Tänään ostin mäkin tuon splinter cell: pandora tomorrown, mut jostain syystä se ei saa ladattua mulla peliä päälle. se menee ihan hyvin siihen playstation 2 logoon asti, sit siihen ei tuu enää miitään pelkkä musta kuvaruutu. Mistäköhän tää vois johtuu, kun kaikki muut pelit mulla toimii loistavasti paitsi socom 2 sekin jumittaa melkein samaan kohtaan. Jos joku tietää mikä auttais nii olis kiva jos kertois.
se tässä tuli vaan mieleen, että just nää 2pelii mitkä ei suostu latautumaan, niin on niitä mitä voi pelata netissä, joten olisko se joku syy siihen. Kyllä nettiadapteri löytyy, mutta tiedä sitten mistä tuo johtuu. No tää ilta menee miettien syytä

.
just testasin everquest online adventuresia, niin siinä sama ongelma jumittaa ladattaessa, joten alkaa tuntumaan, että se nettiadapteri vaikuttaa siihen jotenkin. pitää varmaan tyjhentaa muistikortilta sen tiedostot ja asentaa ne uudelleen. vai mitä olisi järkevintä tehä.
En päässy nyt central stationiinkaan kun just nyt testasin, mutta kun otin nettiadapterin irti niin johan splintteri lähti käyntiin ja toimii, joten kysyn, että jos tyhjennän muistikortilta nettiadapterin asetukset, niin käykö samat vanhat koodit mitkä aikoinaan oon asentannu sinne siitä cd:n vihkosta vai miten on.