Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Re: X-files

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tontsa
ootteko huomannut siinä CIA kentässä missä pitää kaapata se läski äijä sitä UFO- sightings huonetta? Se on siitä koodilukollisesta tuplaovesta vasemmalle(se läski kävelee oikealle ulos röökille). Tietokoneella on salattu viesti josta selviää seuraavan oven koodi. Huoneessa on kaltereiden takana hyllyjä ja pöydällä 3 sticky kameraa ja 2 sticky shockeria.

Jeps! Tulipa tuokin huone tarkastettua. Kohta olen pelannut pelin läpi, jonka jälkeen aijon yrittää samaa mutta tappamatta ketään.
 
Bugit

Oon jouluaatosta pelannut tuota peliä.
Vähän aikaa kun ei tee pelissä mitään niin peli menee ihan jumiin ja sitten kone täytyy sammuttaa. Ja jos on liian kauan esim. katselemassa tehtäväantoja yms. valikossa niin voi seota sinnekin. Onko pelissä vika vai koneessa? Kone pitää todella ilkeää ääntä pelissä, voiko johtua siitä?
 
Loistava peli. Tän pelin takia piti kantaa Boxi kotiin. Harmi vaan, että Xboxin ohjain ei istu käteen yhtä hyvin kuin PS2sen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Loistava peli. Tän pelin takia piti kantaa Boxi kotiin. Harmi vaan, että Xboxin ohjain ei istu käteen yhtä hyvin kuin PS2sen.

eipäs hourailla.. se istuu ku nakki silmään.. ei mitään vikaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 0101945
eipäs hourailla.. se istuu ku nakki silmään.. ei mitään vikaa.
Mä olen melko varman, että PS2n Splinter Cell tulee omaamaan paremmat kontrollit. Tääkin vois olla parempi jos kokeilis Controller Sllä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Mä olen melko varman, että PS2n Splinter Cell tulee omaamaan paremmat kontrollit. Tääkin vois olla parempi jos kokeilis Controller Sllä.

Muuten ehkä, mutta ne Dual Shockin tatit on ihan liian herkät. Mä en tiedä mitä liukasteita ne kiinalaiset sinne roiskii, mutta ei varmaankaan ole herkkua yrittää Samppa Fisherillä hiipiä jonkun pahiksen taakse, kun se yhtäkkiä lähtee kimpoileen mihin sattuu.
 
jeejeepete, tatit eivät ole herkät vaan löysät.

Uskon kyllä että ps2:lle ei saada mitenkään yhtä hyviä kontrolleja kun boxilla. Itse pelasin pari kertaa peliä normaalilla pädillä ja kyllä oli nannaa.
 
mun tapa pelata

Itselleni paras tapa pelata peliä on hillua varjossa, kyykyssä ja ampua yksi laukas zoomilla päähän (täysin vapari "nolla valosta" ammuttuna, hyvin helppo tappo") sitten jos paikalla on muita vartioita hyödynnän pelin teko älyä eli hiivin päästämättä ääniä nurkan taakse rikkomaan näkö yhteys ja sitten takaisin ampumapaikalle, näin vihollinen ei tiedä tarkkaa sijaitiani, tulee vaan kohti ja yrittää havaita minut (jossa se ei onnistu nolla valossa ellei kävele minua päin). Tämä onnistuu kuitenkin vain jos ampumapaikasta nurkan taa on mahdollista kulkea lähes nolla valossa. on myöskin täysin mahdollista ampua kaksi perättäistä head shottia, kaksi tappoa ottamatta itse yhtään laukausta jos on varjossa. jos sinut huomataan valossa niin saatat hyvinkin selviytyä vahingotta (riippuen siitä katsotko vihollisen suuntaan ja siitä kuinka kauan tähtäimesi/sinä on ollut hitaassa vakaassa liikkeessä/paikallaan) ampumalla kolmen laukauksen sarjan, ei aivan peräkkäin vain pienillä tauoilla. Laukaukset saavat vihollisen nykimään niin ettei se saa oikein ammuttua tarkkoja laukauksia. Käytän myös kuristusta, ohi hiipimistä, kolkkausta, laittetita yms multipurpose launcherista ammuttavaa jos niille on hyvä tilanne.

yksi laukaus ei edes kuulu kauas ja jos kuuluu niin ei saa aikaan hälyytystä, paikalle ilmestyy korkeintaan lähistön jannu (kaikki heput joilla on sinuun näköyhteys laukaistessasi alkavat ampua kohti) tutkimaan, huomaa ruumin ja saa tarkan laukauksen kaaliin. Viholliseen on (lähes) aina mahdollista saada yksi varjoista ammuttu laukaus/vakaalla tähtäimellä kolme laukausta ottamatta yhtään vahinkoa jos osaa/on mahdollista olla oikeassa paikassa.

aina ei voi ampua tehtävä rajoituksien takia, joka on hyvä asia ja tuo vaihtelevuutta. Loistava peli jokatapauksessa ja suosittelen sitä kaikille joille videopelissä ihmisten pahoinpitely/tappaminen ei ole moraalinen ongelma (lue kaikille :D )
 
Lueskelimpa Edomen arvosteluja ja huomasin tämän kuvan Xbox arvostelussa. Onko mun muisti noin lyhyt, etten enään kysesitä kohtaa muista, vai onko tuos jostain muusta versiosta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Lueskelimpa Edomen arvosteluja ja huomasin tämän kuvan Xbox arvostelussa. Onko mun muisti noin lyhyt, etten enään kysesitä kohtaa muista, vai onko tuos jostain muusta versiosta?
Ei ollut pelissä ko. kohtaa, tuo on varmaan siitä LIVEstä imuroitavissa olevasta "kola cell" tehttävästä sitten? Onko kukaan onellinen LIVE:n omistava konsolifinniläinen kerinnyt vielä ko. lisätehtävää imuttamaan ja testaamaan?
 
Ei toi kuva kyllä Kola Cellistä ole, sillä siinä kaikki mittarit on samoilla kohdilla kuin normaalissa SC:ssä. Joten ton on oltava kehitysasteella olleen SC:n kuva. Tollanen kenttä olis kyllä ollut aika kiva.
 
Niin, tuo kuva on varmaan kehitysvaiheessa ollut. Hmm... taitaa olla grafiikkamoottorin testausta, sillä ei tuo ole Kola Cellistä eikä normaalista pelistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Muuten ehkä, mutta ne Dual Shockin tatit on ihan liian herkät. Mä en tiedä mitä liukasteita ne kiinalaiset sinne roiskii, mutta ei varmaankaan ole herkkua yrittää Samppa Fisherillä hiipiä jonkun pahiksen taakse, kun se yhtäkkiä lähtee kimpoileen mihin sattuu.

Se oli ihan kauhua kun menin kaupungille testaamaan tuota PS2-versiota! Kontrollit olivat aika kankeat, en tiedä mitä tuo pete tuossa selittää!
 
Koskahan Liven kautta tulee ladattavaksi tehtävä, jossa käydään asentelemassa salakuuntelulaitteita EU:n tiloihin Brysselissä. :rolleyes: Noudattaisi hyvin oikeata elämää ja sopisi hyvin Sam Fisherille tehtäväksi. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Se oli ihan kauhua kun menin kaupungille testaamaan tuota PS2-versiota! Kontrollit olivat aika kankeat, en tiedä mitä tuo pete tuossa selittää!

Niin, mähän en ole Splinter Cellin PS2 versiota pelannut, tarkotin vain että ne pleisteissöni ohjaimen tatit on yleisesti liian löysät a.ka. vempulat a.k.a syvältä + väärässä paikassa.
 
Testasin tossa yhdessä pätkässä missä vihulainen oli parvekkeella ja siltä näky vain ranne ja nyrkki... ammuin sen nyrkkiin n.20 kertaa ennenkuin ukko putos :D .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeejeepete
Niin, mähän en ole Splinter Cellin PS2 versiota pelannut, tarkotin vain että ne pleisteissöni ohjaimen tatit on yleisesti liian löysät a.ka. vempulat a.k.a syvältä + väärässä paikassa.

Jepulis.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Lueskelimpa Edomen arvosteluja ja huomasin tämän kuvan Xbox arvostelussa. Onko mun muisti noin lyhyt, etten enään kysesitä kohtaa muista, vai onko tuos jostain muusta versiosta?
Tossa kuvassa on myös aika kiintoisaa se että siinä on kolme eri ampumistapaa. Miksköhän se yksi jätettiin pois? Se olis varmaan ollu semmonen pieni sarja.
 
Ylös Bottom