Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Square Kehittämään pelejä Nintendolle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja McKiller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olisi ERITTÄIN hienoa nähdä klassiset ensimmäiset Squaren Final Fantasyt Game Boy Advancella vaikka suorina käännöksinä.

Ne tulisivat kaikki ehdottomasti myös minun pelihyllyyni.

- Esa

Alkuperäiset Final Fantasyt 1-6 voisivat kaikki tulla GBA:lle. Varsinkin FF6, jotta ei tarvitsisi ostaa pitkiä latausaikoja omaavaa PSOnen FF6:tta ;)

Näin vähän ohimennen vain tälläinen kysymys, että eikös Square ole julkaissut jo uusintaversiot ainakin osista 1-3 WonderSwanille tai vastaavalle laitteelle? Ei olisi varmaan kova työ kääntää samaiset versiot GBA:lle, luulisin. Toisaalta mä nyt aina luulen ihan ihmeellisiä juttuja :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Näin vähän ohimennen vain tälläinen kysymys, että eikös Square ole julkaissut jo uusintaversiot ainakin osista 1-3 WonderSwanille tai vastaavalle laitteelle? Ei olisi varmaan kova työ kääntää samaiset versiot GBA:lle, luulisin. Toisaalta mä nyt aina luulen ihan ihmeellisiä juttuja :D

Wonderswanille tosiaan löytyy nuo FF:t. Nytkun Nintendon & Squaren välit taitavat olla palautuneet, voisi nuo FF:t ilmestyä GBA:lle. Square vihjaili viime vuonna kiinnostuksesta kääntää ainakin FFV & FFVI GBA:lle. Saapa nähdä.

Onhan FFVI varsin mainio, mutta kun sitä kuitenkin on jo pelannut...Square voisi tehdä kokonaan uuden FF-pelin GBA:lle, kunhan laatu pysyisi korkealla. Välistä tuntuu että GBA:lle ei muuta tulekkaan kuin vanhojen, vaikkakin hyvien, pelien uudelleenlämmittelyjä.

Edellisen viestin pohjalta tämä Planet GameCubesta:

"According to Magic Box, Game Designers' Studio is planning on releasing three or four titles for Nintendo's platforms in 2002 (March 2003 in the US, presumably ... MB's date is fuzzy).

One of these titles is Final Fantasy Tactics for GameBoy Advance. Another is likely to be the heavily rumored Final Fantasy Unlimited, this to be the combination GBA/GC game ... a requirement for Fund Q monies.

That, by our estimation is three titles, presuming that the FFU title uses both GCN and GBA software. This suggests that there is at least one more title on the way, but may not make the 2002 timeframe. Considering it's too early for FFXI, what could this other title be?"

Olen edelleen iloinen. :D

- Esa

Missäköhän vaiheessa GBA:n Final Fantasy -projekti on? Eli ovatko työt vasta suunnitteluvaiheessa, vai mitä??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Missäköhän vaiheessa GBA:n Final Fantasy -projekti on? Eli ovatko työt vasta suunnitteluvaiheessa, vai mitä??

Käsittääkseni GBA-peliä kääntävä tiimi on vasta perustettu eli mitä todennäköisimmin työ on vasta alussa.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Käsittääkseni GBA-peliä kääntävä tiimi on vasta perustettu eli mitä todennäköisimmin työ on vasta alussa.

- Esa

Joo, ensimmäisiä pelejä Japaniin kannattanee odotella vasta jouluksi, joten niiden Suomen julkaisuista saadaan toistaiseksi vain haaveilla. Loistava uutinen tämä silti on ja eritoten GBA:n kannalta. Veikkaan, että GameCube ei Squarea yhtä paljon kiinnosta (Sony ja PS2 suhteiden vuoksi) kuin tämä käsikonsoli, joka ei pöytäkoneiden kanssa kilpaile...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe
Veikkaan, että GameCube ei Squarea yhtä paljon kiinnosta (Sony ja PS2 suhteiden vuoksi) kuin tämä käsikonsoli, joka ei pöytäkoneiden kanssa kilpaile...
Hyvä veikkaus - toivottavasti Square todella asettaa GBA:n kärkisijalle suunnitteluprojekteissaan.

Oletettavasti Square porttaa pelinsä kuitenkin myös GC:lle.

Ylös Bottom