämä kuuluisa luottokortti-juttu vastaan. Se minun luottokortti kun ei satu olemaan Sammon Visa Electron.

Laittakaahan lisää hauskoja kokemuksia Livessä taikka yksin. Kiva lueskella niitä. :)
 
Minä uskaltaisin väittää tätä jopa parhaaksi Live-peliksi. Sen verran loistavaa viihdettä tämä on. Kun taktikoinnit onnistuvat täydelliset (ks. Paavin juttu) ilo on ylimmillään.

Ai että se niskojen katkaseminen on kivaa! Siinä tuntee itsensä aina ovelaksi ja siitä on lähes aina suuri apu tehtävän suorittamisessa. Myös Mercin päälle hyppääminen vaatii aikalailla taitoa ja tarkkuuttaa. Yleensä tälläisen tilanteeseen pääsemisee/ sen toteuttamiseen vaaditaan omeperäisiä reitin valintoja.

Kerran menin Warehousessa Sector 3:sella seinässä kohtuullisen korkealla olevan ilmastointikanavan sisällä. Sen toisessä päässä oli reikä, jostä pääsi laskeutumaan noin metrin alemmas 3 päällekkäin olevan laatikon päälle. Hakkeroitava viimeinen kone sijaitsi kahden metrin päässä näistä laatikoista. Katsoin vartijan katselevan suunnilleen alapuolellani maailman menoa. Pudottauduin ilmastointikanavasta laatikoiden päälle ja katsoin vartijaa taas. Pudottauduin vartijan päälle ja hän oli poissa pelistä noin 20 sekuntia. Tilanne ei ollut helppo vieläkään, koska Spy-kaverini oli menettänyt elämänsä jo aiemmin. Katsoinkin jo missä se toinen luuraa ja sieltä kulman takaahan se tuli kohti näitä laatikoita/konetta. Pisti savupommia juuri, kun hän tuli kulman takaa juoksin hänen taakseen ja niskat katki *niks*. Sitten vain koneelle ja tehtävä suorittu.
 
Ylös Bottom