Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lloope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ylilyöntejä saa olla, muttei liikaa. Ja vaihtoehtoiset reitithän ne olisivatkin poikaa. Alaskan rata Trickyssä oli kyllä mukava, kun siinä oli se pipekin. Kun Tokyo Megaplex ja boostit lyödään yhteen, on tulos melkoinen... ylilyönti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Joidenkin mielestä huono, joidenkin mielestä hyvä uudistus on myös se, että nyt kuulemma voi tehdä pitkiä comboja "board press trick" temppuja käyttämällä. Musiikkina pitäisi olla mm. X-Ecutioners, Felix Da Housecat, Queens of the Stone Age ja N.E.R.D. nimisä artisteja. Yksikään näistä ei minulle kylläkään ole tuttu...
Ei v****... nyt se saatanan manual tulee TÄHÄNKIN peliin ja alkaa taas armoton kaavamaisuus(=thps) :mad:
X-ecutioners, qotsa ja nerd kyllä tuttuja, musiikithan on ollu pelin kantavia voimia ainakin SSX:ssä, missä Beastie Boysien DJ Mixmaster Mike pyöritti levyjä ja Rahzel juonsi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
X-ecutioners, qotsa ja nerd kyllä tuttuja, musiikithan on ollu pelin kantavia voimia ainakin SSX:ssä, missä Beastie Boysien DJ Mixmaster Mike pyöritti levyjä ja Rahzel juonsi.

toivottavasti se rasittava "trickyy, trickyy" ääni loistaa poissaolollaan, joka tuli aina kun olikosse nyt teki überin vai sai über mittarin täyteen...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
toivottavasti se rasittava "trickyy, trickyy" ääni loistaa poissaolollaan, joka tuli aina kun olikosse nyt teki überin vai sai über mittarin täyteen...

No rasituit vain sen takia siitä, kun et itse sitä koskaan saanut, ja minä vedin koko ajan niitä;) TRICKY, TRICKY, Tri, Tri, TRICKY!

Onpas muuten gamespot:iin tullut taas liuta kuvia (tai on varmaan ollut jo vähän aikaa, mutta en ole vain muistanut katsoa): klick

Vihdoinki itse pelikuvaa SSX3:sta: klick

Näyttää kyllä juuri niin vauhdikkaalta kuin odotinkin. Ja mitkä temput! Pyörii vain ukko ilmassa miten päin sattuu, sitten välistä käy maassa ja seuraavasta hyppyristä pomppaa taas! Grindausrailejakin tuntuu oleva enemmän. Nuo mäet ovat kyllä kokeneet aikamoisia uudistuksia, joka välissä jotain korkeita hyppyreitä yms. vaikka trickyssäkin oli jo, mutta ei silti tuollaista menoa. SSX3 tuntuu ottaneen askeleen vielä epärealistisempaan suuntaan, mutta ei tuo ainakaan minua haittaa. Grafiikatkin ovat kyllä todella hyviä.

SSX3:sta kyllä tulee ainakin minulle jouluksi kova kilpailija t.h.u.g:n rinnalle, saa nähdä kumpi tulee ostettua ;)

Kyllähän tämä peli on karkkia silmille ja musiikitkin ovat taasen kohdillaan. Videota löytyy täältä.
(saisi vain olla vielä isompaa kuvaa)

Ehdottomasti syksyn pelihankinnoissa mukana. Maukkaan näköinen ja mikäli sarjan aiempiin osiin on luottamista, pitäisi tämänkin olla mainio. Kunhan vaan ratoja on reilusti.

EI taida tulla pelihyllyyn kun sitä rahaa ei ole tarpeeksi tarkoitus olisi ostaa pes3, espn nhl hockey, nettiadapteri ja twisted metal black online

Sai IGN:ltä 9.5 eli aivan loistava tulos, koska IGN ei tuosta vaan yli ysejäkään jakele saatika 9,5 numeroita. Keski arvokin on 96 Metacriticissä kun 4 + tuo IGN:än arvostelu on siellä.

Kuulostaapa varsin lupaavalta tuon IGN:n arvostelun jälkeen. SSX Tricky on tänä päivänä auttamatta vähän ruman näköinen, ja jostain syystä oma Trickyni jumittuu kahden kentän alussa, vaikka levyssä ei ole naarmun naarmua. :confused:
Kyllähän tuo SSX 3 on pakollinen ostettava.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Saapasta nähdä menenkö ostamaan tämänkin. Kaksi edellistä olen erehtynyt ostamaan, kummankin jälkeen katuvaisena :) Arvosteluiden perusteella melkein voisi...

Ylös Bottom