Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sabre
Tossa kuvassa on myös aika kiintoisaa se että siinä on kolme eri ampumistapaa. Miksköhän se yksi jätettiin pois? Se olis varmaan ollu semmonen pieni sarja.

Totta puhut, nyt vasta itse huomasin tuon. Tosin, olisiko tuosta "auto-burst"ista ollut hyötyä, kun oli jo yksittäinen- ja sarjalaukaus?

Tuli tossa parisen viikkoa sitten aloitettua hardilla koko Splinter Cell uudestaan, mutta jotenkin tuntuu siltä, että peli on vain helpompi. Kokonaan en ole jaksanut pelata vielä läpi, mutta kyllä sitä välillä jaksaa tahkota (Lue: päivän-parin tauon jälkeen). Tosin en ekalla pelikerralla tajunnut paria liikettä - lyöntiä, pullolla päähän heittoa, jne.. Yrittäkääs itse hoksailla noita ilman manuskoja.
 
Hupsista keikkaa, tulipas pelattua peli läpi. Juututtuani siihen oilrig-tehtävään pidin yli kuukauden tauon, mutta pääsiäisenä innostuin taas pelaamaan. Tekisi tosiaankin mieli alottaa uudestaan ja vaikeammalla asteella, kun liikkeet on hallinnassa.
 
Eilen ostin splinterin käytettynä. Vau oli ensimmäinen sana ja annoin silmien levätä niin kauniissa grafiikassa. Pelasin jopa harjoituksen 2 kertaa läpi. Miten voi heittää pullolla? entä missä aseissa on zoom?
 
otat sen käteen ja sitten aktivoit sen liipaisimesta afaik ja sitten heität niinkuin ammutaan tjsp

z00m on rynkyssä, painat Y:tä niin z00maa ja kun painat vasenta tattia niin vaihtaa tulimuotoa (sarja, ja semi)
 
Joo osasin sen ilman neuvoaki sittenki. Voi olla muuten hyvä että heittää vaikka pullon jonnekki minne haluaa vihollisten menevän.
Ku siinä pelissä on 9 kenttää. Oon siinä missä piti tunkeutua jonku asuntoon ja köysin sieltä taulun takaa sen "black boxin" niin onko se vasta ensimmäinen kenttä? Ja onko se vielä pitkä?
muuten veikkään että splinteriin tehtiin ensin 10 mappii ja sitten se 1 "kola cell" vedettiin imutettavaksi livestä. mitä mieltä ootte?

On se kyllä kaikkien hypetysten arvoinen peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Joo osasin sen ilman neuvoaki sittenki. Voi olla muuten hyvä että heittää vaikka pullon jonnekki minne haluaa vihollisten menevän.
Ku siinä pelissä on 9 kenttää. Oon siinä missä piti tunkeutua jonku asuntoon ja köysin sieltä taulun takaa sen "black boxin" niin onko se vasta ensimmäinen kenttä? Ja onko se vielä pitkä?
muuten veikkään että splinteriin tehtiin ensin 10 mappii ja sitten se 1 "kola cell" vedettiin imutettavaksi livestä. mitä mieltä ootte?

On se kyllä kaikkien hypetysten arvoinen peli.

Joo, se on ensimmäinen kenttä. Kyllähän siinä kentässä vielä paljon pelaamista on, olet melkein alussa vasta. Taisiko olla niin, että siitä oltaisiin voitu tehdä bonuskenttä, mutta se jäi kesken.
 
Ylös Bottom