Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Spring Hockey League 2012

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naikou88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Joo en tiennyt tästä vaihto hässäkästä mitään! Ihmettelin psn:n kautta tullutta viestiä:)
Laitoin vaihtoehdotuksen ko. kundille menemään, ja toivottavasti pääsis vielä tänään pelaan.
prkl tälläsiä jätkiä!

Joo... Ainoat vaihdot mitä saa tehdä/hyväksyä pittsburghiin on

Fleury <--> Bryzgalov
Staal <--> Fisher

aaltjy lupas tulla illan aikana tekemään/hyväksymään nuo vaihdot joten yrjo ja JKBANG saa pelata heti ku nuo vaihdot tapahtunut..
 
Puolustuksen puheenvuoro

Puolustuksen puheenvuoro

Asvoisa liigan direktoraatti, olen syvästi pahoillani aiheuttamasta harmista jotka tulivat viimeyön peleissä tapahtuneissa ylilyönneissä. Vetoan asiassa kuitenkin "keltanokkaisuuteen tässä pelimailmassa". En ollut tutustunut koskaan aiemmin konsolifin sivustoon. En täten voinut tietää kaikkia sääntöjä peleissä.

1. Myönnän syyllistyneeni ääliömäiseen pelikäyttäytymiseen osassa pelaamistani liigan otteluissa, syvät pahoittelut tästä kaikille "uhreiksi joutuneille". Ei tule toistumaan.

2. Tämän liigan sääntöjä aluksi (liigan alkaessa) lukiessani, puhuttiin pelaajavaihtojen sallimisesta. Ei kuitenkaan mainittu ettei pelaajavaihto ole sallittua kuin tietyissä rajoissa (nyttemmin korjattu sääntöihin). Kun pelaajavaihtokutsuja minulle sateli niin päätin "oman ylilyönnin" aikana että ihan sama vaikka hyväksyn kaikki, tietämättä seurauksia (liigasta sulkeminen). Tässä asiassa vetoan keltanokkaisuuteen näissä geimeissä. Pelaajavaihtojen rajallisuutta ei voi tietää ensikertalaisena, jos säännöt eivät ole riittävän tarkat. Ei voi olettaa että kaikki tietävät sääntöjen kaikki hiljaiset säännöt. Tästä kritiikkiä myös liigan järjestäjälle.

Tulen tekemään minulle osoitetut peruuttavat pelaajavaihdot maanantai aamuun mennessä (kun pääsen PS3 lähelle).
Tulen myös jatkossa noudattamaan, nyt kantapäänkautta opetuksena saamiani ohjeita ja sääntöjä

Ystävällisesti minulle langettamaanne tuomiota kunnioittaen ja armahdusta tässä liigassa toivoen
:( AALTJY
 
Vastaus: Puolustuksen puheenvuoro

Ystävällisesti minulle langettamaanne tuomiota kunnioittaen ja armahdusta tässä liigassa toivoen
:( AALTJY
Nyt kun asian kääntää näin päin, melkein voisi antaa armon käydä oikeudesta. Kyseessä nähtävästi kuitenkin ajattelemattomuus.

Se minua vaan lähinnä kiinnostaa, että miksi joku näitä ryöstöjä yrittää tehdä? Mikä on selitys tähän?

Liigan TJ:n päätettävissä tämä. Minä olen sitä mieltä että vaihtojen hyväksyjän voisi tässä tapauksessa armahtaa, mutta hyvää selitystä haluaisin kuulla vaihtojen ehdottajalta, että miksi lähtee ehdottamaan ihan järjettömiä vaihtoja?
 
Vastaus: Puolustuksen puheenvuoro

Puolustuksen puheenvuoro

Asvoisa liigan direktoraatti, olen syvästi pahoillani aiheuttamasta harmista jotka tulivat viimeyön peleissä tapahtuneissa ylilyönneissä. Vetoan asiassa kuitenkin "keltanokkaisuuteen tässä pelimailmassa". En ollut tutustunut koskaan aiemmin konsolifin sivustoon. En täten voinut tietää kaikkia sääntöjä peleissä.

1. Myönnän syyllistyneeni ääliömäiseen pelikäyttäytymiseen osassa pelaamistani liigan otteluissa, syvät pahoittelut tästä kaikille "uhreiksi joutuneille". Ei tule toistumaan.

2. Tämän liigan sääntöjä aluksi (liigan alkaessa) lukiessani, puhuttiin pelaajavaihtojen sallimisesta. Ei kuitenkaan mainittu ettei pelaajavaihto ole sallittua kuin tietyissä rajoissa (nyttemmin korjattu sääntöihin). Kun pelaajavaihtokutsuja minulle sateli niin päätin "oman ylilyönnin" aikana että ihan sama vaikka hyväksyn kaikki, tietämättä seurauksia (liigasta sulkeminen). Tässä asiassa vetoan keltanokkaisuuteen näissä geimeissä. Pelaajavaihtojen rajallisuutta ei voi tietää ensikertalaisena, jos säännöt eivät ole riittävän tarkat. Ei voi olettaa että kaikki tietävät sääntöjen kaikki hiljaiset säännöt. Tästä kritiikkiä myös liigan järjestäjälle.

Tulen tekemään minulle osoitetut peruuttavat pelaajavaihdot maanantai aamuun mennessä (kun pääsen PS3 lähelle).
Tulen myös jatkossa noudattamaan, nyt kantapäänkautta opetuksena saamiani ohjeita ja sääntöjä

Ystävällisesti minulle langettamaanne tuomiota kunnioittaen ja armahdusta tässä liigassa toivoen
:( AALTJY

Otan myös omille harteille noista säännöistä sen verran että ne nyt ei ollut ihan tarkimmasta päästä, mutta myös itse keltanokka TJ:n ominaisuudessa, joten opettelemista on.

aaltjy on toiminut tämän ylilyönnin jälkeen mallikelpoisesti mm. tämä viesti ja ottanut lakin kouraan ja oppinut kantapäänkautta miten liigassa toimitaan ja kuin oli vielä keltanokka näissä liiga touhuissa niin ei voi kaikkea toki tietää... Tämä sama juttu pätee myös Suttilansuteen eka liiga missä pelaajavaihdot mukana.

Päätös: aaltjy saa jatkaa liigassa, niskassa toki ISO VAROITUS

Saat jatkaa pelejä heti kuin olet käynyt tekemässä nuo vaihdot.

Toivon että tämä asia oli nyt tässä ja tätä ei vatvota montaa sivua eteenpäin. Vaikka päätös muuttui niin tämä ei tarkoita sitä että perseily jatkuu toivotaan että viimeistään nyt kaikki on sisäistänyt säännöt ja liigan tavat.

yrjoo ja JKBANG saatte jatkaa pelejänne heti ku nuo vaihdot on tehty. Kaikki saa siis pelata kaikkia vastaan siinä vaiheessa ku vaihdot ok.

Jatketaan liigaa hyvässä hengessä eteenpäin.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Vaihdot nyt ok joten pelit käyntii todenteolla.

Tämä ei ollut mikään mukava soppa selvittää en halua toista samanlaista, joten pistäkää kokit se kauha taskuun :)
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Liigan ulkopuolinen kävi katsomassa TJ:n postauksia ekalla sivulla.. ;)

9.MrMarjamaa / Montreal

Oho, hoksannu ekaa sivua selata sen kummemmin, kuin vilkaista aloitusviestiä! :D

Tänään liityn töitten jälkeen ja aloitan pelit, keskiviikko-perjantai akselin olen pääsykokeissa joten pelaamaan en tuolloin pääse.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

baritoni liittyy liigaan, odottelen vielä Meritähdeltä ja Kissakulta vastausta ovatko aikeissa liittyä liigaan heti ku äijiltä vastaukset saatu ei oteta enempää pelaajia kehiin.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Jees... Suunnataanpa sitten vaihteeksi keskelle USA:n mannerta, Raleighin keskikokoiseen kaupunkiin, Carolinan GM:ksi.

Game on!
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

pelit alkaa hyvin ku kuva katoaa 3minuutiks ja kun palaa niin tenu iskeny 1-0! Ei näitä lisää.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

joo en siis pahalla tarkottanu, ite näköjää taisin sen jalalla sen hdmi:n pois vetästä ku muutenki vähä löysällä.
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

rijukin kanssa tänää peli jumitti 1.erää pelattu noin 10min tilanteessa 0-0 (ea ei merkannut kummallekka peliä), jatketaan huomenna loppuu....
 
Vastaus: Spring Hockey League 2012

Anaheim aloitti urakkansa todella kivuliaasti kahdella tuntuvalla tappiolla ja tuntui olevan hieman lagiakin minulla joten en viitsiny enempää pelailla. Tänään ei linjoilla suomen matsin ansiosta
 
Voisin pyrkiä mattimyöhäisenä mukaan. Olen pelannut (lue: ollut heittopussina) aiemmin miksan liigassa ja vedin tuota verkkoliiga 2:ta. PSN: osmose_76
 
Ylös Bottom