Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu onhan tässä ollu viikkotolkulla aikaa pelata pelit, että ei näitä yleensä kannata viimeisille päiville jättää koskaan Siinä käy just näin.^ Sama taitaa päteä myös Rangersiin. Hieman tiukalle jätin itselleni aikataulun lopussa, tosin ladyponya en ole tainnut nähdä kertaakaan koko viikolla samaan aikaan onlinessa. Näin perjantai-iltana saattaa olla muutakin ohjelmaa kuin kytätä onlinessa vastustajia.
Juu onhan tässä ollu viikkotolkulla aikaa pelata pelit, että ei näitä yleensä kannata viimeisille päiville jättää koskaan Siinä käy just näin.
Varmasti on muuta tekemistä perjantai-illalle, mut sillon minä kyllä kyseenalaistan näihin kempaloihin osallistumisen.
Ei ole tarkoitus sua dissata nyt, vaan tämä koskee aika montaa pelaajaa. Koskaan ei nähtävästi pysty toitottamaan tarpeeksi: pelaa pelisi mielellään hurjasti etuajassa pois alta, sillä jos näitä jää useita roikkumaan viimeisille päiville, joudut tosissaan päivystämään jatkuvasti pleikkarin ääressä, eikä sekään välttämättä riitä.
Eipä siinä, nähtävästi ei kuitenkaan kertomasi mukaan ollut pleijaripaikkaa tulossa niin sinänsä ei pakkaa niin hirveesti sekoita. Toki pelaajien pois potkimiset tarkottaa aina sitä, että sarjataulukko elää sitten näin jälkeenpäin aika paljonkin.
No hard feelings, mut ens kerraks varmasti moni oppi jotain. Toivottavasti
nyt oon linjoil ja valmis pelaa kaikki pois.
no eipä näköjään mun kolmesta vastustajasta oo paikal
nyt oon linjoil ja valmis pelaa kaikki pois.
no eipä näköjään mun kolmesta vastustajasta oo paikal
tänään klo 22 jälkeen voisin pelata ja jos ei luanaa niin sunnuntaina vaikka aamupäivällä. sopiskohan jetseille täämmäne plääni
Huomenna ei kyllä kerkeä millään. Avaimet uuteen kämppään saadaan sillon ja muuttorumba alkaa. Aikasintaan arviolta keskiviikkona voidaan pelata jos ei tänään.Porsse, huomenna olisi todennäköisesti aikaa pelailla noin klo 14 lähtien iltaan asti
Huomenna ei kyllä kerkeä millään. Avaimet uuteen kämppään saadaan sillon ja muuttorumba alkaa. Aikasintaan arviolta keskiviikkona voidaan pelata jos ei tänään.