Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSB Melee täyden kympin peli

Juuh, tuossa on yhen ssb fanisivuston forum --> http://smashboards.com/ultimatebb.cgi . Joku jenkkiheppu oli tilannut jenkeistä importti ssbm ja ilmoittanut siitä tuolla. Kahdessa tunnissa threadissa oli jo kaks sivua posteja, ja kun viimeksi tsekkasin niin sivu 13 taisi olla menossa. Tosin sinne ei varmaankaan enää hirveämmin tule lisää kun jenkeissä on jo gamecube/ssbm julkaistu.

Loistava peli se epäilemättä on, kunhan vaan nyt ehtisi pian tännekkin. Kuusnepan versio alkaa olla jo kulutettu puhki useammastakin kohdasta

Juuh useiden lähteiden mukaan juuri tämä olisi se GameCuben paras peli, mutta pitääpä itse vielä kokea.. odotan kyllä todella paljon Super Smash Bros Meleeltä, koska olen myös N64-version suuri ystävä.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tilt
Kyllä vain. Gamesrankings-pelisaitti on laskenut kaikkien pelien saamat arvosanat suurimmissa pelimedioissa yhteen, ja muodostanut niille keskiarvon. Arvatkaapas mikä peli komeilee NGC-listan kärjessä.

http://www.gamerankings.com./itemrankings/simpleratings.asp

Hahaa toihan oli hauska saitti. Pistin sinne parhaat kaikilla formaateilla ja top 3 näytti tältä:

1.Legend of Zelda: The Ocarina of Time (n64)
2.Half-Life (pc)
3.Soul Calibur (dc)

Tuoltahan saa aika mukavan top 100 listankin aikaan, kun se laskee keskiarvoja..:)

Kuinka moni täällä on muuten N64-versiota pelaillut? itse ostin sen aikoinani pelikaupasta ja olin PITKÄÄN siihen koukussa.. etenkin moninpeli oli aivan uskomattoman hienoa.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kuinka moni täällä on muuten N64-versiota pelaillut? itse ostin sen aikoinani pelikaupasta ja olin PITKÄÄN siihen koukussa.. etenkin moninpeli oli aivan uskomattoman hienoa.

Minä lainasin kaveriltani ja tulihan tuota tahkottua jonkin aikaa, kunnes siihen parissa viikossa kyllästyi. Varmaan siksi ettei moninpeluukavereita paljoa ollut. Kyllähän se ihan hauskaa oli piestä Samusilla Pikachua turpiin :D

Mie oon vieläkin koukussa, kaks kaveria tulee vähintään kerran viikossa pelaamaan sitä meille aina :D . Hirveet stock battlet aina. Möin sen kerran jo pois mutta viikossa huomasin erehdyksen ja kävin ostamassa takaisin, ei tullu kuin 20mk hävikkiä :) .
Taitaa jäädä rusketus vähälle tänä kesänä :rolleyes:

Odottelen tätä 24pvä Toukokuuta ilmestyvää peliä kuin kuuta nousevaa... itse olin/olen ekan osan fani... oikeastaan... pelasin sitä juuri tänään taas kerran:cool: en kyllä kestä tätä odotusta...

Ness rlz! Ness on paras hahmo! Kestäs te pidätte eniten? Mun top 3

1.Ness

2.Link

3.Kirby

Yaaayyyy....

L-M kuittaa... ''rooker tät''

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laiska-Mato
Odottelen tätä 24pvä Toukokuuta ilmestyvää peliä kuin kuuta nousevaa... itse olin/olen ekan osan fani... oikeastaan... pelasin sitä juuri tänään taas kerran:cool: en kyllä kestä tätä odotusta...

Ness rlz! Ness on paras hahmo! Kestäs te pidätte eniten?

No itselläni suosikit jakaantuvat kolmikkoon Donkey Kong, Link ja Bowser... että näin.

- Esa

Hmm suosikkeja vai?
Jigglypuff(drillkick+rest=ehdoton kombo)
Pikahutsu(you cant hit if you dont see it)
Donkey(ainoa jigglypuffin ohella jolla voi pistää päihin kaverin superärsyttävän kirbyilyn
No itselläni suosikit jakaantuvat kolmikkoon Donkey Kong, Link ja Bowser... että näin.
Esa jäi kiinni emävalheesta, ei kuusnepaversios oo bowserii :D kuinka alas ihminen voi vajota :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Esa jäi kiinni emävalheesta, ei kuusnepaversios oo bowserii :D kuinka alas ihminen voi vajota :rolleyes:

Tiedänhän minä, että siinä ei Bowser ole.. kunhan vaan pistin mukaan, koska uskon, että Super Smash Bros Meleessä tuosta kyseisestä hahmosta tulee ehdoton suosikkini!

- Esa

seliseli senkin humpuukimaakari ;)
UUdesta versiosta puheenollen, tää Sheik hemmo vaikuttaa sen verran c00lilta että taitaa tulla mun suosikki

Link ja Mario on edelleen kuninkaita, vakiohahmoista puhuttaessa siis :). Ihan kivalta peliltä vaikuttaa, ja tällä kertaa mukana myös yksinpeli :D. Erittäin hyvä moninpelinä. Samaa tuttua kuin ensimmäinenkin osa potenssiin 4.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Tiedänhän minä, että siinä ei Bowser ole.. kunhan vaan pistin mukaan
lol

Kyllä, kyllä, aivan varmasti. Kaikkihan me uskomme sinuun 100%.... Tottakai, ei epäilystäkään. Ei missään nimessä.

Ylös Bottom