Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SSX 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lloope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Peli on ainakin minusta täydellinen. Se ei ole Trickyn toistoa todellakaan. Siitä pitää huolen combosysteemi, rinteiden monipuolisuus, loistavat grafiikat ja nettipeli. Miksei suomalaiset pelaa tätä netissä? En ymmärrä...
Loistava sig muuten sinulla jenssode:)

Hienoa kuulla, tätä taidanpa siis tahkota Prince of Persian lisäksi joululoman!
Ja kiitos kehuista, me taidetaan olla ensimmäiset peli-toisinajattelijat! :D

No toivon määki että peli iskee muhun kuin tuhat volttia kun sen mulle pukki tuo.:) Mikä näistä muuten paras:SSX3,tony haukka underground,nfsu?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Törrötin
No toivon määki että peli iskee muhun kuin tuhat volttia kun sen mulle pukki tuo.:) Mikä näistä muuten paras:SSX3,tony haukka underground,nfsu?
THUG:in saan pukilta. SSX3 voittaa aika selkeästi NFS UG:n.

Niinpä:) Vähä jännittää. Toivottavasti peli on hyvä. Mikä noista äsköisessä viestissäni mainituista peleistä on pitkä-ikäisin?

NFS UG on periaatteessa pisin, mutta todella keinotekoisesti pidennetty. 30 tehtävän jälkeen alkaa maistua jo puulta tehtävät, mutta ne pelaa läpi sen takia, koska kyllähän pelit läpi pelataan ja koska saa lähes kokoajan jotain autoon laitettavaa uutta.

SSX3 ei ole niin pitkä eikä yleisistikään kovin pitkä, muttei lyhytkään. Siinä sentään on vaihtelua maastossa jne.

Veikkaan, että THUG ottaa tässä voiton, jos se on pituudeltaan vähänkään samanlainen kuin edeltäjänsä. Vaihtelua ja pituutta.

Voisiko joku viisaampi neuvoa. Kun ostaa lautoja/ vaatteita ja muita sontaa. Oikealla näkyy kaksi mittaria jotka koostuvat valkoisesta väristä ja oranssista väristä. tiedän että 1 tarkoittaa sitä että nykyinen ja kakkonen mahdollinen jos käytät sitä tavaraa pukemiseen. Mutta onko se parempi että se on kokonaan oranssi viiva vai kokonaan valkoinen? Tuo hieman ihmetettyyttää. No eipäs muuta. Kertakaikkiaan upea peli. Arvosanaksi 9.5 ja on playstation2 kolmanneksi paras peli. SSX tricky ja Pes3 vain kohoavat edelle. SSX tricky siksi että maastot olivat erilaisempia ja se iski itseeni 110% voimalla.

Se mittari kertoo muistaakseni siitä, minkä verran voit pitää eri kamppeita yllä. Eli vaatteilla sun muilla on oma painonsa jokaisella ja siten niille on tietty rajoitus minkä verran niitä voi laitttaa ylle. ELi, jos mittari on täysin oranssi, joudut vähentämään jotain, ennenkuin laitat jonkun uuden vermeen päälle. Tämä kaikki minun muistini mukaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tomi
Ne jotka jo omistavat pelin, niin sanokaas minkälaiset kaksinpelimahdollisuudet siinä on?

laajakuvatv:llä olis varmaa ok, mut muuten menee liian kapeeks jaettu kuvakulma(mun mielest).

Ylös Bottom