Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spring Hockey League 2012

Vastaus: Spring Hockey League 2012

Nugetti, xdeathbox ja JKBANG pelaamatta. Ilmoitelkaa miten sopii matsit, myöhäisiltaisin hyvin paikalla - ainakin jos etukäteen sovitaan.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

koska phoenix,montreal,LA tai detroit ehtii peleille? toki detroit ei taida kautta loppuun pelata..
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

HUOMIO!

Pelaajien jäljellä olevat pelit:

Miksa81 1
Moiski 1
azllu 2
Naikou88 2
OlviTenu 2
Porsse 3
JuLBeROOO 3
baritoni 3
rijuki 4
jebadinho 5
Nugetti 5
LadyPony99 5
retsib 5
janttu90 6
osmose_76 7
JKBANG
7
MrMarjamaa 10
xDeathbox 15



Muistutellaan että pelit oltava pelattuna pe 25.5.2012

xDeathbox ei varmasti pelejänsä saa pelattua se vaatisi 24/7 päivystystä ja hirveää aktiivisuutta jota ei koko kautena ole näkynyt joten tuskinpa nytkään :(

MrMarjaamaalle tulee myös aika kova kiire saada pelit pois mutta hänen suhteen minulla on toivoa :)

Ottakaahan kaikki loppukiri :)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Naikou88 saat turpaasi, jos potkit Mr Marjamaan :D Hän löylytti Jamppe93:n komeasti ja jos tämä potkitaan Jamppe93 vie runkosarjan, vaikka minä siellä ykkösenä olen.

Naikou88 varokin! :)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Naikou88 saat turpaasi, jos potkit Mr Marjamaan :D Hän löylytti Jamppe93:n komeasti ja jos tämä potkitaan Jamppe93 vie runkosarjan, vaikka minä siellä ykkösenä olen.

Naikou88 varokin! :)
Ei huolta mä pelastan. Pari päivää sitte kaadoin Jampen sen vikassa runkosarjapelissä 2-0...
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Kovasti oon päivystäny pari viikkoa nyt että millon nämä jäljellä olevat (runkosarjassa vikoilla sijoilla) tulisivat ineen ja sitte pelaisivat. Tuntuu olevan joka liigassa sama homma että mulla pelattuna top 15 ja sitten sen ulkopuolelta ei ketään, kun kaverit luovuttaa huonon runkosarjan takia.

Tsemppiä nyt, linjoilla tällä viikolla 22 jälkeen tai ennen 14.00
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Tänään tosiaan urakoidaan pelejä pois jos vaan peliseuraa löytyy, klo:16:00 olen viimeistään linjoilla! Eilen innoissani töistä tultuani löin pleikkarin tulille, mutta eiköhän ollut karvas pettymys kun huomasin että velipoika oli mennyt antamaan jollekkin kaverilleen viikonloppuna änärin lainaan. Ei paniikkia kuitenkaan, perjantaina on kaikki minun pelit pelattuna se on varma se!
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

baritoni joutuu jättämään liigan kesken henkilökohtaisten syiden vuoksi, harmin paikka että liiga menettää ehkä yhden parhaista puolustussuuntaan pelavaan pelaajan jolla olisi vuoren varmasti ollut sanansa sanottavana myös play-off karkeloissa.

Toivotellaan baritonille hyvät kesät ja paikka on varmasti auki tulevana syksyny kun liiga pyörähtää käyntiin. :)

Poistan baritonin tämän illan aikana liigasta joten sarjataulukko kokee hieman muutoksia.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

oiskohan LA tai montreal tanaan vie linjoilla? kavereita oon kylla ahkerasti paivystany mut ilmeisesti aikataulut menny aina ristiin .jos tanaa ei saada pelattua ni si menee perjantaille.
 
Ylös Bottom