Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrPako
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fox
onko hyvä peli netissä?
tätä lopullista en ole vielä verkossa kokeillut mutta Beta testi oli onnistunut! SUOSITTELEN!!

Testi versiossa oli vain 2 rataa jota pelata verkossa joten innolla odottelen miltä tämä lopullinen näyttää :)

Ei oo vielä sellasta ONLINE peliä Plekellä joka löis Socom2.Vähän huono homma mutta totta.Missään ei sellasii pelaaja määrii/yhteisöö kuin socomissa.KillZone voi ehkäpä tulla yhtä suosituksi ku S2,toivotaan hyvää verkkopelii siihen

No thugissa on TODELLA suuri yhteisö. Ja siellä kun ei tartte puhua, vaan kirjoitetaan, niin kielellinen estekän ei ole niin suuri ulkomaisia kohtaan. Itsellänikin siis on PALJON ulkomaisia (sekä suomalaisia) tuttuja. Eli SUURIA ps2nettipelejä on siis tällä hetkellä 2.

Splinter Cellistä kuitenkin TULEE kohtuullisen suuri juttu. Sen huomaa siitä että todella moni suomalainen socompelaaja hakkaa sitä jo netissä. Ulkomaisista socomklaaneistakin on muodostunut jo laddertiimejä splinteriin. Ja niin laadukasta viihdettäkin se on että en ihmettele.

Itseni kohdalla pelin ainut huono puoli on se, että en saa säädettyä ohjauksia sellaisiksi kuin haluaisin(tähtäys vasemmassa tatissa, eli nyt kun on pakko tähdätä oikealla, on se minulle todella vaikeata). Loistava peli kuitenkin ja tänään jäin jo koukkuun yksin peliin. Pelasin yhdellä istumalla läpi 4 tehtävää ja nyt olen kahvitauolla. Kohta jatkamaan 5:ttä tehtävää:p

Ostin tänään omani, toivottavasti illalla kerkeää vähän testailemaan.

Kaikille joilla SC on jo, pinkaiskaapa tänne pelailemaan :cool:

e: suomiliiga? anyone?

Itellä sellanen fiiwis että tän pelin jätän väliin.Vaikka nettipeli löytyykin mutta luulenpa että myöhemmin julkaistava BF vie pidemmän korren.Toivotaan että BF:n ilmestyy myös [SP]..

Mieki aattelin jättää ton splinter cellin väliin ja hankkia sitten ton battlefieldin, mutta en sitten tiiä jos hankkis molemmat

Sain tänään pelin ja nimeni on Falc0nX(toi on sit nolla eikä O)
Jos tänään illalla löytyisi suomalaista peliseuraa??:rolleyes:

Tänään hain omani. Ilta menee varmaan vielä yksinpelin parissa, mutta eiköhän piakkoin nettiinkin riennetä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Tänään hain omani. Ilta menee varmaan vielä yksinpelin parissa, mutta eiköhän piakkoin nettiinkin riennetä :)
voisit Juusto heittää mesessä viestiä kun meette pelaamaan verkkoon :)

löytyy peli hyllystä ja onlinea vähän testattu jo...perkele ku on paljon pelattavaa nytte...ja ois vähän muutaki tekemistä :p

Tänään ostin mäkin tuon splinter cell: pandora tomorrown, mut jostain syystä se ei saa ladattua mulla peliä päälle. se menee ihan hyvin siihen playstation 2 logoon asti, sit siihen ei tuu enää miitään pelkkä musta kuvaruutu. Mistäköhän tää vois johtuu, kun kaikki muut pelit mulla toimii loistavasti paitsi socom 2 sekin jumittaa melkein samaan kohtaan. Jos joku tietää mikä auttais nii olis kiva jos kertois.

se tässä tuli vaan mieleen, että just nää 2pelii mitkä ei suostu latautumaan, niin on niitä mitä voi pelata netissä, joten olisko se joku syy siihen. Kyllä nettiadapteri löytyy, mutta tiedä sitten mistä tuo johtuu. No tää ilta menee miettien syytä:(.

just testasin everquest online adventuresia, niin siinä sama ongelma jumittaa ladattaessa, joten alkaa tuntumaan, että se nettiadapteri vaikuttaa siihen jotenkin. pitää varmaan tyjhentaa muistikortilta sen tiedostot ja asentaa ne uudelleen. vai mitä olisi järkevintä tehä.:(

En päässy nyt central stationiinkaan kun just nyt testasin, mutta kun otin nettiadapterin irti niin johan splintteri lähti käyntiin ja toimii, joten kysyn, että jos tyhjennän muistikortilta nettiadapterin asetukset, niin käykö samat vanhat koodit mitkä aikoinaan oon asentannu sinne siitä cd:n vihkosta vai miten on.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
En päässy nyt central stationiinkaan kun just nyt testasin, mutta kun otin nettiadapterin irti niin johan splintteri lähti käyntiin ja toimii, joten kysyn, että jos tyhjennän muistikortilta nettiadapterin asetukset, niin käykö samat vanhat koodit mitkä aikoinaan oon asentannu sinne siitä cd:n vihkosta vai miten on.

Käy, jos et joudu ostamaan uutta adapteria.

Eihän ne sun tiedot sieltä Central Stationilta häviä vaikka tyhjennätkin muistikortin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kojo
Käy, jos et joudu ostamaan uutta adapteria.

Eihän ne sun tiedot sieltä Central Stationilta häviä vaikka tyhjennätkin muistikortin.

jaa, no enää se ei pysty lukemaan sitä network access discia jos netti adapteri on kiinni pleikassa, joten en edes pysty asentamaan uudestaan koko paskaa, joten eiköhän tästä täydy mennä kauppaan ostamaan uusi.

Mulla on ollut tuo sama ongelma, ostin toisen adapterin mutta sekään ei auttanut. Lopulta pitikin hankkia uusi pleikkari kun ei se suostunut lähtee käyntiin.
Mutta sitten kun siihen vanhaan pleikkariin asennettiin piiri niin se toimi taas :)
Eli sisällä oli jotain hämminkiä, pölyä tms.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fox
Mulla on ollut tuo sama ongelma, ostin toisen adapterin mutta sekään ei auttanut. Lopulta pitikin hankkia uusi pleikkari kun ei se suostunut lähtee käyntiin.
Mutta sitten kun siihen vanhaan pleikkariin asennettiin piiri niin se toimi taas :)
Eli sisällä oli jotain hämminkiä, pölyä tms.

juu pleikassa on joku vikana, kun testasin kaverin nettiadapteria niin samat ongelmat, kun ne valot ei ees syty sinne nettiadapterin taakse, joten se ei saa jotenkii yhteyttä. Eli uuden pleikan ostoon tai sitte korjaukseen. varmaan kyl velottaa aika paljo noista korjauksista yleensä, mutta kattoo nyt mitä teen.

Jos ei takuuta ole voimassa niin voi kyllä ihan rohkeasti avata koneen ja putsailla vähän paikkoja. Jos esim adapterin liittimet ovat tukossa, niin mitenkäs se data liikkumaan pääsisi.

Pysytäänpä topicissa, uskaltaako kukaan haastaa minut ja juussin/Riipin?

Ylös Bottom